Sivu 68 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 185864656667686970717278118168 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,341 - 1,360 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

Höyrykone m3iss3li's Avatar

Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Mulla lakka maistu lähinnä leipätaikinalle jossa on yberpaljon hiivaa :P
    Se on muuten varmaa toi hiiva minkä miellän kissankuseks!

>> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

Vaatiiko kaikki nesteet, sekä valmiit, että itse tehdyt kypsyttelyn ? Vai tietääkö sen vain kokeilemalla ? Entäs nesteiden tilaaminen, kun mulla on nyt tilauksessa nesteitä, koska uskallan tilata lisää ?

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Osa valmiista vaatii, osaa voi höyrytellä heti. Maistamalla selviää, jos maistuu esim. saippualle tai parfyymille niin kaipaa kypsyttelyä.

DIY-nesteissä kypsyttely on jokseenkin pakollista.

Höyrykone tripleA's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Annim Näytä viesti
    Vaatiiko kaikki nesteet, sekä valmiit, että itse tehdyt kypsyttelyn ? Vai tietääkö sen vain kokeilemalla ? Entäs nesteiden tilaaminen, kun mulla on nyt tilauksessa nesteitä, koska uskallan tilata lisää ?
    Uskallat tilata lisää vaikka heti. Ei tullilla ole mahdollisuuksia valvoa kauanko edellisestä tilauksestasi on. Kunhan vaan ne määrät per tilaus ovat kohtuullisia ja tilaat vain ETA:n sisältä niin no hätä.

Juu kiitos luin samaa jostain muusta ketjusta. Herranen aika mikä valikoima makuja ja edulliset pohjanesteet Waffle flavor - Capella

Kertokaas te viisaat onko nää maut tiivisteitä ? Liquidy/Flavours : En :: Ego²
    Ja onko VPG VG;n ja PG;n sekoitus ? Onko jossain kattaavaa luetteloa eri valmistajien maku tiivisteistä siitä miten paljon tiivistettä laitetaan ?
    Viimeksi muokannut Annim; 23.05.13 kello 15:53.

^ Ois kai kuulunu DIY:n äsh en osaa poistaa viestiä

Höyrykonkari

Sijainti
    Kemi
    E-aromat on tiivisteitä, bazat pohjia ja liquid on valmista litkua. Kyllä, vpg on vg/pg sekoitus. https://spreadsheets.google.com/spre...cktuUVE&gid=19 tuolla on jotain sekoitussuhteita mutta kokeilemalla yleensä löytyy se omaan makuun sopiva joten rohkeesti vaan sotkee vaikka 10% ja sit lisää makua tai pohjaa jos siltä tuntuu

Huh. Orange de Sangrea tuli postissa 30 ml:n puteli. Maistelemaan en vielä ole päässyt, mutta jos tuoksu on minkäänsorttinen indikaattori höyryttelyelämyksestä, niin tuskin maltan odottaa. Ihan mieletön tuoksu!
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Wingnutsin Juicy Fruit Stripe maistuu TÄSMÄLLEEN samalle kuin VR:n Fruit Stripe Illusions ja on huomattavasti halvempaa... Ehkä jopa hieman paremmalle, mutta YMMV.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Huh. Orange de Sangrea tuli postissa 30 ml:n puteli. Maistelemaan en vielä ole päässyt, mutta jos tuoksu on minkäänsorttinen indikaattori höyryttelyelämyksestä, niin tuskin maltan odottaa. Ihan mieletön tuoksu!
    Eihän tuota malttanut olla testaamatta. Evodi puhtaaksi, nesteet sisään, ekat höyryt keuhkoihin ja köh köh. Aika saatanan kirpsakkaa tavaraa.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Miksiköhän kukaan ei oo onnistunu tekemään makeaa appelsiinia? Oon nyt vissiin neljää appelsiinin makuista testannut ja kaikki on ollu kirpeitä. Pitää testailla jos saa ite DIY:nä tehtyä kun tuli ethyl maltoliakin tilattua.

Höyrykone Rotary's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Ne on ottanu mallia Pirkan appelsiineistä...niin kirpeitä yleensä, et kieli vetäytyy lähelle peräsuolta ja ikenet rullautuu pään ympäri
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

Sijainti
    Jyväskylä
    Orange de Sangre muuttuu paljon makeammaksi kun antaa lillua tankissa muutaman päivän, sen verran että neste alkaa tummeta.
    En tosin tiedä onko se välttämättä hyvä asia että se noin reagoi mutta ihan normaalia valmistajan mukaan.

Wingnutsin Orange Ice Pop on makea appelsiini muttei minusta niin luonnollisen makuinen kuin OdS.

Sijainti
    Helsinki
    Olis se Ectopalsmic vai mikä se oli, ihan limeä tms?

**Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Ne on ottanu mallia Pirkan appelsiineistä...niin kirpeitä yleensä, et kieli vetäytyy lähelle peräsuolta ja ikenet rullautuu pään ympäri
    Tuossahan ois hyvä liikeidea jollekin nesteen valmistajalle... Aito sitruuna! Semmonen, kun yhdet höyryt ottaa niin:

Sijainti
    Jyväskylä
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Olis se Ectopalsmic vai mikä se oli, ihan limeä tms?
    minä en löytänyt siitä kuin appelsiinin kuoren maun. Ihan hyvä litku sekin tosin.

Sijainti
    Helsinki
    Jahas...mul on huomenna Atomic Cinnacidea mukana...ne ilmeet pitää saada videolle kun porukka testailee =D

**Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

Höyrypää MTP's Avatar

Sijainti
    Järvenpää
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    minä en löytänyt siitä kuin appelsiinin kuoren maun. Ihan hyvä litku sekin tosin.
    Helvetin hyvää on, ja kyllä minun mielestäni siinä on häivähdys sitruunanmehua appelsiinin kuoren päällekäyvän maun taustalla.

Höyryttelijä

Enjuicen Menthol ice XX:ä tai X:n sekotus mulla vakiotavarana mutta Liqoricea kun heittää joukkoon 10-20 prossaa niin aika hyvän makusen mixin saa aikaiseksi, laku maistuu selvästi ja mentholin viileys päälle Kokeeksi tilailin Chocolatea ja meinasin sitä testata myös mintun kanssa. Nyt pitäisi saada aikaiseksi testata Halon mentholia kun joku sitä kehuu parhaaksi, toinen taas sanoo että on saippuamaista

Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •