Sivu 117 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1767107113114115116117118119120121127167217 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,321 - 2,340 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Mites tuo 1.5mm ilmareikä mahtaa vaikuttaa kokonaisuudessaan makuun ja höyryyn? Oletteko päässeet jo testaamaan sitä?
    Ei olla testailtu, riskillä mennään Jos se tuntuu ihan hirveältä niin porataan puolet 1,8mm ja puolet jätetään 1,5mm:ksi joista voi sitten valita kumman haluaa. Semmonen etiäinen on että tuosta tulee parempi nyt

Lainaus Alkuperäinen postaaja eeppoo Näytä viesti
    En tiedä onko tää typerä kysymys,mut kysytää.Onko kukaa koittanu kiillottaa tota alumiiniputkee?
    Et oo mun laittamia kuvia vissiin ikinä nähny?

Höyrykonkari

Sijainti
    Mikkeli
    Jos se kiiltää, niin se on Jalin.

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Kyllä tää pitää syyskuussa hankkia itelle myöhäiseks synttärilahjaks!
    Miten toi ilmareikä, siis 1.5mm kuulostaa siltä ettei paljon ole vastustusta?
    Onko Mister suomennettuna Herra vai Sumutin? Jollain ulkomaisella kauppiaalla kun oli myynnissä niin nimi oli Mist'er..

1.5mm ilmareikä voi olla aika passeli.
    Itse testaillu välillä meshirullan kanssa tota reiän kuristusta.
    En huomannut vaikutusta makuun tai höyryn määrään, mutta imu oli omasta mielestä vähän parempi.
    Multa ainakin ääni tolle 1.5mm ilmareiälle.

Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Kyllä tää pitää syyskuussa hankkia itelle myöhäiseks synttärilahjaks!
    Miten toi ilmareikä, siis 1.5mm kuulostaa siltä ettei paljon ole vastustusta?
    Onko Mister suomennettuna Herra vai Sumutin? Jollain ulkomaisella kauppiaalla kun oli myynnissä niin nimi oli Mist'er..
    Tossa nykysessä ilmaröörissä on aika löysä imu. Aika moni sanonu, et sais olla tiukempi. Itte tykkään tosta just kun oon tottunu suoraan keuhkoihin imemään niin toi isompi reikä on mulle parempi.
    Veikkaisin, et se on just toi sumutin. Kun nimi kirjotetaan kuitenkin MISTer. Tosin rakkaalla lapsella on monta nimeä

Noista aluputkista sen verran, et mulla on nyt 3 kipaletta noita 18350 alumiinisia putkia ja ne on kaikki kiillotettu. Pitäis toi 18490 aluputki viel jaksaa kiillottaa. Alumiini on siitä kiva kiillottaa, et se on sen verran pehmeempää kun rosteri niin siitä saa killtävän paljon helpommin.

Nyt jonkin aikaa ollut Mister pelkästään käytössä. Kokeilin aluksi muutamalla eri silicalla ja 2mm ecigwizardin kengännauhasilica tuntui toimivan parhaiten. U-wick meshistä lähti kuitenkin melkein saman tien käyttöön ja ei ole tehnyt mieli palailla silicaan. Kun u-wickin saa tehtyä oikein, laite kyllä wickaa todella hyvin. Jalippo jo sanoikin, että ei tarvitse kyllä paljon olla nestesyöttö auki, kun setup on kunnossa. Itsellä samat kokemukset. Tosin jos kaikki ei ole kunnossa, niin samanlaisia ongelmia esiintyy kuin ketjussa on aiemmin puitu. Kun huolella saa setupin tehtyä toimivaksi, niin toimii erinomaisesti. Itse en u-wickin käärimistä kokenut kovinkaan haastavaksi. Huolella ja rauhassa kun tekee, niin hyvä tulee. Toivottavasti kaikki saavat ongelmat selätettyä, koska laite on todella huoleton. Erinomaista höyryä saa jatkuvasti. Akkuja ja nesteitä kun vaan vaihtaa, ei ole hirveästi kartojen kanssa painimista ollut ikävä. Löysempään imuunkin on tottunut melkoisen hyvin. Akkujen kanssa saa olla tarkkana, ettei aja jännitteitä liian alas. Yleismittari on hyvä työkalu alkuun, että oppii arvioimaan.

Höyryttelijä

Sijainti
    Kotka,Ruonala
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Et oo mun laittamia kuvia vissiin ikinä nähny?
    No en,täytyypä ettivä
    Viimeksi muokannut eeppoo; 13.07.13 kello 22:58. Syy: löysin,hyvältä näyttää

Aion anyvay hommaa toisen,sesitpienemmälläröörillä. Mä kans vähän aluputkea kiillottelin,tosiaan rosteria helpompaa.
    Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.

Höyrypää Miraz's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Kyllä se ilmarööri vois olla pienempi kuin 1.5.. Miten olis säädettävä ?

