Sivu 45 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 354142434445464748495595145 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 881 - 900 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Ei kovin kaunista kielenkäyttöä mutta: voi helvetin dark souls, olen pelin alkumetreillä jälleen kerran (ps3lla useaan kertaan läpi, nyt tarttui steamin alesta pc:lle) ja kerta toisensa jälkeen joku pikkumobi raiskaa mut 100-0. Niin mahtavaa et oikein kunnolla vituttaa, koko ajan tekee mieli paiskata hiiri ikkunasta pihalle kun kuolee ja tietää että se on ihan oman hölmöilyn tulosta. En kyllä malta odottaa kakkososaa.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Itsellä tuohon peliin tappoi mielenkiinnon kontrollit.
    Ei siinä mitään, jos peli antaa haastetta, mutta kun kontrollit kampittivat menoa.
    KGO & Twist

Polttelis tuo Borderlands2 kympillä... perkele. tarttis ostaa. muttakunonnuuka!
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Eikös tuo irronnut vitosella kesäalesta?
    KGO & Twist

joo jotain tuollasta muistelin itekki.
    Oli jotain -80% tms. Nyt on -66%.
    Enkä nuukuudessani vieläkään kuitenkaan osta.
    Sitten vituttaa.

E: Joku voisi tulla tähän nyt hehkuttamaan Borderlands2 niin perkeleesti että on pakko ostaa tuo.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

Jaa-a.. Eipä ole vähään aikaa tullut pelattua mitään rajallisen ajan takia ja nukkuakkin pitäis välillä! Nykyään kuitenkin (kun ehtii ja jaksaa) tulee pelattua lähinnä PS3lla CoDin Black Ops I ja II sekä satunnaisesti Battlefield IIIsta.. On tuolla Modern Farfare 3nenkin mutta ei jotenkin tunnu hyvältä se..

Ennen konsolilahtaamista oli mun maailmassa yksi ja ainot peli ja se oli World of Warcraft.. Main on lvl 85 (alliance) ja muutamat muut hahmot lvl 30-60.. Nyt ei enään jaksa sitä mutta uskon että varmasti jossain vaiheessa into iskee!

Mut jos Black Opsin pelaajia löytyy niin pistetään privapelit pystyy jos on tarpeeksi pelaajia??

Höyrykone IcedForce's Avatar

Sijainti
    Turku
    Itse tuli ostettua alesta lopulta iso liuta pelejä (about 100€ siinä palo)

-Deus Ex Colelction
    -GTA Collection
    -Borderlands 2 + DLC:t
    -HL2 Episode 1&2
    -Garry's Mod
    -Portal 2
    -Surgeon Simulator 2013
    -Universe Sandbox
    -Skyrim: Dragonborn
    -Mirror's Edge

Lainaus Alkuperäinen postaaja themarko Näytä viesti
    World of Warcraft.. Main on lvl 85 (alliance) ja muutamat muut hahmot lvl 30-60.. Nyt ei enään jaksa sitä mutta uskon että varmasti jossain vaiheessa into iskee!
    Kerran talvessa pitää ostaa peliaika.
    Viimeksi ostin tammikuussa tms. kuukauden peliajan, hakkasin viikossa täyden Malevolent setin ja muutama pala Tyrannicalia niskaan.
    Kaikki gemit ja enchit päälle.
    Sitten mietin että "paska peli" ja se jäi taas odottamaan ens talvea.
    Ehkä paras muisto tuosta viikosta on se kun asentelin addonit uusiksi ja kaikki napit meni aivan päin persettä.
    Olin itse asiassa juuri silloin säätelemässä niitä kun kiltalainen etsi apua kun häntä gankittiin jossain 87lvl alueella.
    Kysyin varovasti että montako niitä on ja mitä on levelit.
    Kehu että "Three of them and 90lvl".
    Kysyin että "What about gear, pvp or pve?".
    Jannu vastas että "Propably nothing special since their pieces are not glowing".
    "Okay i will come".
    Laitoin backstabin, evisceraten ja vanishin vain nappeihin 1-2-3 ja lensin helikopterillani paikalle.
    Löysin jannut aika helposti ja pojat oli just lahtaamassa jotain rarea lohikäärmettä kun menin pilaamaan bileet.
    Kolmella napilla tapoin kaikki kolme jannua ja lohikäärmeen siltä istumalta .
    Ainoa vain kun jäin gankkimaan niitä sitten vuorostani niin se vitun lohikäärme kans palas.
    Tapoin jannut uusiks, lohikäärme kävi mun niskaan, ja tuo pvp geari ei kovin vauhdilla sitä liskoa tappanut täysistä heloista niin pojatkin spawnas samaan rytäkkään kostamaan meikäläiselle.
    Silloin tuli sellanen "vittuvittuvittu" kun omat helat oli jo koitosten myötä vähissä, kolme nappia käytössä, ja iso lisko ja kolme kiinalaista farmaria niskassa.
    Mutta tosimies ei pakene, klikkailin kaikki cooldownit mitä irtos ja revin kiinalaiset paloiksi.
    Sitte se saatanan lisko mut tappoi jo kun omat helat niin alhaalla.
    Oh well.

Todiste siitä että meikäläinen on joskus voittanut jotain .

Ja BG:ltä missä pääsin kanssa loistamaan, tää pandamies oli meidän FC mitä suojasin.

Oltiin vähän saatanan kauan oltu jumissa tuossa vaiheessa, kumpikaan osapuoli ei saanut toiselta lippua pois.
    "Too many of them" ja muuta paskaa.
    Kysyin sitte FC:ltä että jos mä haen sen lipun niin pysyykö se hengis sen aikaa?
    Väitti pysyvänsä niin lähdin sitte katteleen lippua.

Tuli vihollisen FC vastaan meikäläistä keskellä mappia ku stealthissa juoksin, vedin poikaa hieman isolla kädellä suoraan vastapalloon.
    Ensin ~49k, siitä muutama reilun kymppitonnin mäjäys ja viimeistely 150k pommilla. Josta overkillia 98k.
    Kuittasin vain muille että ei se oo vaikeeta ku sen osaa^^.
    Voin kyllä kuvitella sen FC:n ragen, tossa meni se kaks sekuntia ku taoin sen aika perkeleen paskaksi.

Vielä lisää unohtumattomia momentteja wowissa.
    Se uus pelimuoto missä on ne powerballit jotka pitää olla oman tiimin hallus.
    Sain pallon heti alusta ja hiton hyvät buffit joukkueelta, JA oman hiilerin perseeseeni.
    Jesus mitä menoa!
    Se pallo antoi roguelle +30% lämää lisää. Ja buffit oman lisänsä. Ja oma hiilu.
    Se oli kans sellainen peli että juoksin vain ja revin kaiken kappaleiksi oli sitten miten DK tai palladin.

Höyrypää

Sijainti
    JKL
    ^Ei BGtä lasketa :c

Höyryttelijä

Sijainti
    Kuopio
    Kyllä on viime päivinä Borderlands 2 + olut maistunut aika hyvin. Lomakelit sattunu niin kohdalleen, mut menee tämä näinki.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    joo jotain tuollasta muistelin itekki.
    E: Joku voisi tulla tähän nyt hehkuttamaan Borderlands2 niin perkeleesti että on pakko ostaa tuo.
    Ostin neljän päkin ja kaik meni jo :/ 7.45€ tais jäädä hinnaksi /naama..

Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Itse tuli ostettua alesta lopulta iso liuta pelejä (about 100€ siinä palo)

Spoileri!
    Mitäs mulla jäi haaviin?
    Spoileri!

150,44€ so far jos en väärin Paypalista laskeskellut.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    ^Ei BGtä lasketa :c
    Ei ole aikaa pelata rated matseja .
    Tai se aika mikä mulla olis laittaa ratediin ei kelpaa pelikavereille.
    Se on All or nothing.
    Siks pelailen pvp:tä random bg:llä ja välillä istun Stranglethorn Valen keskellä stealthissa ja odotan saalista .

Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Mitäs mulla jäi haaviin?
    150,44€ so far jos en väärin Paypalista laskeskellut.
    +15,77€
    Hitman Absolution +Deus Ex skini +Gun
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Sijainti
    Turku
    +15,77€
    Hitman Absolution +Deus Ex skini +Gun
    Kyl Hitmanii kuuluu pelata "Suit only"-asenteella, eli pelkästään puku päällä kaikki kentät (on jopa suuressa osassa kenttiä achievmenttina)

Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Kyl Hitmanii kuuluu pelata "Suit only"-asenteella, eli pelkästään puku päällä kaikki kentät (on jopa suuressa osassa kenttiä achievmenttina)
    Jotenki tykästyin DE:n skiniin.. Kyllä sillä pitää päästä johonkin väliin leikkimään.. Maksoi vähemmän ku yks karto ni evvk

E : Ja sain näköjääs Hitman: Sniper Challengen viel kylkiäisenä.

Höyryttelijä

Sijainti
    Kuopio
    Vitura kun ei Hitmania kehdannu PC:lle enää hommata kun xbox aleista latailin sen samalla kun muijalle piti saada uus Tomb Raider. Tosin oon itse pelaillu sitä Raiderii enemmän kun Hitmanii .

Sijainti
    Turku
    Jotenki tykästyin DE:n skiniin.. Kyllä sillä pitää päästä johonkin väliin leikkimään.. Maksoi vähemmän ku yks karto ni evvk

E : Ja sain näköjääs Hitman: Sniper Challengen viel kylkiäisenä.
    Itsehän tuon Hitmanin omistanu jo joulusta saakka ja on se vaan kyllä kaikkein hienointa ku ollaan palattu vanhempaan Hitman muottiin, että oikeasti voi vetää ne kentät se puku päällä hitaalla DressMan-kävelyllä Ei tuo peli oikeastaan DLC:itä tarvi, kun niitä voi käyttää muistaakseni vain nettipelissä/contracteissa.

Olin kahen vaiheilla, et laitanko huumoriin vai tänne..
    Mutta teikäläisille tää ehkä iskostuu paremmin

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •