Eri voltteja kokeiltu, toki tuosta pääsee eroon jos laskee voltteja mutta esim Ego 4.1v säädöilä tuota ei tule, toisin kuin Vamossa. Pitääpä kokeilla tuota lankojen poistoa
Eri voltteja kokeiltu, toki tuosta pääsee eroon jos laskee voltteja mutta esim Ego 4.1v säädöilä tuota ei tule, toisin kuin Vamossa. Pitääpä kokeilla tuota lankojen poistoa
Saattaa toki olla että Egon 4.1v ei ole lähelläkään 4.1 volttia kun taas vamolla mennään lähelle.
Ja eikös Vamo anna sitä pulssia? Omat vehkeeet ainakin toimii paremmin/tasaisemmin eVicillä ja eGo-V V2:lla.
Tästä syystä Vamo onkin jäänyt miltei käyttämättömäksi![]()
jeps, pulssivehkeiden kirous. Koskaan ei oikein tiedä mitä tehoja sieltä pukkaa ulos. Matalaohmisia ei kannata laittaa pulssiputken nokkaan kiinni.
Kiitosta vinkeistä edellisellä sivulla, mutta vamoni ei höyrytä 18650 akuilla edelleenkään vaikka vaihdoin pohja jousen ja kieputin siihen kupari johtoa.
Lisäksi koitin kaverini vamon pohjaa eikä auttanut sekään... Tais olla vamon loppu (toimihan se 3kk).
Oisko jollain vinkkiä hyvästä modista? Hintaluokkaan 40-90€
Eihän tässä mitään järkeä tunnu olevankaan , kaverin vamolla mun akulla, pohjakorkilla ja tankilla toimii loistavasti mutta omassa ei.
Tilasin 2 aivan uutta akkua Puffilta mutta kun ei ni ei. Kahdella 18350 akulla ei mitään ongelmaa.
Ei toimi yhdellä. Olin varma että syy on kosketuksesta joten laitoin korkkiin tupla jousen, nyt kuitenkin
Keski palikka rupee "valumaan" paineen vuoksi joten vika ei varmasti ole kosketuksessa.
Pistinkin sinulle ja vastausta sähköpostiisi asian tiimoilta. Voi olla, että jokin atomisaattoreistaan ensitöikseen löi keskinavan liian syvälle, jolloin navan ylös nostaminen auttaa. Voi myös olla, että laite on "susi syntyessään" ja se vaihdetaan uuteen mikäli ei lähde pelittämään.
Onko kellään kokemusta/tietoa kun vamo v2:ssa näyttö näyttää välillä vain puolet tiedoista, esim. off:ista näkyy of jne. ?
Sepä se onkin. Muuten laitetta pystyy kyllä käyttämään puolellakin näytöllä.
Olin jo tänään laittamassa Vamoa tilaukseen, mutta nyt kun lukee tätä vikojen määrä, jätämpä tilaamatta. Onko markkinoilla mitään Vamoa vastaavaa ja toimivampaa?