Tänään rsst tuli ja tekaisin ensimmäisen mesh setupin ikinä. Onnistu jotenkin. Mini Lavatube v1:n nokassa höyryää
Vittu porasin tuon ilmareiän liian isoksi. Tuntuu kuin tyhjää imisi, eli ei imuvastusta yhtään.
Tänään rsst tuli ja tekaisin ensimmäisen mesh setupin ikinä. Onnistu jotenkin. Mini Lavatube v1:n nokassa höyryää
Vittu porasin tuon ilmareiän liian isoksi. Tuntuu kuin tyhjää imisi, eli ei imuvastusta yhtään.
Viimeksi muokannut Pavosen Heska; 04.07.13 kello 18:24.
Mä tein alkuperäisen yläpuolelle toisen 1mm reiän ja muutos todella mielettömän iso.
Vähän häiritsee jo autolla ajamista kun näkyvyys kärsii ja joutuu pitämään ikkunaa auki..![]()
Voipi varmaan jostain päätellä että mun mielestä stäkätyt ilmareiät on parhautta?![]()
2x RSST oli alunperin, sitten tuli (ilmeisesti suunsoittona) Cravelta ylimääränen, ja tänää tuli Captivapen AGA-T:n modattu hattu. Ei noista ole kuin kaksi käytössä. Tuo 2x1mm stäkkäys vastaa mun mielestä aika liki 1.2mm rööriä.
Joka on aivan liikaa. Sulla nyt on vaihtoehtona kokeilla kuristaa ilmarööriä vaikka topsipuikon pätkällä tai palalla teippiä tai hankkia suosiolla uus. Itsekin suurensin tuon ilmareiän 1,5 milliin ja voin sanoa että tuli hitusen liian iso. Kyllähän tuolla vielä vetelee, mutta 1,2-1,4 mm olisi ollut paljon parempi, näin jälkiviisaana.
Voiko tuo eriste sulaa tuosta meshireiästä, jos liikaa pulssittelee? Näyttäis kaventuneen hieman tuo eriste tuosta plussatolpan puolelta.
Hyvinhän tää on tähän mennessä pelannu, itsellä vieläkin vähän nuo meshitaidot hakusessa. Jostain syystä mulla ilmestyy aina itsestään noita hot spotteja tuonne, yleensä juurikin silloin kun tuonne tankkaa nesteet sisään. Oon tässä huomannu myös, että tuo plussatolpan yläkäpin tiiviste saisi olla kunnolla leveämpi, että tulppais ihan reilusti tuon välyksen tuosta plussatolpan reiästä. Omassa laitteessa nimittäin yläkerran puolelle noussut neste laskeutuu plussatolppaa pitkin alakertaan ja valuu sitä kautta modin plussanavalle ja tihkuu tuolta tankin alta sivukautta ulos. Onko muilla ollut samanlaista häiriötä?
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
1.5mm reikä on liikaa ja kyllä se täälläkin valuu keskitolppaan pitkin.
En oo jaksanut vielä vaivautua o-renkaita laittamaan.
Täälä ei oo plussanavalla tullu nestettä..
No niin. Nyt on sitten otettu ensiaskel meshien maailmassa. Ja eihän täällä paska puhuttu. Onhan se maku jotain aivan muuta. Aika helppoa oli saada aikaan jollain tavalla toimiva setup. Mitä nyt kanthal paloi poikki kolme kertaa.Mut kyllä tuota ilmareikää pitää suurentaa, on aivan liian tiukka vastus omaan makuun. Nyt pitäis vaan löytää se porakone jostain...
Cartopuncherin piikillä varovasti lyömällä onnistuu myös, mikäli moinen kapistus löytyy.
Löytyyhän mulla sellainen, vielä aika tylsän sellaisen.. Vähän tuo setup rätisee, ja kondenssia syntyy jonkun verran. Lisäksi langan plus- ja miinusposteja lähinnä olevat osat hehkuvat punaisena. Voiko/pitääkö tälle tehdä jotain?
Setupin kova rätinä ja pauke johtuu varmaan yliwickauksesta. Eli yksi kieppi lankaa pois. Koita saada ilmassa menevät langanpätkät lyhyemmiksi niin eivät hehku. Hehkuvat langat kyllä maistaa karusti. Kondenssia tuntuu tosiaan kerään aika paljon, mutta eipä sille kai juurikaan hoitoa ole.
Ok. Kutittaahan tää kurkkua vähän oudosti. Mutta ei mitenkään kammottavan pahasti, ja Swaggerin maku on hyvin selkeä. Hehkumisesta huolimatta. Kuuluisko coilit kääriä siis vastapäivään? Nyt olen käärinyt miinusnavalta lähtiessä myötäpäivään.
Laitoin omaan RSST:n plussapostin jousen alle, sen alkuperäisen kovan muovitiivisteen tilalle Evodin atopäästä nyysityn valkoisen kumieristeen. Nyt on pysynyt plussanapa kuivana jo 5 tankillista ja kestää kaikenmaailman pulssitukset ja hehkutukset. Hotspottia korjatessa hehkui meshikin punaisena ja ato oli tulikuuma mut ei toi tiiviste meinannut mitään. Tosin Evodissa jos lanka hehkuu sen kumin alla niin sitten kyllä käryää, mut ei liity nyt tähän juttuun mitenkään.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
onko toi plussa ruuvi rosteria? jos siihen värkkäis valmiiks messinkise jos alkuviikosta sais oman RSST:n kätösiini. ja olisko siitä hyötyä hävikkien suhteen?
Pirkkaniksi liian suurelle imuaukolle, eli esim. muksujen lelulaatikosta hajonnut "vedettävä" auto tms. ja sisältä löytyy kätevästi sopivasti muodossa oleva jousi josta napsastaan sopivan mittainen pala ja asennetaan kippoon peittämään osa imuaukosta.
Tähän tapaan. Pysyy kyllä parhaiten paikallaan jos on juuri eikä melkein oikea mitta, eli vanteen päät toisiaan vasten. Pirkat on parhautta näpertelijöille!
Vaikeako olisi jo siellä tehtaalla koneistaa kevyt ura tuonne kipon sisäpinnalle ja heittää sinne juurikin tuollainen vanne jota voisi hatun irroittamalla pyörittää ja jossa olisi erikokoisia imureikiä valmiina. Saisi hakea itselle sopivan imuvastuksen ja tuohan olisi päälle päin näkymättömissä.
mikä on ton kammion kupin sisähalkasija?