Pluidia testattu enkä mä ainakaan tuossa muuta maista kuin Absintin.
Pluidia testattu enkä mä ainakaan tuossa muuta maista kuin Absintin.
KGO & Twist
Natureg0ing is a must..pd!
Kyllä se vaan niin on että VR:n FCEtä pitää steepata se 1-2vk että alkaa kunnolla maistua hetelmäiseltä/makeelta. Kyllähän tää 4 päivää steepattunakin nyt ihan menee, mutta puuttuu se makeus.
Roarin Truth Serum ja Hawaii Sunrise aika pettymyksiä jossei steeppaaminen auta. Paska erä?
Jos kerran Atmos Labin Caramela oli hyvää, mutta laihaa niin kannattaa odotella tuolta varastoon tulevaksi --> Caramel Concentrated Flavour - For DIY e-liquid Lovers!
Tuo on tiivistettä, joten voit itse miksailla tarpeeksi vahvan makuista![]()
Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA
Kuumana käy kommentoinnit ja keskustelut ego2 ym., vermillionit, ja muut, kuiteskaan kukaan ei juurikaan moiti, kehu eikä kommentoi evaperin nesteitä, ihme juttu sinänsä, myy vallan helvetisti , toimitus todella ripeää, hinnat enemmän kuin ok, valikoimat runsaat, pakkaaminen ehkä parasta mitä saatavilla on ja nesteet ihan ok, lasipulloissa. Mut ei se mitn, mie naatiskelen jo toista vuotta.
mista näitä laatukaita makutiivisteita saa. inaweran maut ei oikein maistuu. tilasin saksasta. luulin saavani parempaa laatuistaa mutta sain sama inaweran kamaa saksastakin. voisiko joku antaa linkin
The finest E-Liquids and DIY mixing supplies
vapeon.co.uk
DIY E Liquid
Siinä ens alkuun.
Atmos labin tiivarit on meikäläisen herkkua.
http://www.vapourart.com
Tuolla vielä hinnasta pois 50prossaa: VAPOURART50
Komppaan Ktddt:tä. Vapeon myy kyllä laatukamaa
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Olisko suosituksia kahvin kanssa höyryteltäväksi?
Viimeksi kysyin jostain muualta niin suositeltiin VR Mapplewood/Applewood. Olivat ihan hyviä, mutta maku jäi ehkä hieman laimeaksi.
Peleonilta otin coffee maun testiin, se tosinn maistuu ihan mustalle kahville ja ei tuota kahvin kanssa tee mieli vetää.
Nordic Vaporssin Pätkis tuntuu olevan ihan ok ja VR Minnesota Menthol.
VR:n Cinnamon Rolls tai sitten Caramelized Cappuccino. Molemmat mainioita.