Sivu 92 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4282888990919293949596102142192 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,821 - 1,840 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    OT Se APEXin 510-liitin on aikas kuraa.
    Tuplaot: Pink Mulella myydään näköjään jotain Apexin kopioita nykyään. Alibabassakin niitä kaupitellaan perus ce-clearojen yms käyttöön ;D Miksei tehtäis vaan flättipäällä ni olis hyvä mekaaninen putki valmis.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

Höyrykonkari zapster's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Onnistuin tekemään ensimmäisen toimivan mesh virityksen Misteriin. Aiemmin kun yritin #400 meshillä niin en saanu muuta aikaseks kun hotspotteja ja kiroilua, nyt testasin #200 meshillä ja onnistu ekalla. Tein meshistä pötkön ja tohottelin sen imuputken avulla U muotoon, 5 kierrosta .3 kanthalia ja hetken pulssitus niin rupes hehkumaan nätisti. Laitoin imuputken paikalleen ja tiirailin imuputkesta samalla kun pulssittelin ja hotspothan se siellä. Putki pois ja pienellä tökkimisellä onneksi sain jälleen langat hehkumaan nätisti. Sen jälkeen homma rupes rokkaamaan. Pari juttua mikä tossa nyt ärsyttää: nesteen säätö pitää laittaa kiinni jos meinaa taskussa kuljetella, muuten kusee alleen ja koko Mister lämpenee nopsaan ja aika reippaasti, meinaa tulla palovammoja.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Se on teho mikä puhuu
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrypää

Sijainti
    Turku
    Selittäiskö joku tämän ilmiön:

Vaihdoin Misteriin uuden akun. Kun ekan kerran imaisin, jotain poksahti niin että posket pullistuivat. Pelästyin, mutta ei siinä sitten mitään sen kummempaa ollut. Mistä moinen poksahdus?

Savuttajäsen nro 66

Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Selittäiskö joku tämän ilmiön:

Vaihdoin Misteriin uuden akun. Kun ekan kerran imaisin, jotain poksahti niin että posket pullistuivat. Pelästyin, mutta ei siinä sitten mitään sen kummempaa ollut. Mistä moinen poksahdus?
    Nesteestä todennäkösesti muodostu kupla ja se possahti. Noita tulee aina sillon tällön.

Höyrypää MikaMM's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Varsinkin suurilla tehoilla.
    Säikäyttäähän tuo. Mekäläiselle meinasi tulla löysät pöksyyn, kun ekan kerran tuo kävi.

Höyryttelijä s-mies's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Festeillä tämmöstä pääs kokeilemaan, tykkäsin. Ny on ketju luettu läpi ja mieli tekis kyllä tuommonen MISTeri ostaa. Äkkiä lisää mutta ei niin äkkiä et ehtii ennen ku oon taas rahoissani!

Tännekin ilmestyi halkeamat tankkiin. Alkaa tuosta kohdasta mistä ohennus alkaa ja jatkuu noin puoleen tankkiin.
    Nesteenä finvapen tervalaku
    Viimeksi muokannut Kiiltokuva; 31.05.13 kello 07:01.

Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

^ kokeillaan kartoittaa noita tankille sopimattomia nesteitä, mitä sulla oli sisällä?

Vai käykö kuten Arctic Tankin ekalle versiolle, liian piukat toleranssit oli tiivisteissä ja heti ekasta päivästä lähtien ollut pitkät halkeamat tankissa, tähän päivään asti. Hyvin on kestänyt silti ja varaputkia löytyy pari siihen lisäksi vielä.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Vai käykö kuten Arctic Tankin ekalle versiolle, liian piukat toleranssit oli tiivisteissä ja heti ekasta päivästä lähtien ollut pitkät halkeamat tankissa, tähän päivään asti. Hyvin on kestänyt silti ja varaputkia löytyy pari siihen lisäksi vielä.
    Joo mä luulen kanssa että ainakin mun oma tankki meni halki siitä että kiersin sen vähän liian tiukkaan kiinni.
    Ei se ainakaan nesteestä johtunut. Nesteen oli el toron eden.

Höyrykonkari kkinn's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Ei prkl... tuli sitten testattua läpinäkyvän tankin kestävyys. Laitoin kenkiä penkillä jalkaan ja tipahti MISTer taskusta lattialle about 40cm korkeudelta ja alhaalta ylimmän kierteen kohdalta sitten meni nätisti koko tankki poikki. No ehdinhän mä jopa melkein viikon tuosta festeiltä voitetusta palkinnosta nauttiakkin... ketuttaa niin perkuleesti.