V1.1 Mustikka-granaattiomena karkkitiiviste tulossa myyntiin http://www.vapetalo.fi/
    v0.1 Banaanikakku neste kehitteillä
    v0.1 Lakritsijäätelö neste kehitteillä

Arvosteluita:
    https://www.youtube.com/watch?v=rt5xf5Y_C-g
    http://tinyurl.com/n9nyba9

Höyrykone True Puffin's Avatar

Sijainti
    Rauma
    Nykyinen ilmareikä on mielestäni oikein toimiva, mutta säädettävä olisi tietenkin paras vaihtoehto. Tarviiko toimivaa tuotetta korjata?
    Vape since 30/05/2011

Westcoast Vape Squad still rollin'

Höyryttelijä

Sijainti
    Oulu
    En tiedä miksi kaikki puhuu että akut menevät vahingossa liian tyhjiksi. Vaikka mielestäni hyvä setuppi nyt on niin ei kyllä jollain 3.5v saa minkäänlaista mielihyvää. Kierteet putsattuna ja akutkaan ei ole kuin pari viikkoa vanhoja.

Lainaus Alkuperäinen postaaja torsti Näytä viesti
    En tiedä miksi kaikki puhuu että akut menevät vahingossa liian tyhjiksi. Vaikka mielestäni hyvä setuppi nyt on niin ei kyllä jollain 3.5v saa minkäänlaista mielihyvää. Kierteet putsattuna ja akutkaan ei ole kuin pari viikkoa vanhoja.
    Milläs ohmeilla tuo setuppisi on? Itellä ohmit 0.6-0.8 niin 3.5v riittää vielä vallan mainiosti! Tämä misteri on ollut itelle semmonen game over laite. En ole enää jaksanut listoilla roikkua ja hankkia uusia leluja. Koska ei ole parempaa vielä´tehty?

Höyryttelijä

Sijainti
    Oulu
    0.8 ohm on setuppi. Nyt mittailin akun jonka vaihdoin ja 3.56 oli jäljellä, semmosen 10s imun saa vetästä että jotakin irtoaa

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    Kokeileppa torsti hioa hienolla hiekkapaperilla kontaktit ja napin sisusta. Luultavasti huomaat eron itse käyn kaikki kontaktipinnat läpi 2vk välein ja joka kerta huomaa eron. Mulla on käytöss semmoisen auton ajovalojen kiillotus setin hienoin viimeistely hiomatyyny ja hyvin toimii, joku osaa varmaan sanoa kuinka pienijyväistä sen oikeasti pitääs olla.
    e. Tai jos jo sen oot tehny niin tarkista että sormimutterit on tiukalla atossa.

Höyrykone True Puffin's Avatar

Sijainti
    Rauma
    Itse olen nuo kontaktit puhdistanut cape codilla...lähtee paska aika kivasti pois ja säilyy pitkään puhtaana.
    Vape since 30/05/2011

Westcoast Vape Squad still rollin'

Höyrykonkari

Mikäköhän helvetti siinä on että tuo plussaposti on alkanut viimeistään siinä vaiheessa kun pihdeillä antaa loppukiristystä niin vetämään kanthalia niin perkeleesti sisäänsä ja kääntämään koko setupin aivan vinkuralleen. Viidessä minuutissa helposti silica-setupoitava vehje on muuttunut 30 minuutissa setupoimattomaksi vehkeeksi. Prkl.

Höyrähtänyt

Sijainti
    Tampere
    Ei kellään ois ylimääräisenä pidempää kirkasta tankkiputkea? Ei millään malta odottaa et tulee myyntiin

Höyrypää

Sijainti
    Ylivieska
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AN14 Näytä viesti
    Mikäköhän helvetti siinä on että tuo plussaposti on alkanut viimeistään siinä vaiheessa kun pihdeillä antaa loppukiristystä niin vetämään kanthalia niin perkeleesti sisäänsä ja kääntämään koko setupin aivan vinkuralleen. Viidessä minuutissa helposti silica-setupoitava vehje on muuttunut 30 minuutissa setupoimattomaksi vehkeeksi. Prkl.
    Eihän vaan oo jääny pikku pätkää kanthalia sinne kierteisiin? Mulla jäi kerran ja oireet oli sillon samat.
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

Höyrykonkari

Sijainti
    Turku
    Tuota kiristysongelmaa pystyy jossain määrin välttämään, kun vetää sen kanthalin kunnolla tolppaan kiinni, eikä jätä sitä sinne mutterin ulkokehälle. Itse vedän sen nykyään topan ympäri lähemmäs 180 astetta, ja tuo ongelma tuntuu postuneen.

Onkos kukaan alumiiniputken käyttäjä huomannut aton akkuputkikierteiden menevän valkoiseksi? Kyseessä on ilmeisesti alumiinioksidi, joka on siinä mielessä huono juttu, että se estää sähkön johtavuutta. Itse aloin tutkimaan tätä asiaa, kun tuntui ettei mister tulittanut enää kunnolla täydelläkään akulla, ja mittaus 1 ohmin kuormalla paljasti yli 1 voltin dropin. Töhnä ei tunnu ainakaan pelkällä vedellä lähtevän aton kierteistä. Vaihdoin takaisin rosteriputkeen, ja rasvasin kierteet vaseliinilla. Nyt saan aton posteista täydellä akulla 3,4-3,5V, joka on tuntuvasti parempi kuin 3V ennen rasvausta ja putken vaihtoa. Aton plussakontakti ja napin kontaktipinnat on hiottu äskettäin, joten uskoisin että tuolla aton kierteissä on vielä töhnää, joka pitäisi saada pois. Olisiko kellään mitään ideaa millä niitä kierteitä kannattaisi ryhtyä putsaamaan? Noalox-käsittely varmaankin auttaisi?

Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •