Alkaa karkaamaan sen verran rajusti offtopikiksi että jatkakaas herrasmiehet tätä privassa.
Alkaa karkaamaan sen verran rajusti offtopikiksi että jatkakaas herrasmiehet tätä privassa.
Teille hyvä herra suosittelen samaa, älykkyysosamääränne ollessa ilmeisen selvästi simpukan tasolla.
Edit. Raaka-Ekille siis tämä..![]()
no niin. Nyt tämä on minun osalta virallisesti ohi.
En tuota ensimmäistä kommenttiani jättäessä odottanut mitään tinkausta.
Pahoittelut siitä.
Too big to fail
nyt tähän väliin taas semmoista että mistä saa tuota 3mm silicaa joka on tiukkaan punottua eikä semmosta hötöä.. edellinen satsi puffilta tilattu oli tätä tiukkaan punottua ja wickkas hemmetin hyvin ja maistu mahtavalle. nyt tää uus hötömpi ''ei se kalliimpi'' silica niin en saa makua irti mitenkään ja todella hankalaa käsitellä >=(
Sulla tuntuu löytyvän tota sorminäppäryyttä, niin tee laakista se u-wick meshistä, saat parempaa makua kun mistään silicasta.![]()
no perskeles ku en oo ikinä meshiä väkertäny et luonnistaakohan tuo ollenkaan.. onko pojat saanut tähän tehtyä täysin toimivan mesh setupin mikä ei vuoda ja wickkaa hyvin? ja mikä on mesh setupin käyttö aika`? samanverran ku silicalla vai enemmän ?
Pitää varmaan ittekkin alkaa tota meshiä sovitteleen sit kun saan ton malibu pineapplen vedettyä loppuun. Jotenki jännästi toi neste maistuu meshillä ihan paskalta ja silicalla paremmalta.
1) kyllä, täysin toimiva ja ei ensimmäistäkään ongelmaa. Wickkaa jopa paremmin kuin silica ja rokkaa kuin pakasta vedettynä, vaikka modi kolisteli rappuset alas hetki sitten
2) setupin kestoikä on noin kaksin-nelinkertainen silicaan verrattuna ja kuivapoltolla taas kuin uus.
Eihän se kuivapoltto sitä uuden veroiseksi saa, en ainakaan itse ole saanut. Kaikki se mömmö mitä siihen paakkuuntuu kyllä pysyy, mutta maku kyllä palautuu kuivapoltolla aika hyväksi.
Vai miten?
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Millä kumman ilveellä saatte tuon pysymään setuppia kasatessa siellä urissaan? Itse joudun pitämään sitä sormilla hankalasti paikoillaan kun imuputkea pyörittelen päälle.
Tämän takia mekaaninen vähän jännitti: nyt en tiedä kusinko eilen jurrissa yhden akkuni :/ Noh tässähän sitä oppii, muuten puolen viikon perusteella sitä mieltä että osa peloista ollut ihan turhia![]()
Kuka kertoisi tyhmälle minkä takia kanthali välähtää poikki u-wickin kanssa.. ? Sen verran että nappiin hipaisee niin onkin jo piuhat poikki![]()