Jumalauta!!
Vihdoin on kunnon leka.
Jumalauta!!
Vihdoin on kunnon leka.
On muuten hemmetin hyvä vekotin tällein kotikäytössä, 4000mAh akku sisään niin ei paljoa tartte vaihdella päivän aikana. Aamusta uus sisään ja koko päivän tuolla höyryttelee. Stemmi-tippikin tuli juuri sopivasti hammerin kera niin johan kelpaa, hyvin puskee höyryä![]()
Mites toi lämpöelaksointi käytännössä tehdään? Kuumennetaan puna hehkuiseksi ja annetaan jäähtyä...kö?
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Latetaanpa omakin setti nyt...
j_sm.jpg
No olinpas minä yksinkertainen kun vastasin itselleni![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Höyrykone
![]()
Varicool
Varicool modit pohjautuu TI:n PTR08100WVD- piiriin jossa on 10Amp rajoitin ja hyötysuhde 96% eli ei hukkaa
virtaa lämpönä harakoille ja akkukesto on loistava.kokeilin testi mielessä antaa RSST-atoon täydet 6 volttia
0,8 ohmin setuppiin ja eipä tuo tuosta mihinkään notkahtanut eli tuollaiset 45 wattia että heilahti.
Modiin tarvittavat osat:
- PTR08100WVD piiri
- 2x100 uf kondensaattoria
- 220 ohmin vastus
- 200 ohmin potikka
- 3amp painonappi
- 510-liitin
- volttinäyttö
- pala juotoslevyä
- 2x 18650 samsung ICR 26C 2600mah akkua sarjassa (toki muutkin akut käy)
- sopiva kotelo
- JJ
ps. oma modi on vielä vähän vaiheessa eli vaatii vielä päällystyksen
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
My new Vamo V2 by Avt0mat, on Flickr
Vamosta muutama räpsy parin päivän takaa. Ja sitten iltaprojektina työstettävä säilytyspaikka vapotusvehkeille.
image_1366122850462372.jpg
No Quadejahan on jo jonninverran intervebissä.. But did you see Hexacoil?
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Pitäisköhän ostaa ihan piruuttaan tommonen iglu ja modata se tollaseks höyrykoneeksVois olla sillon tällön ihan kiva leikkiä tollasil jäätävil pilvillä. Mahtaakohan makua irrota enää ollenkaan kun kaks kipaletta 2.5 millin ilmareikää? Ainakin kohtuu löysä imu luulis olevan.
Natural & Oddy
No nyt toimii oddy mukavasti naturalin nokalla kun tuli porattua ylä cäppiin ilmareikä.
on muuten sitten hemmetin kovaa terästä.
- JJ
[IMG][/IMG]