Ois mesh-lelut nyt kotona mut mekaaninen putki vielä tuloillaan. Kannattaako lähtee Evicllä edes leikkimään noiden kans kun 11w on maksimi. RSST:n arvelin setupoida (ja teinkin yhden yrityksen). Oon neitsyt näiden kans ja videot tsekkaillu mut polte ois kova väsätä jotain jo nyt. Kiinan meksu tulee sit kun tulee.
edit: Eli 1.2 ohmisen coilin olen tehny nyt ja tuntuu että vaatii sen 5sec tulituksen että mitään alkaa edes tapahtumaan.
Viimeksi muokannut Tuhnu; 01.08.13 kello 01:56.
sorry, pakko vastata tähän. asiakas LUULI OSTANEENSA AW AKUT! Mutta todellisuudessa oli ostanut halvemmat efest akut. haukkui mut viestissään, mutta pyysi kyllä anteeksi myöhemmin omaa mokaansa. olisi kiva kun olis rotia korjata valheelliset väitteensä täälläkin. Ei oo kellään kauppiaalla tollasi tapoja. MEILLÄKIN ARIZONASSA ON ASIAKAS KUNKKU.
Voi vittu nyt menee järki. Severukseen yritän setuppia tehdä, joka saatanan kerta lanka hehkuu vaan tuolta meshin päästä ja vaikka kuinka yritän varovasti painella tulitusnappia, niin jossain vaiheessa lanka vaan palaa poikki. Hotspotti? Onko toi meshin hapettaminen niin olennainen osa? Tohoa en tähän hätään omista ja haluaisin vain testata severusta
e: vitut, kaljalle. =>
Siihen on jostain kumman syystä hankala tehdä coili. Mul meni kans kerran hermot sen kans ni tein tuplacoilin, se onnistu kerta yrittämällä.
.
Japa japa
Sori, oon vielä aloittelija näissä messihommissa, selitä toi tuplacoil mulle. Tai video vaikka mielellään jos jutkuputkesta esim. löytyy.
Minäkin aika aloittelija. Eli jos sulla on 0.2mm kanthalia niin taita se kaksinkerroin ja se silmukka miinus ruuvin alle, sit vaan kieputat vaik neljä kieppii (0.8ohm?). Nythän on muistettava kun toi lanka on kaksinkerroin niin ohmit puolittuvat.
Japa japa
Aah, selvä homma.Täytyypä kokeilla huomenissa. Nyt saa vielä kiuas pöhistä, mä lähden kaupungille tallailemaan rallituristien sekaan. Kiitti!
Joo niin muutes on tuon 0.2 langan kanssa. Palaa tosi helposti poikki. Hermothan siinä menee saatana, mulla ainaki.![]()
Spoileri!
Toi 0,2mm lanka on vähä ohutta ja korkeella vastuksella genesis-tyyppisiin atoihin. Ainakin jos mekaanisella aikoo ajella. Somnium ja Severus on ollu mun tähän asti helpoimmat rakennettavat. (: Ja "konkarinakin" saan vielä tuon 0,25mm langan palamaan poikki joskus vaikka senkin taitan juurikin tuplaksi, niin vaan käy joskus.![]()
Do or do not, there is no Barole.
Ensimmäistä vaijeritilausta tässä katselen. RSST:hen olisi tarkoitus laittaa. Onko 2 mm vaijeri ok? Ja mitä nuo 7x7 ja 7x19 mitat tarkoittaa?
Ne meinaa montako niitä metallilankoja on siihen kierretty.
2mm tai 2.5mm 7x7 toimii oikein hyvin.
Juu menee se niin mutta saattaa vielä silloinkin yliwickata. Tuo 11-12w on sen verran vähän tehoa gennyille.
Tolle 2 millin 7x19 vaijerille pystyy ihan huolella antamaan 20 wattia tai ylikin vielä ilman kuivumista. Toimii se toki pienemmilläkin tehoilla kunhan ei turhaan kallistele atoa niin ei yliwickaa
Eli 1,5 mm olisi ehkä oikea koko?
Provari on vallan mainio kaveri kaikille silica atoille.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL