Niin ja kun tämä kaiken lisäksi on aivan helvetin hyvä putki. Potkii kovaa je kestää myös käyttöä mitä nyt tuo gripin pinnote saattaa vähän kärsiä. Suosittelen kyllä lämpimästi kaikille!
-----
<x> If you buy it at coop price and don't mind it wiggling like marilyn monroe when it loosed slightly from the loose ass threads in your pocket, its got a lovely finish for a battery crusher you have to screw together in a magical sequence to get everything to work
Meni hermot 2.1T Lavaan, jäätävä akkusyöppö eikä napitkaan enään juuri ottaneet kontaktia ja keskinapakin oli löysä kuin mikä. Tuli vähän semmonen bäk to basics fiilis, kun kusti polki k100:n tänään postiluukkuun ja aloin ruuvailemaan bogea kiinni. Putki itsessään on hintaisekseen oikein mainio kapistus näin alkufiilisten perusteella. Tykittää evodia ja bogen kartoja ainakin ihan passelisti. Pitää varmaan tuohon picoon vääntää joku setuppi ja koittaa sitäkin. Näppärän kokoinen taskumodi ainakin 18350 akuilla.![]()
Enemmän tai vähemmän höyryn voimalla jo vuodesta 2012.
Modit: Chinaray X & SIGELEI 100W
Atot: RSST Pyrex & Onslaught #230
Nesteet: WVS W#X, Copsa Jugo Diablo & Extreme One
Tätä saa näköjään nykyään mm. mustanaki. Viisi uutta väriä tullu valittavaksi
$23.24 Empire KeCig K100 Mechanical Rechargeable Electronic Cigarettes - black / no battery at FastTech - Worldwide Free Shipping
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Sitä on punaisenakin ja muutamana muuna värinä myös.
Mulla on k101 mutta samahan laite tää on. Kolmatta päivää käytössä, töissä 18350 + kartotankki + smoking single coil 1.7ohm ja kotona 18650 + RSST 0.7ohm..
Jäi evicit, vamot sun muut nurkkaan häpeämään ku tän sain!
Kyllähän siinä pelittää lähestulkoon kaikki mahdollinen, kunhan vaan mahtuu kiinni.
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Onnistuin halkasemaan k101 osan yläputkea, parin sentin vekki tuli ku pihdeillä koitin josko 510 liitin osan saisi irti.
Ootteko muuten huomannu että k100 putkilla ja k101 putkilla on eroja, riippuu mistä ostaa? Siis tarkotan että jos ostat k101 kiinasta, niin se ei oo samanlainen kun ostaisit k101 suomesta, välttämättä.
1.Toisissa on nappi kiinni prikalla, toisissa ruuvilla.
2. Toisissa kromatut kontaktit, toisissa kullatut.
3. Toisissa yläkäppi prässätty, toisissa kierteillä.
4. Toisissa yläkäpissä "K100+) logo, toisissa ei.
5. Toisissa CE merkinnät lukitusrenkaassa, toisissa ei.
Mulla on versio missä on prikat, kromi kontaktit, prässätty käppi(kai). logot ja merkinnät, ostettu itämaasta.
Mun mielestä tähän sopii kaikki. On jotenkin niin kolho muoto että jopa isommat atot käy. Itellä tässä kiinni RSST eikä yhtään pöljemmän näköinen.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Ehdottomasti igo-l. Sopii kuin nyrkki silmään.
Eilen saapui kiinasta tämä putki ja olen kyllä erittäin tyytyväinen. Mielestäni parempi kuin KTS+, on niin mukavan lyhyt ja käteen sopiva 18650-akullakin.
Taitaa syrjäyttää eVicin ykköslaitteena. Protank atona ja näyttää nätiltä.
Jospa laittais toisen tulemaan vaikka Puffilta tällä kertaa...
E: Kihahtaa kyllä nuppiin niin hyvin että ei voi koko aikaa imutella![]()
Mikä on protankin oma vastus?
Vaihdettava atopää 1.8 , 2.2 tai 2.5ohm tai tee itse minkä haluat
Mulle tuli eilen K100 ja protank postissa! Protank on vielä korkkaamatta ja Lavatubeen ei ole akkuja joten kärsisikö protankin mukana tulleilla vastuksilla lähteä höyryttelemään kun paketissa ei lukenut minkä kokoiset vaihtoatot rasiassa oli. Oletusarvot oli kirjattuna pahvissa kyllä. Nyt laitteena K100