Luultavasti päihteisiin, jos muistikuvat hukassa.![]()
KGO & Twist
Sekoittelin tuossa muutama päivä sitten perstuntumalla jämäpohjista PA:n vesimelonia ja tulipahan pirun hyvää.
Sekoitussuhteet oli: 0mg VPG:tä sen verran kun oli 30ml puteliin, silmämääräsesti ~1/3 osa 36mg niksaa päälle ja arviolta 4ml makutiivistettä perään. Vissiin 3-4 päivän kypsyttely ja litkut Diablon tankkiin ja ei kun testailemaan; olin melko varma, että joko kurkkutuntuma tai maku ois persiillään, mutta ei, erittäin passeli omaan makuun! \o/
Höyryntuotto vois olla parempaakin, kun on tullut tässä jonkin aikaa imettyä pelkkää VG:tä, mutta muuten oikein positiivinen ylläri, kun aikasemmin tullut tehtyä kaikki mittaukset ym. vimpan päälle tarkasti, mutta taitaa sekin turhaa olla.![]()
Sainpesäärakkautta ja kävipä tuo vielä pitsan samalla kun haki kaverinsa meille turvaan. Enkä muuten tasan oo tehny mitään ansaitakseni kumpaakaan.
Edit. Ettei olisi liikaa humutusta, nitkautin sohvalla lempiessä selkäni, ei pysty taipumaan mihinkään suuntaan.
Do or do not, there is no Barole.
Näh. Parempi puolisko on taipumaton, ja meinaa hirmustua jo siitä kun otan asian puheeksi.![]()
Do or do not, there is no Barole.
Pasi_K:n pajalla korjauksessa ollut ECD mittari toimii taas moitteettomasti ja paluupostin mukana tuli erittäin mukava juttu! Nyt tietää ilman yleismittaria kuinka kuivaksi on tullut akut ajettua:
Ihan hemmetin kätevä akkukotelo ja hienoa jälkeä tehty. Suuret kiitokset tälle herrasmiehelle!
Noita pitäis saada kaupasta. Uus hitti? Just äsken tuumailin et mitähän tossa Apexin akussa on virtaa ja lykkäsin sen suosiolla kuitenkin sit lataukseen...
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Todellakin pitäis... mä tota visioin jo puol vuotta sitten, kytkimenkin hommasin mut enhän mä sitä ikinä kasaan saanu ja lahjotin näytöt ym. eteenpäin.
Kyllä... Oikea ketju... Kauppias oli laittanut toisen kirjekuoren tuonne sisään ja teipannut sen kuoreen.
Kauppatavara OLI siis tallessa vaikku Tuhoa & Hukkaa parhaansa yrittikin.
Alkuperäinen postaaja Kauppias
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Oon aina luullut et noi kirjekuoret on tahallaan revittyjä pöllimistarkoituksessa.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Gurulta napsahti seurantakoodi Ithakaan![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Nii-in
Sarjassamme positiivinen ongelmaPaljon tarjoot
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.