itsellä ollut tuo nikotiini määrä n.2kk jo 3,5-4mg ja varmaan saa taas laskea ku misterin saa.
Pitäsköhän tosta akkuputkesta koittaa hioa milli/pari veks kun akku hölskyy. Enemmän silloin, kun lukitus on päällä. Hölskyy kyllä myöskin silloin, kun ei ole lukitusta. Vai voiko tuosta päästä jotenkin tulitusnappia entraamalla? En kyllä ole päässyt vielä jyvällä, kuinka se nappi oikein edes puretaan.
Nappia haluisin virittää myöskin siitä syystä, että kun lukituksen vääntää päälle, niin alkaa kierteitä tulemaan näkyviin. Kutakuinkin mahdoton pyörittää pelkkää rengasta, kun on samanvahvuinen tulitusnapin kanssa.
Kokeile kiristää pohjanapin messinkiruuvi, oisko päässyt löystymään. Ei kyllä pitäisi hölskyä jos ruuvi on kiinni.
Purkaminen on helppo keissi;
- Ruuvaa näppäinlukko pohjaan että muovi on mahdollisimman ulkona
- Pidä painikeosasta kiinni peukalolla, paina muovia alaspäin ja toisella kädellä pyöritä messinkiruuvi irti
- Varo lentäviä jousia
Pohjanapin räjäytyskuva:
Kasatessa, ruuvaa näppäinlukon 'mutteri' pohjanapin runkoon. Toinen jousista tulee tuohon painikkeen päälle kuvan mukaisesti. Nyt työnnä painonappi tuohon paikoilleen.
Toinen jousi tulee toiselle puolelle pohjanapin runkoa.
Jousen päälle laitetaan muovieriste. Huomioi että potero jää ylöspäin kuvanmukaisesti, muuten nappi ei eristä.
Tuohon poteroon uppoaa siis lopuksi messinkiruuvi.
Pohjanapin lukitusrengas toimii samalla ohjauspintana tuolle painonapille. Tämä sen takia, että napin liikeradasta ja akun pituusheitoista riippumatta ohjauspinta maadoittaa aina isolta pinta-alalta. Jos on pitkä efestin akku käytössä, kannattaa siis lukitusrengasta pitää aina mahdollisimman vähän avattuna jotta painonappi liikkuu ja toimii parhaiten.
Kiitos Veljon näistä ohjeista napin virittelyynEihän tuo hölskyminen laitteen toimintaa haittaa millään lailla, ainoastaan omaa nuppia kiusaa. Minäpä puran tuon napin ohjeiden mukaan ja tarkastan. Muutenhan tämä on ihan loistava peli ja hintansa arvoinen peli! Höyryä pukkaa niin maan perusteellisesti. Ei kauppaa katua kyllä tarvitse.
Pitää näköjään pitää nesteensyöttö kokonaan auki, ettei tuu kuivaa. Voi tosin johtua tosta 0.8 ohmisesta setupistakin, et vaatii vähän reippaammin nestettä. Nyt on muuten se outo sivumaku hävinny ihan ittellää kun joku puol tankkia höyrytelly. Ei tarvinnu uudestaan pestä tota.
Nyt on setuppi väännetty ja MISTeriä testailtu muutama tunti. Itselläni ei ole mitään kokemuksia muista silica-atoista, kuin Spheroidista. Genesis mies nääs. Tässä kuitenkin hieman omia mietteitäni...
Ulkonäkö on tosiaan työkalumainen, mutta mielestäni erittäin onnistunut ja omaan silmään jopa kaunis.
Miinuspostin "holkin" pyöriminen hieman kummaksutti, mutta hyvinhän se virkansa toimittaa. Tuohon joku ratkaisu MISTer v2:een.
Tippi ehkä hieman ohut minun makuun, mutta kyllä tähän tottuu. Jostainhan nesteellekin pitää tilavuutta nipistää...
Nappi oikein on hyvä. Ei erinomainen, mutta hyvä.
Hyöryntuotto on oikein hyvä, ellei jopa erinomainen, 0,9 ohmisella vastuksella. Makukin kohdilla. Atmos Labin Balanced pohjaan tehty Kapnos maistuu juuri sille mille pitääkin. Maku on hyvin lähellä genesis-atojen tuottamaa makua.
Kurkkutuntuma - UUUHH... Hieman ehkä liikaakin. 8mg vahvuinen Kapnos potkii aika lujaa! Pitää tulevaisuudessa tehdä hieman miedompia nesteitä MISTeriä varten.
Yritin tahallani saada MISTeriä kurlaamaan, mutta vaikka nesteensyöttä oli täysin aukin, niin ei kurlaamista esiintynyt 50/50 nesteellä.
Vuotamista en nyt vielä testannut, mutta tuskin saa normaalilla käytöllä vuotamaan.
Kaiken kaikkiaa todella onnistunut hybridi! Kiitokset modin tekijöille ja myöskin beta-testaajille!
P.S. Toinen Rakeista ja toinen Ympyröideistä taitaapi lähteä myyntiin...
Pitihän se omakin nappi mennä heti purkamaan pelkästään mielenkiinnosta. Näillä ohjeilla tuo onnuistuikin vaivattomasti!
Voin kyllä omalta kohdaltani allekirjoittaa MikaMM:n tekstin.
Hyvää työtä kaikenkaikkiaan ja itse ainakin olin positiivisesti yllättynyt ulkonäöstä kun laitteen kuoresta kaivoin.Ei tee kuvat oikeutta tuolle.
Mä tykkään tosta ulkonäköstä kanssa. Noi karhennukset mua edelleen kyl nakertaa aika paljon, koska en oo todellakaan niitten ylin ystävä (oisko mahdollista vaihtaa sileiksi noi osat?)- Noi karhennetut pinnat vois olla vaikka harjattuja ja muuten kiillotettu niin sais aika jämäkän ulkonäön.
Omaan mieleen toi nappi on kyllä superhyvä, jos vertaa swanin nappiin niin täs misterissä on parempi. Pikkasen vois kokeilla rajoitaa misterin napin liikerataa nii se olis vielä parempi.
Napin liikerataa on helppo pienentää, muovin yläosasta viilailee vaan siipaletta pois. Tuossa on sen takia noin 'pitkä' liikerata kun ainakin itse tykkään että napista saa kunnon palautteen koska on pohjassa.
Ei tosiaan. Kynsiviila on aika ässä tuohon puuhaan, saa tasaseen hyvin otettua just sen verran kun haluaa.
itse laittaisin hienoa hiomapaperia tasaiselle alustalle esim.pöydälle ja toi muoviosa sormiin ja sit siihen hangata vasten paperia ja pöytää.
siksi että voi painaa paljon jotta saa enemmän irti vähemmällä hankauksella ja se että tulloo tasaista jos vain osaa/malttaa painaa tasaisesti ettei painota vain jotain nurkkaa enemmän paperia vasten..