Sivu 77 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 276773747576777879808187127177 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,521 - 1,540 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

Höyrykone popilo's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Kaulakotelo vaan ehkä semisti nolo kapistus. Tulee jotenkin vyölaukku mieleen.

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI
    Kalukukkaro? Se vois olla miehekäs.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Ne on kuulemma tulossa takas muotiin, eikä voi kun ihmetellä, kuka semmosta enää vyötärölleen laittas (vyölaukut siis, aito kalukukkaro kiltin kanssa on hyvinkin tyylikäs)..

Kyllähän se modi siel sortsien taskussa samalla tavalla pysyy kun tavallisten housujenkin. Mulla kulki paps + spheroid tossa tammi - helmikuun välissä reilun kuukauden sortsien taskussa ja hyvin pysy menossa mukana.

Vähän lyhyemmäks toi mister kyllä pitää tosin saada ennen kun sitä rupean mukanani kuljettamaan.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tai sitten hommaatte kotelon kaulaan.
    Toi taskussa kuljettaminen päättyy hyvin potentiaalisesti modin hukkaamiseen tenupäissä, rikkihän tätä on suht mahdoton taskussa saada.
    Tämä nyt sopii tosiaan jos näyttää 50w elämään kyllästyneeltä Zidane hiusmallin omaavalta Jormalta vyölaukun kera.

Itseäni kun ei tuo modin hukkuminen/rikki meneminen haittaa, kun siihen on henkisesti valmistauduttu tenupäissä liikkeellä ollessa ja silloin otetaankin tuollainen ydinpommin kestävä laite mukaan. Häviää jos on hävitäkseen kauppiaat mieluusti kauppaa uuden tilalle. Nuo helvetinmoisella hamsteroinnilla hankitut LE mallit sitten koti käytössä.

Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Kaulakotelo vaan ehkä semisti nolo kapistus. Tulee jotenkin vyölaukku mieleen.
    Joo kyl noi sähkötupakkien kaulakotelot ja kaulanauhat ovat täysin rinnastettavissa vyölaukkuihin. Kaikki yhtä homoja.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Se kuules riippuu täysin kantajasta.
    Kaikkein yleisestikin "cooliksi" hyväksytty juttu lökäpöksyisen ja selkärangattoman kantamana näyttää nololta.
    Hitusen toi "näyttää homolta" aiheuttaa nykimistä.
    KGO & Twist

Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Se kuules riippuu täysin kantajasta.
    Kaikkein yleisestikin "cooliksi" hyväksytty juttu lökäpöksyisen ja selkärangattoman kantamana näyttää nololta.
    Hitusen toi "näyttää homolta" aiheuttaa nykimistä.
    No kyl noi vähän luo sellasta turisti/eräjorma-kuvaa. Sandaalit ja valkoiset tennissukat vaan puuttuu. Vaihtoehtoisesti eräjorma-tapauksessa kuksa vielä siihen vyölle roikkumaan ja avot.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

Höyrypää koskt's Avatar

Sijainti
    Hyvinkää
    Nyt oon päivän tuskaillu ton misterin kanssa ja todennu että tää on eniten vuotava laite joka mulla on ollu. Perus mesh atot ei sentään kuse nesteitä kesken höyryttelyn käsille. Pitääkö meshin päät saada survottua niihin uriin?
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

Höyrykonkari RaZengan's Avatar

Sijainti
    Keminmaa
    eihän tätä jumaliste saa vuotamaan kuin silloin kun täytät tankin ja lyöt korkit kiinni nestesyöttö auki tai sitten heti menet aukasemaan sen.. muista aina kääntää ylös alaisin viistoon siten että korvaus ilma reikä jää ylös päin. ja aina pitäis kuulua tsuh kun syötön aukasee.. silloin tietää että paine on pois. sitten lähet höyrytteleen ja aina jos tulee dry hittiä tai maku on huono niin pikku hiljaa enemmän ja enemmän syöttä auki kunhan et irti asti ruuvaa.. sitten ku se G-spot eiku sweet spot löytyy niin saat heitellä vaikka pituutta sillä niin ei vuoda.

meshin päät pitää saada uriin mutta itselläni aavistuksen ehkä jää ylitse mut painuvat kyllä sinne kun ruuvailee nestesyöttö tipin kiinni.. meshin päät ei tarvi edes olla urien pohjalla mut vaatii silloin mahdollisesti että nestesyöttö on aina täysin auki muttei irti. ja ei varmasti voi vuotaa ellei sulla ole joku mystinen maanantai kappale mitä todella epäilen.
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

Höyrykone Wapari's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja koskt Näytä viesti
    Nyt oon päivän tuskaillu ton misterin kanssa ja todennu että tää on eniten vuotava laite joka mulla on ollu. Perus mesh atot ei sentään kuse nesteitä kesken höyryttelyn käsille. Pitääkö meshin päät saada survottua niihin uriin?
    Kyllä ne meshin päät on hyvä asetella sinne uriin, muuten on melko varmasti liemet käsillä. Nestesyöttö kannattaa avata täytön jälkeen modi väärinpäin, jotta ylimääräinen paine poistuu. Eikä sitä syöttöä ihan laakista kannata avata täysille, vaan pikkuhiljaa imujen välissä.

Sijainti
    Keminmaa
    tuon vuotamisen kans ei tosiaan tule muuta mieleen näillä perusteilla kun se että tankkiin jää sulla jossaki vaiheessa kauhea paine ja ku availet syöttöä niin se vuotaa kuin hana sieltä reijästä. ja jos paine jää niin sehän vuotaa vaikka koko tankin pihalle jos ei asiaan puutu eli syöttö kiinni ja parit puhaltelut korvaus reikä paperiin päin tai muuta vastaavaa..

kohtapa jalippo tai defuncta tulee ruoskimaan minun ohjeita mut toivottavasti näistä saat jotain irti.
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

Lainaus Alkuperäinen postaaja koskt Näytä viesti
    Ymmärsinkö mä nyt oikein, et sulla ei oo tällä hetkellä ne meshin päät niissä urissa? Jos näin niin ei mikään ihmekkään, et nesteet tulee kaikki pihalle. Koita saada se meshi käärittyä sen verran ohueks, et menee sinne uriin. Ei oo niin hirveen tarkkaa sen kanssa, et kuinka pitkälle ne siihen uraan menee, mut niitten päitten pitää ehdottomasti olla niissä urissa. Mulla taitaa nyt jäädä jotain millin tai kaks ne meshin päät sieltä uran pohjasta.

Ton saa kanssa aika helposti vuotamaan jos avaat nesteensyötön nopeesti sen jälkeen kun oot laittanu korkin kiinni sen jälkeen kun oot täyttäny. Itte oon tehny silleen, et täytön jälkeen käytän vaan hetken tota nesteensyöttö kiinni ja sit kun alkaa antamaan kuivaa niin alan ihan pikkuhiljaa avaamaan nesteensyöttöä ja höyryttelen samalla. Ja täytön ajan aina nesteensyöttö kokonaan kiinni, muuten tulee nesteet pihalle jo samalla kun kierrät tota hattua kiinni. En oo itte jaksanu tota mitenkään ylösalasin kikkailla, mut saa sen toki niinkin. Tolla mun tavalla kun suorittaa täytön niin ilmareijästä ei tule tippaakaan nestettä eikä rupea kurlaamaan missään vaiheessa.

Sijainti
    HKI
    Ne nesteurat on nimenomaan sitä varten että se mesh/silica laitetaan niihin, jos niissä ei ole tavaraa niin taatusti tankin paine purkautuu kammioon nesteiden kera ja sieltä sitten ilmarööriä pitkin ulos. Meshillä kannattaa muutenkin olla varovainen sen nestesyötön avaamisen kanssa, koska se ei paljoa tartte ruuvailua kun riittävästi tulee nestettä wickaukseen.

Sijainti
    Keminmaa
    sieltä raippa kajahti no ei sentäs... mutta mulla ei ole kun nyt tämä nykyinen setuppi onnistunut siten että mesh päät pysyy pitämättä urissa mut kaikki muut ennen tätä niin sojottivat irti sieltä mutta kun ruuvasi tipin paikalleen niin sehän sit pitää ne tietenkin paikallaan... tätä tarkoitin. ei tietenkää mesh saa kierteiden väliin jäädä tai olla urista pois. mutta urista irti/ilmassa kyllä. ja tosiaan niin tää setuppi mikä mulla on nytten. käytössä 50/50 neste niin syöttö aamusta iltaan täysin auki tai ei jaksa wickata mun tyylillä koska otan aina sellaisia nappi pohjassa 10 sekunnin tai pidemmän aikaa useita imuja peräkkäin ja lyön hybridin taas taskuun. eli nyt pystyn 25sekunttiakin nappi kokoajan pohjassa kertaakaan irrottamatta höyryämään jatkuvalla syötöllä ilman kuivaa hittiä. siis pelaahan tää varmasti ohkasemmalla nesteellä syöttö pari kierrosta aukikin mut mun nesteellä EI.
    Tulossa

Höyrypää koskt's Avatar

Sijainti
    Hyvinkää
    Joo siis eilen näin jonkun kuvan mistä olin kattovinani että meshin päät ei oo siellä urissa ja en sit jaksanu itekkään alkaa niitä sinne taiteileen van jatin ne siihen huulille. Täytyy tehä uus wicki ja jatkaa testailua. Maku on kyllä aivan loistava tolla laitteella. Kuuluuko muuten tulitusnapin aueta kun ruuvaa lukitusrenkaan auki?

Sijainti
    HKI
    Lukitusrengas käytännössä pyörii täysin auki koko nappirungosta jos ruuvaat sitä tarpeeksi pitkään, eli riittää kun ruuvaat vaan sen "auki" siihen saakka missä nappi on ja ei enää tulita. Muussa tapauksessa se pyörii kierteiltä ja työntää nappijousen ulos asti.

Sijainti
    Keminmaa
    tulitusnapin aueta? tarkoitat että se nappi helisee jousien kans käsille? jos näin on niin ei kuulu. eli otat pihdit toiseen käteen ja napin akku puolella olevasta ISosta messinki sormiruuvista pihdeillä kiinni ja toisella kädellä napin paino osasta kiinni ja käännät kiinni päin.. se on siinä. ei aukee enää ikinä. Muutakuin pihdeillä
    Tulossa

Sijainti
    HKI

Tuolta sen pitäisi suurinpiirtein näyttää kun mesh-setuppi valmis MISTerissä (vanhoja kuvia mutta muistin virkistykseksi). Mesh pullistuu pikkasen yli uran ja kierteiden, mutta sormella piettää niin että ne työntyy uriin nätisti kun ruuvaa nestesyötön suukappaleen päälle, eikä päästä rullautuu kierteille alussa, niin hyvin pelittää. Ei sitten mitään ongelmia.

Höyrypää koskt's Avatar

Sijainti
    Hyvinkää
    ISO kiitos Defunctalle kuvista. Toi mun setuppi on väärin tehty.

Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •