Mitä täällä tapahtuu??
Aivan kuin ois menny raamattupiiriin kertomaan, että raamattu on valetta.![]()
Too big to fail
Ei se oo brassailua, se on harrastus![]()
Fighting the CLONEWARS since 2013
Ainoa joka tulee mieleen on Odysseus GGTS-basella. Siitä tosin joutuu listahinnan mukaa 90€ + 160€ (+ Odyn base, en muista sen hintaa), mutta teleskooppaavan putken ja mahdollisuuden imuvastuksen säätöön.
Nonniin Herra Guru. nyt on tehty 3 kerroin 3mm silicasta setuppi ja voe että hm hm antaa aika pirun kuumaa höyryä ja nyt tullee paksuhkoakin omasta mielestä.
minäpäs pistän parit kuvat ja videon linkin tänne niin saatte kauhulla katsoa herra RaZenganin kauheaa setuppi viritystä![]()
no niin tulihan se sieltä.Ei se oo brassailua, se on harrastus![]()
Eikä mulla ole koskaan ollu mitään harrastuksia vastaan, mutta tyhjä höpöttäminen vituttaa.
Too big to fail
Näitten saatavuus juuri tällä nimenomaisella hetkellä hyvä, mutta eipä tainnut kaikille haluaville riittää, joten siksi vertaus. GG-kamaa tosin saa tällä hetkellä melko halvallakin, mutta ei missään tapauksessa liki 160€ silicahyssen hintaa. Ody+GGTS oli ainoa joka osuu edes hitusen liki, eli natiivikierteillä oleva ato jossa nestesyötön säätö. Ody on kuitenkin kaikin puolin mun mielestä huonompi kuin MISTer, paitsi että siihen saa tällä hetkellä enemmän optioita![]()
Tossa vikassa kuvassa olin tehnyt silleen et toisenpuolen alin silica ja toisenpuolen ylin silica vedetty uriin jotta wickkais ''muka'' tasaisesti.. totuutta en tiedä
Mun kasipallo sanoi just äsken tuossa vieressä että "vuotaa ilmakanavaan ainakin vähän". Sen verran reippaasti silicaa bufferina ja liian liki ilmareikää että herkästi tuosta kyllä tuppaa nesteet ilmarööriin. Kasipallo tosin ei ihan aina ole ollut oikeassa.
Näyttää hieman ahtaalta, mutta varmaan kuristaa samalla kivasti kammion kokoa.![]()
En missään vaiheessa väittänyt, että kelloissa ei olis eroja, vaan meinasin että sä väität että niissä sentään on eroja, jolloin käytännössä väität kaikkien höyrystimien olevan keskenään samanlaisia (=ilman eroja).
Onko sulla mitään käsitystä kuinka idioottimaiselta tuo kommentti kuulostaa?
nyt 15 min pössyttelyn aikana ei ainakaan vielä ainuttakaan kurlaamista tai muutakaan. toimi hemmetin hienosti! Pukkaa vain aika pirun kuumaa,paksua maukasta höyryä on ainut huonopuoli![]()
En jaksaisi alkaa kertomaan sinulle kuinka helvetin paljon työtä ja liikkuvia osia kellossa on hehkuvaan teräslangan pätkään verrattuna.
Jos todella on niin, että et itse pysty tätä asiaa päässäsi objektiivisesti vertailemaan, niin suosittelen luovuttamaan äänestysoikeutesi lähimpään verotoimistoon.
Too big to fail