Jos herrasmiehiä riittää nii tänne suuntaan kiitos! Mul meni aikaa hukkaa kaks sekunttii kun mukula alkoi riehuu sylis ja sija oli 26 swanirallissa. Terveisin: Joutseneton
Jos herrasmiehiä riittää nii tänne suuntaan kiitos! Mul meni aikaa hukkaa kaks sekunttii kun mukula alkoi riehuu sylis ja sija oli 26 swanirallissa. Terveisin: Joutseneton
MItä ihmettä ihmiset?? Onko lista muuttunu vai mikä mättää ku mä olin laskelevinani et oli 26. Mitä täällä tapahtuu??
Pari entuudestaan Swanin omistavaa herrasmiestä jättäytyivät listalta, jotta muutkin pääsevät heittämään Swan-neitsyytensä.
Edit. Enpä olekaan varma oliko dhaimonilla (jonka paikan siis sä sait) entuudestaan Swania, vai oliko vain epäilys käytön vähyydestä, mutta luovutti kuitenkin paikkansa.![]()
Sain naista swanin myynnin aikanaja en kerenny tilaisuuteen.
Ihan rehellisiä kun ollaan niin en olisi yrittänytkään saada moista, kunhan heitin mitä olin tekemässä sillä aikaa
Muutamaan otteeseen on tullut vaihtotarjouksena kyseistä modia ja oma mieltymys alkaa näköjään siirtyä pikkuhiljaa noidin hybridimodeihin(kiitokset silver dog).
Pic or it didnt happen
tossa kädessä vois olla Swan![]()
Paskapuhetta sanon minä
Mitä oikea käsi tekee
Vemputtaa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Muuttohommat tehty ja nyt pääsee nukkumaan
Sainpas päätettyä Swanin materiaalit ja viimeistelyt!
Nyt vaan odotellaan kumpi tippuu ensin luukusta; Swan vai Somppuhybridi.![]()