Rokulin kanssa Zenesiskerho kokoontuu selkeästi.
![]()
Se on yhtä turvallista kuin kenen kanssa tahansa. Joskus saattaa jäädä tulliin, joskus kusetetaan. Aika vähän tuolla kuitenkaan on tilanteita missä homma räjähtäs käsille täysin. Facebookista löytyy muutama ryhmä, esim MOD TRADER ja APV.
Thänks! Homma ny on vaan sillä lailla että mä oon päättänyt elinkaareni aikana hankkia tuon hellraiserin itselleni. Ei oo tullu paljoa pyörittyä tuolla ulkomaalaisilla foorumilla ajanpuutten vuoksi. Vaikuttais siltä et pitäis hankkia alkuperäinen caravela ja vaihtaa jonkun jenkkipaskiaisen kanssa päikseen. Huoh. Kuulostaa vaikealta mut kattoo ny mitä tässä kehittää.
Mistä foorumilta ostit? Pitää alkaa kyttäilee![]()
Tuuria noissa tarttee aika usein, jos ei oikeasti ole kovaa vaihtovaluuttaa. Sain ite kaiffarilla Hellfire Megan, joka luokitellaan törkysen hyväksi diiliksi. Kaiffarista maksoin 130€ ja HF Megasta saa pulittaa likemmäs 300€. Jos edes rahalla saa.
Linkatkaa ny kunnolla nuo kuvat. Reissussa tapatalkilla tuskaa avata noita kuvia. Linkki siis kuvaan ei sivuun missä kuva on.
Messinkinen Arctic Ming sai uuden ulkonäön. Paskin driptippi minkä oon eläessäni ostanut. Se hirvittävä sorvista suoraan tullut työnjälki ja vituillaan oleva muoto ei oikeen vastannut kuvaa olevaa. Oisinpa napannu kuvan siitä ennen kun rupesin hiomaan. O-rengaskin piti vaihtaa kun falskasi jokaisessa atossa.
Toistaiseksi nyt parhaiten suuhun sopiva tippi mikä on mulla ollu.
Mähän hioin siitä varmaan 1/3 pituutta pois ja ihan toisenlaisen muodon tein. Mutta tosiaan ei lähelläkään sun kuvissa olevaa työn jälkeä. Muotokin sillä tavalla erillainen että tipin kärki oli terävä ja älyttömän levee. Viimeistely taas paskan ruskea ja patinoitunut messinki ja täynnä mustia tahroja, ihan kuin ois kiillotuskoneesta tipahtanu kesken pois. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin näinkin. Nyt on niin hyvän tuntuinen. Ainakin raakamateriaali oli hyvää ja helppoa muokata, hehe
Toi sun viimeinen kuva on tarkennettu väärään kohteeseen.![]()
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.
No laitetaan jotain täältäkin 2013-03-16-932.jpg