Sivu 157 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 57107147153154155156157158159160161167 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,121 - 3,140 / 3737

Aihe: ECigWizard kokemuksia

Lainaus Alkuperäinen postaaja e-steamedOne Näytä viesti
    PS. "ketään"? WTF? Mä luulin, että sä oot lahesta? Ei saa sekottaa ihmisten päitä tollasella 'väärällä' murteella...
    Syytän Vorssalaisia tuosta.. Siellä kärsin viisi vuotta.. (HKI->SIP->VTA->FOR->LTI)
    Ja ei valituksetkaan tunnu mitään auttavan.. Tänään kävin juurikin avautumassa heidän kotiinkuljetuksestaan (silleen semi nätisti).
    Puhelinnumero kuin ovikoodikin oli paketin päällä.. Kävin silti sen hakemassa, kun eivät saaneet toimitettua.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Höyrykonkari

Sijainti
    Jyväskylä
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Syytän Vorssalaisia tuosta.. Siellä kärsin viisi vuotta.. (HKI->SIP->VTA->FOR->LTI)
    Ja ei valituksetkaan tunnu mitään auttavan.. Tänään kävin juurikin avautumassa heidän kotiinkuljetuksestaan (silleen semi nätisti).
    Puhelinnumero kuin ovikoodikin oli paketin päällä.. Kävin silti sen hakemassa, kun eivät saaneet toimitettua.
    Okei, eli et ole aborginaali (helsingistä jos olet, niin se selittää kaiken)...

Noh, itte tilasin keskiviikkona satsin wizardilta/welholta ja odottelen sen ilmaantuvan ensi viikolla. Vielä ei ole valitettavaa, mutta katsotaan...

PS. Terveisiä Lahteen! Olen itse sieltä vierestä kotoisin (saa arvata). "Keep on vaping "...
    - "Eihän sitä koskaan tiedä, tiedäthän."

Itkettää kun ei tänään tullut maanantaina tilaamiani litkuja postista. Taitaa se normi olla 5-6 päivää että tänne tulee e-velhon paketit...

Nordic Vapours palkintoputilot kotiutuneet, kiittää ja kumartaa syvään!

Höyrykone lagittaja's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-skimo Näytä viesti
    Itkettää kun ei tänään tullut maanantaina tilaamiani litkuja postista. Taitaa se normi olla 5-6 päivää että tänne tulee e-velhon paketit...
    Maanantaina oma shipattu eikä näy vielä.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

Höyryttelijä

Sijainti
    Helsinki
    Mulla on melkoisen tyhmä kysymys koskien tuota teidän alelaaria, mutta kysynpä silti. Eli kun joku tuote on loppu, niin se on sitten totaalisesti loppu, eli mistään varaston nurkasta ei löytyisi vielä pulloa (tai useampaa) Decadent Vapoursin French Apple Tartia?
    Lähti mukaan ihan heräteostoksena, kun melkein ilmaiseksi sai, mutta osoittautuikin aivan loistonesteeksi. 18 millisenä vähän turhan ärjyä, mutta maku on ihan huikee! Mä olen niin vaihtelunhaluinen ihminen, että mistään all day vapesta on ollut turha edes haaveilla, muttä tätä kiskoisin kyllä all day every day jos vaan raaskisin. Osaisko joku viisaampi vinkata mistä tätä saisi lisää? (väärä ketju, I know) Normi Apple Pie:ta kyllä löytyy, mutta tää torttu on vähän hankalampi tapaus

Lainaus Alkuperäinen postaaja Lazy Jane Näytä viesti
    Mulla on melkoisen tyhmä kysymys koskien tuota teidän alelaaria, mutta kysynpä silti. Eli kun joku tuote on loppu, niin se on sitten totaalisesti loppu, eli mistään varaston nurkasta ei löytyisi vielä pulloa (tai useampaa) Decadent Vapoursin French Apple Tartia?
    Lähti mukaan ihan heräteostoksena, kun melkein ilmaiseksi sai, mutta osoittautuikin aivan loistonesteeksi. 18 millisenä vähän turhan ärjyä, mutta maku on ihan huikee! Mä olen niin vaihtelunhaluinen ihminen, että mistään all day vapesta on ollut turha edes haaveilla, muttä tätä kiskoisin kyllä all day every day jos vaan raaskisin. Osaisko joku viisaampi vinkata mistä tätä saisi lisää? (väärä ketju, I know) Normi Apple Pie:ta kyllä löytyy, mutta tää torttu on vähän hankalampi tapaus
    Kun jokin siirtyy alelaariin hullulla alella, niin se on yleisesti discontinued.
    Decadentti tuolla ainakin loppui jo aikaa sitten. Sitä ennen lähti PSV.
    (Privaviesti laitettu)
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Höyrähtänyt

Sijainti
    Helsinki
    Onko tämä nyt jotenkin tilapäistä tämä toimituksen pitkä kesto vai ovatko toimitusajat pidentyneet nyt pysyvästi? Mulle niin kovasti kehuttiin nopeaa toimitusta, kaveri kertoi tilausten tulevan hänelle yleensä 4-5 päivässä tilauksesta. Ensimmäinen tilaukseni oli perillä viidentenä arkipäivänä shipmentistä laskien, toinen tilaukseni (tilattu perjantaina 7.6, shipattu maanantaina 10.6.) ei ollut tullut vielä perjantaina 14.6. Toivottavasti on tänään tullut kotiini, nyt on jo kuudes arkipäivä shipmentistä laskien ja kaksi viikonloppua ollut välissä. Noh, eipä tuo mitään maailmaa kaada kunhan osaa varautua siihen, että toimitusaika tilauksesta postin saapumiseen voi olla näköjään tämä 10 vuorokauttakin kun oikein sopivasti sattuu.

Höyrykone lagittaja's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    10.6 lähetetty, tänään laatikossa.
    Mitäpä sitä ECW:tä syyttämään, mutise Royal Painille/Deutsche Postille/Itellalle. Ne sen toimittaa. Vai ajattelitko että ECW:n työntekijät itse kiikuttaa tilaukset postilaatikkoihin?
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

Höyrähtänyt

Sijainti
    Helsinki
    Emmää valita, mä vaan ajattelin että onko tämä joku yleinen postin hidastuminen tms. vai onko toimitusaika oikeasti pidentynyt pysyvästi kun muutama muukin on valitellut. Tuossa kun rupesin ruksuttelemaan päässäni vähän paremmin, totesin, että jos shippauksesta menee aikaa enemmän kuin ennen ja postitusketjussa ei ole tapahtunut muutoksia niin se syy kyllä on oletettavasti joku muu kuin kiire heidän päässään. Olen savustanut ne aivoni näköjään kunnolla ja vasta alkaa savu hälvenemään niin, että osaa laskea 1+1 ja tajuta, että shippauksen jälkeen ongelma on muualla.

Höyrykonkari

Kiitokset nopeasta ongelmanratkaisusta ihan suomenkielellä.

Höyryttelijä

Minkä lainen takuu mahtaa tällaisessa olla ? FreshStart - Ecig Starter Bundle - Vision eGo Kit - Ecigwizard.com

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Missä FSUSA:n pullot? Ei löydy sivuilta eikä myöskään mitään ilmoitusta että ovat poistuneet valikoimista...

Kauppias eCigWizard's Avatar

Sijainti
    UK - Peterborough
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Missä FSUSA:n pullot? Ei löydy sivuilta eikä myöskään mitään ilmoitusta että ovat poistuneet valikoimista...
    Jatkuvat toimitusvaikeudet / viivästykset pistivät FSUSA:n lekan alle : http://www.ecigwizard.com/offers/bargain-basement/
    Viimeiseksi jääneen tilauksen toimitus kesti päälle kaksi kuukautta :/

Höyrykone Rotary's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Aikamoista, että FSUSA on hoitanut hommat siihen pisteeseen, että yhteistyö päättyy. Vaikea tuommoisen päämiehen kanssa on kyllä toimia
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

Höyrykone tripleA's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    pisteet ECW:lle tästä. Olisi jo aikakin että jälleenmyyjät alkavat pistää painetta nestevalmistajille to get their shit together.

Kauppias eCigWizard's Avatar

Sijainti
    UK - Peterborough
    Nyt on paukutettu kymmenen uutta nestettä hyllyyn.
    Joukossa myös muutama tupakkimaku

Kaikki WizMix nesteet ovat UK Made tuotoksia käyttäen vain parhaita makuaineita.
    Sarjan kehittämiseen olemme kuluttaneet niin verta, hikeä kuin kyyneliäkin ja palautetta otetaan mielellään vastaan.

Uusimmat nesteet ovat parin päivän ajan -10% alennuksella saatavilla!

Nimeämiskilpailun tuotoksia :
    Strawberry Seduction - Chris M.
    Melon Magic - Liz B.
    Cherry Bomb - Chris M.
    Coco Nutter - Paul A.
    Caramel Kiss - Sie H.
    Redneck - Ritva P.
    Sailor's Punch - Javier
    Havana Mild - Luke L.
    Mucho Mango
    The Grape Escape

WANTED REVIEWERS : For more information >click here<

Höyryttelijä

Niin voiko nyt joku velholla vastata? FreshStart - Ecig Starter Bundle - Vision eGo Kit - Ecigwizard.com millainen takuu tässä ?

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •