Sivu 146 / 349 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4696136142143144145146147148149150156196246 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,901 - 2,920 / 6969

Aihe: Humutusketju! (Everything went better than expected)

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio

Tulipas vedettyä niksa överit pitkästä aikaa. Ihan kivasti toi Versa tuntuu toimivan
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)

Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

HöyryGuru Urdu's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zapster Näytä viesti
    Jalippo nallea eshishasta mankini päällä?
    no sanotaan että shisha-videota tuossa jo aloittelin ja en oo varma että onko tää taas ollenkaan soveliasta katsottavaa kenellekkään
    nalle-video on just uppautumassa tuubiin

Höyrypää beyonder's Avatar

Sijainti
    Queer Capital
    Vamosta irtosi se muovilinssi näytön päältä, kaksikomponentilla liimasin paikoilleen ja ihan nätti lopputulos. Pikkuisen vinoon meni mutta tuon saa irti nyt vain rälläkällä tai 10kg hienosäätölekalla joten olkoon.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Bullyyn dual coil luokkaa 0,8 ohmia ja voi hyvä jumala! Mihin tarvii satasten atoja?

uploadfromtaptalk1375384419359.jpg
    Do or do not, there is no Barole.

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI
    Likka pistetty klo 20 nukkumaan, ja näki jo maitohuikan jälkeen että tästä tulee raskas väsytystaistelu. Muksu jopa intoitui viihdyttämään isäänsä moshaamalla, nauroi päälle ja moshasi lisää kun tajusi isänsä nauravan paskat housuun vieressä. Klo 21 lopulta se nyytti simahti nätisti ja isä pakkas salikassin autoon ja hurautti lähisalille tekemään vielä ~40min selkätreenin. Vitusti maastavetoa, triplasarjana taljaa eri kulmista ja parit setit haukkaa.

Nyt pitsa uunissa, palkkarit pötsissä ja fiilis hyvä, kun sai revittyä ittensä yötä vasten treenaa.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Höyrykone True Puffin's Avatar

Sijainti
    Rauma
    Tippmann 98C on tilattu ja enää uupuu pullo sekä maski...kuulia tietenkin kanssa. Sit Wiitiksen seuraksi sekoilemaan kentälle
    Vape since 30/05/2011

Westcoast Vape Squad still rollin'

Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Tippmann 98C on tilattu ja enää uupuu pullo sekä maski...kuulia tietenkin kanssa. Sit Wiitiksen seuraksi sekoilemaan kentälle
    98 vaan kestää ja kestää. Ihme et niitä myydään yhä.
    En vaan koskaan oikein tykännyt tuosta mutkasta, hirveän yleinen vuokrapeleissä tosin.
    Lopulta mulla oli metsäpeleissä sähkökahvainen Tippmann A-5 keraamisella laatupiipulla, cyclone syötöllä, komposiittitukilla, kaasuletku pullolle painemittarilla ni sai lutkutinta kevyemmäksi, kaikenmaailman punapiste ja kiikaritähtäimet fiiliksen mukaan, lasertähtäin myös sovellettu ihan aidosta aseesta, laserin nappi siinä kahvassa kuten kuuluukin ja koko omalla tiimillä radiopuhelimet korvanapeilla/mikillä Enään en harrasta Hauskaa oli kyllä. Porukka vaan pääsi hajoamaan.
    Tais olla jotain ~600-700€ paketti ovh noilla osilla joskus takavuosina, ostin tosin käytettynä melkein kaiken ja omat sai vielä takaisin myydessä.

Pelaatteko hiilarilla vai ilmalla? Oli joskus oma miehenmittainen hiilaripullo porukan täyttöihin mut sit jotkut ruojat siirtyivät ilmaan ja sekin piti myydä pois. Kai se ilma on vaan nykyaikaa.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Kokeilin just elämäni ensimmäistä kertaa Bogen kartoa (joo, tiedän, nyt vasta) ja voi jumalauta mitkä maut tuosta lähtee! Ihan eri planeetalta vrt. esim. Protank.

Taidanpa pistää jonkun hyvän kartotankin tilaukseen.
    Mitä vittua täällä tapahtuu?

Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

kohta 8 kuukautta höyryillä menty.Muutta mikä vielä hämmentävää on se että päivittäin ego akuilla menty tämä 8 kuukautta on mulla lambo v4 mutta se on ihan perseestä toivottavasti sitä vois itseään palkita syyskuussa ostamalla misterin toivotaan että ei käy niinkuin viime kerralla että kaikki myytiin päivää aikasemmin kun sain palkan vituttaa vieläkin

Sijainti
    Rauma
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    98 vaan kestää ja kestää. Ihme et niitä myydään yhä.
    En vaan koskaan oikein tykännyt tuosta mutkasta, hirveän yleinen vuokrapeleissä tosin.
    Lopulta mulla oli metsäpeleissä sähkökahvainen Tippmann A-5 keraamisella laatupiipulla, cyclone syötöllä, komposiittitukilla, kaasuletku pullolle painemittarilla ni sai lutkutinta kevyemmäksi, kaikenmaailman punapiste ja kiikaritähtäimet fiiliksen mukaan, lasertähtäin myös sovellettu ihan aidosta aseesta, laserin nappi siinä kahvassa kuten kuuluukin ja koko omalla tiimillä radiopuhelimet korvanapeilla/mikillä Enään en harrasta Hauskaa oli kyllä. Porukka vaan pääsi hajoamaan.
    Tais olla jotain ~600-700€ paketti ovh noilla osilla joskus takavuosina, ostin tosin käytettynä melkein kaiken ja omat sai vielä takaisin myydessä.

Pelaatteko hiilarilla vai ilmalla? Oli joskus oma miehenmittainen hiilaripullo porukan täyttöihin mut sit jotkut ruojat siirtyivät ilmaan ja sekin piti myydä pois. Kai se ilma on vaan nykyaikaa.
    Itse vasta aloittelen, mutta tuo Wiitis on vanha konkari, joka pelannut eri sarjatasoilla. Itse tietenkin aloitan hiilarilla, koska katsotaan nyt edes et innostunko tästä. Tippmann 98 on paintin Kalashnikov...ei osumaan tarvita sähkömutkaa
    Vape since 30/05/2011

Tuli v2.9 puteli tänään Jalippo BEARSsia.. Ja Gepeton nahkasäkitkin tulleet Puolasta o/
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Miksei toi "Gepeton nahkasäkki" kuulosta ollenkaan hyvältä?
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Itse vasta aloittelen, mutta tuo Wiitis on vanha konkari, joka pelannut eri sarjatasoilla. Itse tietenkin aloitan hiilarilla, koska katsotaan nyt edes et innostunko tästä. Tippmann 98 on paintin Kalashnikov...ei osumaan tarvita sähkömutkaa
    Käytin tuossa kahvassa sitä response trigger-ominaisuutta
    Liipasin alas ---> ampuu kuulan, liipasin ylös ---> ampuu taas. Aika nopeasti lensi kutia kun kaksin sormin rämpytti ja oli niin kevyt vaste sähköisessä liipasimessa.
    On mulla vielä ihan perus Spyder MR1 jemmassa jos joskus alkais taas pelaamaan, joku vähän parempi piippu siinäkin ja punapistetähtäin. Se on ihan perus "manuaali"-laite. Armyhenkinen ulkonäkö siinäkin.
    Toimiva jousi vaan uupuu, muuten kunnossa. Vakiopiipulla kuulat kaartaa sinne tänne ja tuonne.

98 on kyllä semmonen vehje että kestää kyllä kaiken, joku onnistui joskus tosin sellaisenkin jumittamaan kesken pelin. Aika evokki saa kyllä olla jos noin käy.

Mitäköhän siitä on aika, varmaan 20 vuotta kun mä olen käynyt paintpallia pelaamassa. Siihen aikaan tais olla meitä tasan kaks naista, molemmat samassa tiimissä. Mulla taitaa olla vieläkin jossain öljyttynä vanha pumppukivääri. En sitä sitten koskaan raskinnut myydä. Ja nyt taitaisi olla liian vanhanaikainen.

(käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

Pyh, kaikkista hienointahan olis voittaa pelit vanhalla kunnon pumpulla.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Miksei toi "Gepeton nahkasäkki" kuulosta ollenkaan hyvältä?

Oikealta vasemmalle :
    Wanhin pussukka mikä tuli modin mukana..
    23mm tuubeille kaula/vyö optioin varustettu "nahkasäkki". Näitä omistanut enempikin, mutta sukulaiset sosialisoineet jo osan.
    Ja uusi nahkapussukka tuolle Gepetolle. Istuu vyöllä paremmin
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Sijainti
    Rauma
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Mitäköhän siitä on aika, varmaan 20 vuotta kun mä olen käynyt paintpallia pelaamassa. Siihen aikaan tais olla meitä tasan kaks naista, molemmat samassa tiimissä. Mulla taitaa olla vieläkin jossain öljyttynä vanha pumppukivääri. En sitä sitten koskaan raskinnut myydä. Ja nyt taitaisi olla liian vanhanaikainen.
    Kyllä pumppuja näkee yhä...varsinkin metsäpeleissä. Just oli pari tyyppiä, jotka pärjäs hienosti pumpparilla...
    Vape since 30/05/2011

Höyrypää Jan178's Avatar

Sijainti
    Rovaniemi
    Nonni, äitimuori kävi viikon olemassa ja kohta 3v juniori oli kaksi yötä mukana häseltämässä. Oikein mukava että saa kämppään välillä elämääkin! Mutsi näki ensimmäisen kerran höyryvehkeet toiminnassa eikä meinannu uskoa että viisi kuukautta on tässä menny ilman röökiä. Poika on jo tottunu näkemään minun höyryämistä sen verran että kyseli ketjupolttaja-mummolta että miksi sie savuat, tuo on pahhaa ja osasi valistaa että tämä ei ole savua...

Höyrykonkari DinD's Avatar

Sijainti
    Pori
    Mul on kylmää kaljaa, mul on sompussa 0.8 + JugoD, mul on hyvää musiikkia ilman et kukaan (emäntä) valittaa musiikin laadusta tai volyymista sit mul on myös kovin hyvä fiilis...Näitä päiviä lisää kiitos

Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •