Latauspiirillä toki, rinnan nuo lipot laitetaan. Riskinsä kutakin, ihan yhtä hyvin voi DNA20:n hajota![]()
Latauspiirillä toki, rinnan nuo lipot laitetaan. Riskinsä kutakin, ihan yhtä hyvin voi DNA20:n hajota![]()
postipäivä
varautukaa pahimpaan
Varaudun!
Tänään tuli Tontzalta 350-putki Swaniin oman hukkuneen tilalle. Ja alumiinia, oma Swan on kokonaan rosteria. TÄÄ ISKEE PAIKATKI HAMPAISTA, JUMALAUTA. Tulittaa pykälän verran lujempaa ko rosteriputkella. Mittaustuloksia ei oo, mutta kyllä suu tietää mitä ja miten sinne menee.
Do or do not, there is no Barole.
Don Diin se tuli sitten 2 vuotta täyteen höyryilyä 28.7 2013 aikas voittaja fiilis43 vuoden massiivinen tupakointi loppui 28.7 2011 ego-T avulla ja samaan syssyyn tilasin e-nesteitäkin muistaakseni 7 eri makua , oli tupakin makua ,mentholia , juustokakkua , pari joitain marjaisia makuja , omenapiirakan makuista + 1? . Niillä pääsin alkuun höyryttelyssä ja laitteitten kehityksen myötä olen siirtynyt tietty pikkuhiljaa aina parempiin + tomivinpiin kokoonpanoihin joilla irtoaa kunnon maukkaat höyryt .Nyt ei ole paluuta enään koskaan tupakkiin se on selvää kerran höyryt on koettu tupakointia terveellisemmäksi ja maukkaammiksi ihan henkilökohtaisesti
sanokoot lääkärit sitten mitä tahansa . Samalla täälä foorumilla olen tutustunut moneen hienoon höyryttelijään joille höyryttely ja sen tiedon jakaminen muille on kunniatehtävä ja monet ihmiset onkin saatu pelastettua höyryttelyn mailmaan ja edelleen samaa suuntausta jatketaan tietysti
.
Ei herranjumala tätä H-attya
Täysin infernaaliset maut lähtee tästä pienestä tehopakkauksesta
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kai se on sitte hattu hankittava! Laittakaas edullinen ja nopea kauppa hyvällä osamaksurahoituksella.
![]()
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Halpa-hallista löytyy 9,95e![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Nyt mä olen kyllä ihan oikeasti laittamassa allekirjoitusta uusiksi. H-atty on saatava ja joku hyvä teholähde siihen. En mä perkl. turhaan vetänyt itseäni hengiltä melkein tupakkiaikoinani. Tosi on. Kunnon vehkeet on saatava.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Loma, uusi kone, asennusolut ja vermillion river kentucky vanilla blend. Tätäkö onni on?
jei, singaporen höyryposti odottelee konttorilla noutajaa
Kokeilin just elämäni ensimmäistä kertaa Bogen kartoa (joo, tiedän, nyt vasta) ja voi jumalauta mitkä maut tuosta lähtee! Ihan eri planeetalta vrt. esim. Protank.
Taidanpa pistää jonkun hyvän kartotankin tilaukseen.