Sivu 69 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1959656667686970717273 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,361 - 1,380 / 1475

Aihe: bogen cartot

Höyryttelijä

No höyryn tuotto/rätinä, vähentyi. Johtuu paskasta cartosta, vaikkakin uusi. Ensimmäinen huono boge meikäläisellä.... Nyt tankissa liquan mentholia, niin twistin myötä tullut makeutta lisää. Koitin 4,8 volttia, mutta ei anna enää mitään lisää. mutta tuo 3,8-4,2v on hyvä haarukka maun suhteen...

3 x 6ml DCT + 2 x 900mah ego + twist.

Höyryttelijä

Kohta pitää ruveta tilaamaan bogeja tukkupaketissa, kun kohta löytyy kolme DCT-tankkia joihin kaikkiin sopii XL boget. Tilasin puffilta 1,6ohmin kartoja, katsotaan miten ne toimii. Laipallisia olivat, kun toinen tankki on Smokin U-DCT. Kolmas tankki on pyrex-lasilla.

Höyrykone

Sijainti
    Rollo
    no osta multa slotattuja xxl lr bogeja
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3

- EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Mulla on yks 3ohm bogen karto oikeasti 4.6ohm Tänään vasta huomasin, on se reilu viikon tossa vamossa ollu kiinni. Muut kartot paketissa oli sen 2.8ohm-3.0ohm..

Tänään vaihdettu SR boge tankkiin, maistui ja toimi tosi hyvin ekat pari tuntia, ja nyt äkkiä maistuu palaneelle. Onneks noita on vielä varastossa, mutta kyllä mä nyt kesäloman aikana alan harjoitella noitten lankojen kanssa. Toistaiseksi on helpompaa vaihtaa uus karto, ensimmäinen setuppi viritelmä meni niin päin männikköä, mutta ehkä siitä ajan kanssa jotain tulee.

(käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Sun kannattaisi kytätä tuota Diveria, ei ole pahemmin haukkuja kerännyt.
    Toki 30 euroa on paljon plus vaihtoatot keramiikalla kustantavat 12€/5 kpl, mutta kestoikä pieksee Bogen.
    KGO & Twist

Höyryttelijä

Nuo 1,6ohm boget olikin yllätys kun laittoi perus egoon kiinni. Meinas ruveta ihan yskittämään ekalla vedolla. Twistin kanssa en ole vielä kokeillut.

EDIT: Tuo Diver on kyllä varmasti hyvä, pitää vaan tietää mitä tekee. Mikä mahtaa olla kestoikä?
    Viimeksi muokannut Inhale; 06.06.13 kello 21:16.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Mikä tuo Diver on? Kovasti yritin googletella mutta en tullut hullua hurskaammaksi

Ja löytyihän se sitten Atmistiquen sivuilta.

Meni taas eilen usko Bogeihin, miten voi palaa sen kaiken nesteytyksen ja läpikastelun jälkeen.
    Muutenkin suht vainoharhaisena noita esitäyttelen ja seisottelen ennen käyttöä.
    Pitikin heivata se täydellisesti toimiva Pina Colada boge pois ja vaihtaa Vanillaan. Eihän tolla oltukaan ku vasta 40ml+ imailtu läpi tuota Pinaa. Ei ilmeisesti kovin kartsoittavaa nestettä, oli vanhassa bogessa vanukin vielä ihan puhtaan näköistä.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

Höyryttelijä

mulla paloi eilen 1,6ohm boge, kun annoin sille 4 volttia twistillä. Muuten ei pala, vaikka kostutuksen jälkeen heti ajoon.

Höyrykonkari makedeuz's Avatar

Sijainti
    littoinen
    Tuli sitten tohkeissani avattua 3 pakettia bogeja....2 niistä oli sr ja yksi lr! Kysynkin nyt kun kaikki
    ovat yhdessä kasassa että mistä mä nyt tunnistan ne 5 lr bogea?

Eleaf iStick - Smok Xpro 50 - Kanger subtank mini - Joyetech ego one XL

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Eikö toisissa lue siinä bogen muovissa et SR, toinen on et kattoo ohmit jollain, vaikka yleismittarilla..

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    yleismittari tai modi mikä näyttää ohmit
    jos boge on niin yleensä muovissa lukee onko LR vai SR karto kysymyksessä
    kummiskin oot tohkeissasi heittänyt ne samaan kasaan

Höyrykonkari makedeuz's Avatar

Sijainti
    littoinen
    Kyllähän niissä muoveissa luki kumpia ne on mutta kun en muistanut että tuli tilattua se 1 paketti lr:-)
    Kaverilla taitaa olla modi jossa ne voisi käyttää. Twistillä kun höyryttelen 4.8 niin takuuvarmasti kärähtävät ne 5 lr! nooh,oppia ikä kaikki....

Eleaf iStick - Smok Xpro 50 - Kanger subtank mini - Joyetech ego one XL

No voihan Twistillä kokeilla ensiksi 4.2v ja jos carto toimii laiskasti niin sitten 4.8v peliin.
    Ihan kaikkea ei 4.8v:llä saa irti sr-bogeista mut on se näppärää kun voi vaan laittaa säädöt täysille ja höyryämään.

Höyrykonkari

Sijainti
    Kokkola
    Onko bogen 510 cartoissa joku kohta mitä ei saa punchata?
    Tuntuu siltä että joka toisen karton palaminen ekoilla hatseilla ei ole normi juttu. Varsinkaan nyt kun meni kaks putkeen.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Enpä omilta ajoiltani sellaista muista. Pyrin aina reijittämään niin että tulee niin alas kuin mahdollista, mutta tankissa näkyville silti.

Ja ruuttasin neulalla karton märäksi ennen punchausta. Ei tullut nesteet sieltä näpeille eli oli vielä siistiä puuhaa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Kovin alhaalla reikä niin ei ehkes kerkeä kauttaaltaan kostua riittävän nopeasti ja vetelee ns.kuivana.
    Tuo pre punchedien reikä tuntuisi olevan suht hyvällä hollilla maltillisilla wateilla.
    KGO & Twist

Höyrykone Darra's Avatar

Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Mä olen kyllästynyt käyttämään väkivaltaa runnoessani itse punchaamiani kartoja tankkiin, kun ei ne mene muutoin..
    Ostan vain pre-punchattuja, pääsee paljon helpommalla vaikka maksaakin muutaman lantin enempi.. :P

Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Mä olen kyllästynyt käyttämään väkivaltaa runnoessani itse punchaamiani kartoja tankkiin, kun ei ne mene muutoin..
    Ostan vain pre-punchattuja, pääsee paljon helpommalla vaikka maksaakin muutaman lantin enempi.. :P
    Slottaamalla ei karto muuta muotoaan ja luulis wickaavan paremmin isommilla tehoilla.
    Noh, prepunchedeilla ja itse Arcticilla ruuvailtuja cartoja itsekin käytän/käytin.

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •