Juutuubista löytyy montakin videota aiheesta. Hopealangalla joutuu kyllä sähköt vetämään yläkertaanSaako tämän toimintaa sitten parannettua DIY hommilla on eriasia?
Juutuubista löytyy montakin videota aiheesta. Hopealangalla joutuu kyllä sähköt vetämään yläkertaanSaako tämän toimintaa sitten parannettua DIY hommilla on eriasia?
Jos sais ees yhtä hyvin toimimaan niin sehän olisi pieni askel ihmiskunnalle mutta suuri askel höyryveljeskunnalle
Pakko se on tehdä ruumiinavaus ku tilttaa, jos se on pelkästään toi nr-langan veto niin eihän sen pitäs olla ongelma
Aika näyttää... Kiitos Esa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kiitos itsellenne, hyvästä seurastaJos tässä nyt vähän alkais raapimaan tuota nestepuolta. Ostin(tai siis varasin) juuri 20ml makuainesta, helvetti 30€
, no onneksi siihen voi lyödä 80ml pohjaa päälle, niin ei tunnu niin kalliilta
cohibavaporwall.jpg
Niin ja pohjiakin tilasin, enhän mä ole vuoteen pelannu 50/50 nesteillä! Otin Atmos Labin balancedia pari desiä, onkos kellään kokemusta tuosta?
Viimeksi muokannut Esa vuke; 16.03.13 kello 04:44.
En olis muuten ikuna uskonu et näinkin pienestä pötykästä ( e rolli) lähtee kohtuu kivat höyryt, kiitos Esa ja kumppanit hienosta pioneerityöstä. No toinen rölli on tulossa finvaapelilta.
Ai sä sait sen jo? Ei mitään J, tämähän oli vain pieni kertomus henkilökohtaisesta kokemuksestaHarvemmin tänne näköjään kirjoitellaan negatiivista palautetta? Onko syy sitten siinä, ettei siihen ole aihetta, vai ettei kehdata? Lintukodossa on elo ihunaa
![]()
Joo kävin hakemassa noutokispalta, ei mulla ole mitään syytä kritisoida ketään. Ihan kokeilun halusta näitä ostin ja toimiihan tämä ihan kivasti. En tosiaan aio lopettaa higend laitteiden hankkimista mutta tämä on kivaa vaihtelua.
Hemmetti, taas tuo highendSaattaa kuullostaa vähän kornilta, mutta minullakin on niitä ja monella teistä on niitä, siitä syystä että ne ovat tulleet minun kautta. Onko se sarkasmia tai jotain muuta? Tulkoon se henkilö nyt esiin, joka muuta väittää! Mulle alkaa nyt riittää tämä helvetin lässytys, anteeksi ranskani! Jos nyt vituttaa ihan suunnattomasti, ei muutakuin yhteys, numero on teillä tai sen saa yyveellä! Mikä ihme teitä oikein kaivertaa?!
Voi vitun sisäluku ja sen puute.
Voi tosin osua omaan nilkkaan, mutta olettaisin esan viitanneen tuolla moniin myymiinsä tuotteisiin, BAM tulee ekana mieleen,
KGO & Twist
Esa käytin high end sanaa ihan sen takia että noita arvokkaampia/vaikeasti saatavia putkia yleisesti kutsutaa tuollaisiksi tuotteiksi. Minulle ihan yksi lysti miksi noita haluaa kutsua. Tarkoitin vaan etten aio lopettaa myöskään kalliimpien putkien kokeilua, hankin/yritän hankkia sen mikä itseä miellyttää enkä sitä minkä kaikki haluaa, toki kunnioitan kokeneiden käyttäjien mielipiteitä hankinnoissani.
Peace![]()
Kiitos. Tosi hienoa tajuta yhteisön leijuminen. Leijutaan sitten yhdessä![]()
Mä taidan kyllä nyt vetää ohjakset taakse ja lopettaa yleisesti kaiken arvostelun höyryttimieen liittyen. Arvostus ja arvostelu on meikäläisen mittapuulla mitattuna täysin yhdentekevää! Jään taustalle seuraamaan miten asiat kehittyy.
Koita nyt edes pikkusen käyttää omia aivoja hankinnoissa, itse en ostaisi mitään seuraavista paikoista: syy ja seuraus
-Toscanamall...täysin munaton firma
-Esmoke Finland, ainoa yritys maailmassa joka on tyrinyt 75% tilauksista! Vietin 180€ työaikaani palauttaakseni 43€ tuotteen, joka minulle toimitettiin(tähän laitan kyllä pehmennyksen, nykyinen firmanvetäjä on kyllä mukava kaveri! NO MORE kuitenkaan, oma panos meni liian pitkälle!)
-Ecigwizar(en edes tiedä mikä sen nimi on?), jo vuosi sitten meni oma tilaus puihin, rahaa paloi ja mitään ei tapahtunut! Ajattelivat varmaan ettei yhdestä esavukesta ole asiakkaaks?
- Meinasin jo samaan sävyyn vetää liberty-flightsin, mutta sehän ei pidä paikkaansa! Tämän voi kyllä jättää huomiotta, päinvastoin suosittelen!!
Olen tilannut, omien lasklmien mukaan 43 maasta tavaraa, höyryttelyyn liittyen( saattaa kyllä olla joitain päälllekkäisiä), mutta se on vain minun mielipiteeni![]()
Noh noh, älä nyt kaikkea taakse heitä, rakentavasti kun kinasteltiin.
Tuo, että sinulla meni työaikaa noin paljon tehtaan väärin pakkaaman tuotteen palauttamiseen ei kyllä ollut meidän virheEiköhän me kuitenkin läpät heitetä kun festeillä nähdään!
Suhteellisen kovat taksat autolla, jos noin paljon rahaa kului asiakaspalautukseen...Esa vuke;201272Vietin 180€ työaikaani palauttaakseni 43€ tuotteen, joka minulle toimitettiin(tähän laitan kyllä pehmennyksen, nykyinen firmanvetäjä on kyllä mukava kaveri! NO MORE kuitenkaan, oma panos meni liian pitkälle!)![]()
Elämä onSiihen mahtuu valitettavasti muutakin spedeilyä, harmittava tapaus kaikenkaikkiaan. Mutta eiköhän tämä ollut tässä. Ei tässä mitään kummempaa draamaa ole.
Et kai sä esa nyt noin helpolla luovuta!?
So what jos muutama käyttäjä, jotka haluaa satoja euroja kuussa laittaa höyryvermeisiin rahaa, pitää sitä ainoana ja oikeana tienä ja vikisee vastaan 50 euron laitteille. Kyllä sulla on ihan hyvin perustellut syyt ollu suositella röllejä ja jantyja. Okei, kärkkäästi saatat joskus mielipiteesi ilmaista, mut et ole täällä(kään) ainoa. Muista vaan jatkossa perustella hieman enemmän, niin ei uusikaan porukka ota sitä niin hyökkäävänä.
Jatkakaa. :beer:
Mä en luovuta kuin verta, sitäkin kyllä valitettavan harvoin nykyään.
Tämä nyt ei vaan tunnu kovin järkevältä tässä muodossa. Mitenköhän sen osaisi sanoa? En halua olla osa,tuoda,luoda mitään "hypeä" ? Unohtuu SE höyryttelen tärkein asia ja sehän on tupakinpolton lopettaminen ja sitten loppupelissä myös höyryttelyn lopettaminen! Nythän tästä tuntuu tulevan vain korvaava tuote, tupakka tupakan tilalle?
Olet Asian ytimessä! Pidä tuo siitä tykkää moni lyyli jos mukana on oma tyyli![]()
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<