Veljon koskas tankkeja tulee saldoille tai sattuisiko löytymään yhtä ylimääräistä!!????

Höyrypää

Sijainti
    Turku
    Kyllästyin meshin virittelyyn ja tein 2 mm silicasta setupin. Laakista toimi ja makukin on ihan ok joten tällä mennään nyt toistaiseksi kunhan taas pinna kestää.

Mutta mutta... Jonkin sorttisia hengitysvaikeuksia tuolal Misterillä on. Wickaa hyvin kun tankki on täynnä mutta kun nestettä on alle puoli tankkia, alkaa maistua pahalle vaikka kuinka nestesyöttöä avaa. Mutta tankin korkin kun avaa niin ilmakuplat iloisesti tankissa vilistävät ja wickkaa ihan nätisti. Pitää sitten vaan aina muistaa kiertää tankin korkki kiinni ennen kuin taskuun tunkee.

Voiskohan tuolle ilma-asialle tehdä jotain pysyvämpää? Tiiviste on korkista jo poistettu. Silicakin jäi toiselta puolelta lyhyeksi, toisella puolella on uran pohjaan saakka josko sillä olisi vaikutusta. Pitää sekin lyhentää kunhan tankki on tyhjä.

Savuttajäsen nro 66

Mulla oli kanssa samoja ongelmia silican kanssa. Siirryin meshiin ja sen jälkeen on pelannut loistavasti.
    Oletko kokeillut eri paksuista silicaa?

Höyrypää

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja viikinki77 Näytä viesti
    Oletko kokeillut eri paksuista silicaa?
    Nyt ei ole kuin 2-millistä. 3 mm vaikuttaa aika paksulta tuohon uraan.

Savuttajäsen nro 66

3mm paksulla silicalla mulla oli tehty setuppi sillon kun silicaa tuolla vielä käytin ja se pelas ihan hyvin. Mulla oli just niin, et silica ei ollu ihan urien lopussa asti niin loppus wickausongelmat. Nyt oon tolla yhdellä ja samalla mesh setupilla menny siitä asti kun sen sain tonne sisälle Pari kertaa oon pessy ja kuivapolttanu ton. Ens viikolla kun on taas aikaa vähän enemmän niin vois ihan huvin ja urheilun vuoks koittaa värkätä vaijerista setuppia tähän. Saa nähdä tuleeko siitä yhtään mitään

Onko kukaan kokeillut RST teräsvillaa?

Hienosta villasta rullaa sopivan pötkylän helposti, mutta palaako tohotellessa koko tuppo roihuten kuten villalla on tapana?

Höyrykonkari

Sijainti
    Mikkeli
    No nyt tuli vihdoin keksittyä konsti wickausongelmiin silican kanssa. Toinen silican pää pätkäistään puoleen väliin uraa ja toinen tappiin asti (antaa kierteiden leikata naru poikki). Kirkkaan tankin kanssa näkee hyvin kuinka ilma pääsee kulkemaan toisesta rööristä ja toinen rööri imee nestettä. Eipä tullut aikaisemmin mieleen, kun noita eri mittaisia wickejä tuli kokeiltua. Taisi muutenkin tulla aikaisempia parempi viritelmä, koska aikaisemmin mauttomalta tuntunut persikkakin maistuu nyt. Eihän tää vieläkään maussa esim. Didiä hakkaa, mutta paranemaan päin ollaan menossa, kun pikkuhiljaa alkaa tajuta tuon vehkeen sielun elämää

On muuten jo kohtuu kevyt tuolla muovitankilla ja aluputkella Kehtaa jo ottaa pisimmälläkin putkella matkaan mukaan.

Höyrypää

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja butler Näytä viesti
    No nyt tuli vihdoin keksittyä konsti wickausongelmiin silican kanssa. Toinen silican pää pätkäistään puoleen väliin uraa ja toinen tappiin asti (antaa kierteiden leikata naru poikki).
    Tuotahan piptää oitis kokeilla.

Savuttajäsen nro 66

Ei paljoo lämmitä mieltä lukea hehkutuksia ja katsella kuvia tuosta aluputki / muovitankki combosta.

Nimimerkillä aluputket ja muovitankit pöydällä, mutta missä itse Mister..

Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •