Sivu 121 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2171111117118119120121122123124125131171221 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,401 - 2,420 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

Höyrykone Wapari's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Kannattaa tarkistaa imuputken kiinnittämisen jälkeen reijästä tiirailemalla, että kiepit hehkuu edelleen tasaisesti. Ei paljoa vaadi välillä meshin liikahtaa, niin on hotspotit valmiina. Itse kiertelen muutaman kerran auki ja kiinni ja tarkistan tilanteen, ennenkuin kaadan nesteet sisään..

Jos kyseessä on uusi Mister, niin kannattaa myös suorittaa erittäin huolellinen pesu, ettei sivumaku johdu muustakin muin silicasta. Riittikö Jalippo pelkkä 1200 paperi ja Cape Cod kiilloitukseen, ettei välttämättä tarvitse hirveästi eri karkeuksilla hieroa?

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Näytti se riittävän, mutta oli tosi työlästä, eli jos enemmän erilaisia papereja ois ollu käytössä niin olisin kyl käyttäny!

Höyrypää MPKO's Avatar

Sijainti
    Etelä-Suomi
    Eilen illalla kiillotin misterin napin rungon ja 18350 alu putken. Aloitin 600->800->1200->2000 ja sit vetäisin vielä polishing aineilla. 20min tuossa varmaan vierähti.
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

Höyrähtänyt

Käytetty mister kyseessä.

Sain setupin toimimaan, kyseessä oli juuri tuo meshin liikkuminen imuputkea rullatessa. Tai toimimaan ja toimimaan, paskaa makua pukkaa eikä wickaa tarpeeksi. Nyt illalla pesen kaikki osat ja koitan vääntää kunnollisen setupin. Kyllä tää vielä iloksi muuttuu...

Höyrykone Leggins's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Onpahan itse tullut huomattua että misterissä tuntuu toimivan parhaiten "tummasävyiset" maut, ei oikein mitkään hedelmä-/ marjamaut toimi yhtä hyvin. Vähän sama kuin minikaiffarissa siis.
    Luulen että tuo imuputken rakenne liittynee siihen.

Uusin villitys on liraus Ego2:n french pipeä ja loput TPA french vanillaa.

Höyrykone True Puffin's Avatar

Sijainti
    Rauma
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Onpahan itse tullut huomattua että misterissä tuntuu toimivan parhaiten "tummasävyiset" maut, ei oikein mitkään hedelmä-/ marjamaut toimi yhtä hyvin. Vähän sama kuin minikaiffarissa siis.
    Luulen että tuo imuputken rakenne liittynee siihen.

Uusin villitys on liraus Ego2:n french pipeä ja loput TPA french vanillaa.
    Älä nyt hyvä mies...nalle on oikein maukasta Misterillä ja vielä meshin kera
    Vape since 30/05/2011

Westcoast Vape Squad still rollin'

Höyrykone Leggins's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    No ei mulla mitää nalleja ole. Poikkeus vahvistaa säännön. Ainakaan omat marja- /hedelmälitkut ei oo toiminu niiiin hyvin kuin jollain muulla atolla.

Mutta noi "tummat" toimii itelle parhaiten. Makuasioita

Mulla meni aikasemmin niin, et tiettyjä hedelmämakuja en tykänny käyttää meshissä ollenkaan kun tottunu käyttämään niitä silicalla. Nyt kun noi silicalaitteet on jääny aika pitkälti taakse niin tottunu käyttämään meshillä niitä samoja nesteitä. Silicasta ja meshistä ne nesteet vaan maistuu niin eriltä. Nytkin mulla on toisessa misterissä vr:n florida citrus explosionia ja toisessa vr:n malibu pineapplea. Noi molemmat oli aikasemmin sellasia nesteitä mitä käytin pitkään pelkästään silicalla.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Samoilla linjoilla mennään, nykyään meshillä kaikki mehut. Ennen myös pidin silicaa parempana citrus+hetelmille mut niin se maailma muuttuu eskoseni
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Mäkin pidin ennen silicaa parempana hedelmänesteille, kunnes löysin kuristetut kammiot ja misterin... aah!

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI
    Eri nesteille auttaa tehdä erilaiset setupit, yksi ja sama jippo ei aina toimi jokaiselle. Esimerkiksi Pipesaucen nesteille teen setupit eri tavalla kuin 50/50 pohjaiselle ryynäselle. Nallekarkille on myös oma tyylinsä, mutta siinä vähän vielä petrattavaa. Samoin eri laitteillakin toimii eri tavalla setupit, kuten DNA20 modissa.

e. Pointti oli se että kyllä mesh vie silicaa metrin mitalla joka nesteessä, kunhan hienosäätää.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Höyryttelijä

Sijainti
    Tampere
    Millä tyylillä teet piippusoosseille? Itsellä jää vähän makua uupumaan T: 200Mesh ja 3/4 kieppiä 0.25

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI
    Pipesaucelle parhain tehoalue tuppaa olemaan siinä 18-19W kohdilla, usein #200 meshistä tehtynä 4 kieppiä 0.3mm kanthalia. Kiepit mieluusti niin että menee tasan 2 x 2 ilmareikien kanssa, mutta Misterissä sitä ei voi hifistellä niin. Liian kovilla tehoilla Piippusoossit menettää sen ominaisen ja parhaan maun, kun taas hitusen kupliva ja yliwickaava setuppi tuntuis olevan se paras. Menee aika tarkaksi kyllä sen kanssa, mutta usein lopputulos paras näin
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Ite oon kanssa huomannu, että ainakin OBC toimii paremmin pikkasen yliwickaavalla setupilla.. Tulee paremmin maut esiin kun on riittävän kosteet löylyt. Muilla nesteillä moista en ole huomannut, vaan usein maku jää laihaksi tai vääristyy jos meshi käy liian märkänä..

Hyvin jänniä juttuja nämä.

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Toimiikos fsusa nalle misterissä?

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Makuasia, mutta kyllä se mun mielestä oikeen hyvin toimi, ainakin meshillä.

Höyrykone True Puffin's Avatar

Sijainti
    Rauma
    Ei makuasia vaan totuus...#200 mesh ja 0.25 3/4 nuff said
    Vape since 30/05/2011

Westcoast Vape Squad still rollin'

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Millä mittareilla sä määrittelisit tämän "totuuden" objektiivisesti?

Kyllä se Charun oikeassa on, subjektiivisia juttuja nämä. Yhden paska on toisen nomnom.
    KGO & Twist

Höyrykonkari

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Millä mittareilla sä määrittelisit tämän "totuuden" objektiivisesti?
    Eikös toi viestien lukumäärä ole ihan sitä tarkoitusta varten tuohon avatarin alle laitettu?

Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •