Arvontahärdelli:
Arvontahärdelli:
Tervens!Joo, meikähän se oli \o/ Ilta jatku lepposasti, safkakaupan kautta allekirjoittaneen kämpille ihmettelemään kissoja ja sauhuamaan lisää. Pääsin kätevästi siinä eroon ~30 millistä thug juicea, ite kun en oikein sille lämmenny mutta neiti arvosti
![]()
Jokos pistit iglun tai jonku muun dripperin tarpeineen tilaukseen btw?
Wapari! se olin minä. Laittele osoitetta privalla![]()
Tänksit meikämartaltakin härdelleistä, yhtä lystiä oli ko viimeksikin ellei jopa lystimpää. Mitään en taaskaan voittanu, mutta ei se midis. Seuraavaa kertaa odotellessa.
Terv. "se daami viimeisestä pöytäseurueesta"
Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?
Meikäläinen tallentui internet-kuvaamon matskuille näköjään kans, Vapefest Finland 2013 Livestream 2 - YouTube 3:39:40 paikkeilla hiivin epäilyttävän näkösenä työtävieroksujana kuvaan.
Morolat myös eräälle käyttäjälle, jonka nimimerkki jäi vähän tilanteeseen sopivaan tyyliin epäselväksi (Rokuli ähkä?). Oli mukava puhella![]()
Striimistä näkee muuten Rokulinkin taputtelemassa Sibiä selkään tuolla yhdessä pöydässä. Lähtien 3:42:20. Rokuli oli pienessä laitamyötäisessä ehtoopuolella.
Hienoa kun on nickitkin daamille ja rastakaiffarille. Yksi pöytäseurueen kotkalaisista vahvistuksista oli viikinki77, mutta toisen kotkalaismiehen nick ei jäänyt mieleen, jos hänellä sellaista olikaan. Lisäksi joukossa oli yksi asepalvelustaan parhaillaan suorittava nuorimies. Nick on mysteeri. Kertoi kuitenkin saaneensa Provarin ja Kayfunin 150 eurolla hiljattain. Ei huono diili!
Kaverikuvakin löytyi!
E: kuva oikeinpäin.
Viimeksi muokannut SiB77; 28.05.13 kello 07:17.
Öhöm, väittääkö joku muka et olin kännissä? Kieltämättä kyllä tais olla hiukan liian jyrkät pohjat. Ja foorumilla kirjoitteleva mukava herrasmies juotti mulle kovaa viunaa, no toivottavasti en häirinny ketään liikaa. Ihminen on fiksuimmillaan kunnon humalassa![]()
Viimeksi muokannut Rokuli; 28.05.13 kello 14:26.
Osaisiko joku paikalla ollut kertoa minkä merkkistä / mistä saa tilattua Frozen Orangea mitä pikkusissa näytepulloissa oli? Olisi vahva ehdokas kesän all-day-vapeksi.
House of liquid on ystäväsi![]()
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Kiitos.
Edit: Tsattana että osaa olla tyhmä. Kyllähän mä tiesin että noi pari muuta pikkuputelia on el Toroa...
Eipä kestä. Mulla on toi sampleri tossa kans odottelemassa niksapohjia kun tais olla 0mg tuo
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Itelläkin tarttu noita matkaan. Hitto kun ei ole kun 12mg pohjaa, no kai tohon vähän uskaltaa laittaa sekaan.
E: Hitto että maistu humalassa kaikki vähän paremmalle, hyi saatana toi Cigare De Paris![]()
No mä laitoin just jonku pari pisaraa Ginger's e-juice Fizzy Grape Drinkillä täytetyn Bulli-oidin sekaan ja peittää sen maun ainakin täysin. Oisko jotain 50/50. Eli kestänee aika hyvin laimentamista.