No heipä hei, olen taas ongelmien takia liikkeellä.. Eli.. tilasin '' nikotiiniton '' kaupasta eGo dual coileja + eGo akun ( 900mAh ) Ja 5 dekangin nestettä. Minulla ei itselläni ole kauheasti varaa ostella koko ajan kaikkea, tämäkin hankinta nipisti hiukan. Eli Noo tossa höyryttelin niitä eilisen illan ja niin pois päin mutta.. tänään päätin kun on nyt rahaa että ostan vit*u nikotiinillisiä nesteitä että ei tää paska auta helpottamaan tupakanhimoa edes minuutiksi. Noo eisiinä mitään tilailen varmaan huomenissa.. noh... Nytkun on kaikki noi Dual coilit täytetty ( 5 dual coilia ) Jokaiseen oma puhdas neste. Huomaan että jumalauta, Näähän maistuu aivan vitun pahalle, ( Paitsi usa mix ja persikka ) Ja ku siellä on nestettä sisällä vittu 5ml ja se on imeytynyvanuun ni millä vitulla mä ne sieltä pois saan. Ei niitä kärsi poltellakkaan, on sen verran pahan makusta. Appelsiini maistuu lämpimälle oksennukselle jossa on appelsiinin kuoria, Fruit mix maistuu mädälle jollekki kiivin ja appelsiinin sekotukselle. Ja kaikki puhtaasta kartosta. Nyt kun tilaan tilaan varmaa jotain premium nestettä esim : T-Juice, Freedomsmoke... Jne Mutta kun tuolla vanussa on noi paskat sisällä niin mitä tehdä ? apuja ?
Ja sit viel semmone et Kauanko toi eGo-T Atomisaattori säilyy, ku en löytäny mistää sen elinaikaa. Tilaan meinaa sellasenki varmaan. Muttajoo.. ( Mainitsen mun ongelmia alapuolella vaikka en olisi tähän tekstiin niitä laittanutkaan )
- Miten saan paskan nesteen vanusta pois jota on 5ml
- Kauanko eGo-T atomisaattori ( Patruunoiden kanssa ) kestää ?
- Mistä saisin Laadukasta E-nestettä ( Hinta 4-6e 10ml ) Tilisiirrolla tai postiennakolla ?
ps. xxx
Kiitos vastanneille ja lukeneille !