Anikselta![]()
Eiiii nyt ihan.
Olisiko lakua & Red Bullia.
KGO & Twist
Eroja satsien kesken. Ensimmäinen puteli vuos sitten oli nimenomaan laku/salmiakki/rb-linjaa. Tilasin reilummin ja hyi h***vetti, pelkkää anista
Enpä oo vajaaseen vuoteen moiseen litkuun turvautunu![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
No ei tässä maistu mikään muu kuin raaka anis ilman sitä raikkautta. Hyi helvetti.![]()
Vapourartilla aika kovat postimaksut![]()
Onkohan Vermillion River menny muuttamaan reseptiä tms... Tuli tilattua Florida Citrus Explosionia eikä tämä maistu oikein millekään.![]()
mä en oo päässy minkään niiden nesteiden kanssa oikein sinuiksi. en tiedä mikä on, mut ei vaan putoo. varmaa se base tms
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Mulla on ihan läpinäkyvääPitääpäs nakata kaapin pohjalle.
niin sen kuuluis tuoreena ollakin, ehkä ihan hitusen kellertävää sit sopivasti kypsyneenä.
Mua lähinnä vituttaa se, että niitä ei sitten voida jo valmiiksi steepata vaan jätetään se homma asiakkaalle. Eikös sen pitäs maistua siltä mille luvataan jo siinä kohtaa kun se tulee postilaatikosta suoraan aton kautta makunystyröiden vastaanotettavaksi?
Juu, ja RBAiden/mekkien samoin.
Noinhan sen olla pitäisi, ei siinä mitään, totuus vain sangen toinen.
KGO & Twist
Viimeksi muokannut manu; 31.07.13 kello 17:44.
Nyt olisi meikällä haussa paras mansikkaneste. Eikä sellainen esanssinen hattaranmakuinen, vaan aidon ja happaman makuinen. Nyt ei ole hinnalla väliä, laadulla vain. Onko kenelläkään tullut vastaan hapokasta mansikkanestettä?? Kuola rupeaa melkein valumaan kun ajattelenkin, että tuollainen olisi olemassa
EDIT// Ei viitti tuplapostausta laittaa. Onko muut kokeilleet tota Mad murdochin Agent Orangea? Vähän ristiriitaisin tuntemuksin maistelen sitä tässä... Eikös ole olemassa joku salmiakki-appelsiini-mehu? Grandi? Mehukatti? No siltä tää maistuisi, appelsiinilta ja salmiakilta. Eihän tää sinänsä pahaa ole, ei vain ehkä mun makuun. Piru kun piti mennä heittämään tankkiin tota 1,5 ml, harmittaa höyrytellä tätä...