The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Onnistuin tekemään ensimmäisen toimivan mesh virityksen Misteriin. Aiemmin kun yritin #400 meshillä niin en saanu muuta aikaseks kun hotspotteja ja kiroilua, nyt testasin #200 meshillä ja onnistu ekalla. Tein meshistä pötkön ja tohottelin sen imuputken avulla U muotoon, 5 kierrosta .3 kanthalia ja hetken pulssitus niin rupes hehkumaan nätisti. Laitoin imuputken paikalleen ja tiirailin imuputkesta samalla kun pulssittelin ja hotspothan se siellä. Putki pois ja pienellä tökkimisellä onneksi sain jälleen langat hehkumaan nätisti. Sen jälkeen homma rupes rokkaamaan. Pari juttua mikä tossa nyt ärsyttää: nesteen säätö pitää laittaa kiinni jos meinaa taskussa kuljetella, muuten kusee alleen ja koko Mister lämpenee nopsaan ja aika reippaasti, meinaa tulla palovammoja.
Se on teho mikä puhuu![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Festeillä tämmöstä pääs kokeilemaan, tykkäsin. Ny on ketju luettu läpi ja mieli tekis kyllä tuommonen MISTeri ostaa. Äkkiä lisää mutta ei niin äkkiä et ehtii ennen ku oon taas rahoissani!
Tännekin ilmestyi halkeamat tankkiin. Alkaa tuosta kohdasta mistä ohennus alkaa ja jatkuu noin puoleen tankkiin.
Nesteenä finvapen tervalaku
^ kokeillaan kartoittaa noita tankille sopimattomia nesteitä, mitä sulla oli sisällä?
Vai käykö kuten Arctic Tankin ekalle versiolle, liian piukat toleranssit oli tiivisteissä ja heti ekasta päivästä lähtien ollut pitkät halkeamat tankissa, tähän päivään asti. Hyvin on kestänyt silti ja varaputkia löytyy pari siihen lisäksi vielä.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Ei prkl... tuli sitten testattua läpinäkyvän tankin kestävyys. Laitoin kenkiä penkillä jalkaan ja tipahti MISTer taskusta lattialle about 40cm korkeudelta ja alhaalta ylimmän kierteen kohdalta sitten meni nätisti koko tankki poikki. No ehdinhän mä jopa melkein viikon tuosta festeiltä voitetusta palkinnosta nauttiakkin... ketuttaa niin perkuleesti.
Veljon koskas tankkeja tulee saldoille tai sattuisiko löytymään yhtä ylimääräistä!!????
Kyllästyin meshin virittelyyn ja tein 2 mm silicasta setupin. Laakista toimi ja makukin on ihan ok joten tällä mennään nyt toistaiseksi kunhan taas pinna kestää.
Mutta mutta... Jonkin sorttisia hengitysvaikeuksia tuolal Misterillä on. Wickaa hyvin kun tankki on täynnä mutta kun nestettä on alle puoli tankkia, alkaa maistua pahalle vaikka kuinka nestesyöttöä avaa. Mutta tankin korkin kun avaa niin ilmakuplat iloisesti tankissa vilistävät ja wickkaa ihan nätisti. Pitää sitten vaan aina muistaa kiertää tankin korkki kiinni ennen kuin taskuun tunkee.
Voiskohan tuolle ilma-asialle tehdä jotain pysyvämpää? Tiiviste on korkista jo poistettu. Silicakin jäi toiselta puolelta lyhyeksi, toisella puolella on uran pohjaan saakka josko sillä olisi vaikutusta. Pitää sekin lyhentää kunhan tankki on tyhjä.
3mm paksulla silicalla mulla oli tehty setuppi sillon kun silicaa tuolla vielä käytin ja se pelas ihan hyvin. Mulla oli just niin, et silica ei ollu ihan urien lopussa asti niin loppus wickausongelmat. Nyt oon tolla yhdellä ja samalla mesh setupilla menny siitä asti kun sen sain tonne sisällePari kertaa oon pessy ja kuivapolttanu ton. Ens viikolla kun on taas aikaa vähän enemmän niin vois ihan huvin ja urheilun vuoks koittaa värkätä vaijerista setuppia tähän. Saa nähdä tuleeko siitä yhtään mitään
![]()
No nyt tuli vihdoin keksittyä konsti wickausongelmiin silican kanssa. Toinen silican pää pätkäistään puoleen väliin uraa ja toinen tappiin asti (antaa kierteiden leikata naru poikki). Kirkkaan tankin kanssa näkee hyvin kuinka ilma pääsee kulkemaan toisesta rööristä ja toinen rööri imee nestettä. Eipä tullut aikaisemmin mieleen, kun noita eri mittaisia wickejä tuli kokeiltua. Taisi muutenkin tulla aikaisempia parempi viritelmä, koska aikaisemmin mauttomalta tuntunut persikkakin maistuu nyt. Eihän tää vieläkään maussa esim. Didiä hakkaa, mutta paranemaan päin ollaan menossa, kun pikkuhiljaa alkaa tajuta tuon vehkeen sielun elämää![]()
On muuten jo kohtuu kevyt tuolla muovitankilla ja aluputkellaKehtaa jo ottaa pisimmälläkin putkella matkaan mukaan.
Ei paljoo lämmitä mieltä lukea hehkutuksia ja katsella kuvia tuosta aluputki / muovitankki combosta.
Nimimerkillä aluputket ja muovitankit pöydällä, mutta missä itse Mister..![]()