Sivu 33 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2329303132333435363743 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 641 - 660 / 1473

Aihe: Joyetech eGo-T yleisketju

JaaGeRMaisTeR
    Vieras

Vs: Ego-T

Lainaus Alkuperäinen postaaja eeHman Näytä viesti
    Kuten tuossa todettiin...LR-atot ei riko todellisuudessa akkuja.
    JaaGeRilla taisi olla nappi syynä ja sulla on joko laturi sökö, laturi rikkonut akut, tai surkeat kennot.
    Tuohon sen verta että molemmista nappi hajos ku pyöräytti LR-aton paikkaan ja tuota akkua jaksa alkaa ite korjaamaan uudet takuuseen tulleet ei edes suostunu alottamaan mitää LR atolla

Höyrypää

Sijainti
    Oulu

Minkäslaista verkkolaturia tuon Egoakku-usb-laturipiuhan kanssa voi käyttää? Ihan sitä varten jos tulee reissattua eikä usbia ole saatavilla. Onko tuolle olemassa virallista verkkopistoketta?

JaaGeRMaisTeR
    Vieras

Lainaus Alkuperäinen postaaja Greymaniac Näytä viesti
    Minkäslaista verkkolaturia tuon Egoakku-usb-laturipiuhan kanssa voi käyttää? Ihan sitä varten jos tulee reissattua eikä usbia ole saatavilla. Onko tuolle olemassa virallista verkkopistoketta?
    Itellä on puhelimen laturi jossa tuo usbi paikka mukana eli huawein laturi jolla sitten lataan kaikki usb kamat

Lainaus Alkuperäinen postaaja Greymaniac Näytä viesti
    Tuolla minä olen pistänyt meneet höyryten http://www.sauhuton.fi/product/82/usb-seinaadapteri ja autossa se onnistuu tuolla http://www.sauhuton.fi/product/44/usb-autoadapteri

Höyrypää

Sijainti
    Oulu

Jaah No, saapahan htc:n laturi sitten käyttöä tuostakin kun joskus sattuu reissu päälle.

Voi olla et tilaan http://www.nikotiiniton.fi/product/2...spaketti-ego-t mut oon lukenut et joiltakin on valunut nesteet suuhun ja semmosta mä en halua. Millä olette korjanneet sen ongelman?

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja Gameson Näytä viesti
    Voi olla et tilaan http://www.nikotiiniton.fi/product/2...spaketti-ego-t mut oon lukenut et joiltakin on valunut nesteet suuhun ja semmosta mä en halua. Millä olette korjanneet sen ongelman?
    Eipä oo valunut nesteet suuhun koskaan eGo T:lla, ei tankilla eikä kartolla. En tiedä mikä sellaista saisi aikaan.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

No ku oon lukenut tätä viestiketjua niin joillakin on mennyt suuhun ja höyrystimeen ja mä en haluais sellasta tapahtuvan..

Höyrypää

Sijainti
    Tuusula

Lainaus Alkuperäinen postaaja Gameson Näytä viesti
    No ku oon lukenut tätä viestiketjua niin joillakin on mennyt suuhun ja höyrystimeen ja mä en haluais sellasta tapahtuvan..
    Ne kokeillut korjauskonstitkin on siellä samoissa viestiketjuissa. Tartteeko kaikki kysyä uudestaan?

Höyrähtänyt

Reilun viikon verran höyrytellyt eGo-T:llä ja nyt alkaa jotain vikaa varmaan olemaan kun höyryn tuotto ei ole enää samaa luokkaa kuin alussa. Aloituspakkauksen molemmat atomisaattorit tuottavat samanlaiset, pahat maut ja surkeat höyryt. Onko noi yksinkertaisesti vain lopussa? Toista yritin pestä mutta ei se muuttanut makua lainkaan.

Kuinka kauan käytätte perus-atomisaattoreita ennenkuin heitätte ne roskiin?

(varmaan samat kysymykset on jo kysytty aikaisemmin...)

Höyrypää

Sijainti
    Oulu

Perus-atojen kestosta on kokemusta vain 901:n kanssa, jonka atoja meni ne startterin kaksi kahdessa viikossa. Nykyisen Ego-T:n kanssa olen käyttänyt pelkästään LR-atoa, pessyt sen ehkä kuusi kertaa noin viiden viikon aikana eikä vielä osoita merkkejä halvaantumisesta. Pesutkin tapahtuneet lähinnä makujen välillä hyppimisen takia, tosin kerran oli ato niin tukossa ettei sieltä höyryjä ilman väkivaltaa tullut. Ehkä sulla on maanantaikappaleet kyseessä?

Höyrypää

Sijainti
    Tuusula

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jaria Näytä viesti
    Reilun viikon verran höyrytellyt eGo-T:llä ja nyt alkaa jotain vikaa varmaan olemaan kun höyryn tuotto ei ole enää samaa luokkaa kuin alussa. Aloituspakkauksen molemmat atomisaattorit tuottavat samanlaiset, pahat maut ja surkeat höyryt. Onko noi yksinkertaisesti vain lopussa? Toista yritin pestä mutta ei se muuttanut makua lainkaan.

Kuinka kauan käytätte perus-atomisaattoreita ennenkuin heitätte ne roskiin?

(varmaan samat kysymykset on jo kysytty aikaisemmin...)
    Paha (palanut) maku ja huono höyryntuotto viittaa siihen, että käy kuivana. T-mallissa langan säätö voi auttaa. Joskus voi olla vaikea saada tankkauksen jälkeen nestettä liikkeelle. Itse olen kokeilujen kautta päätynyt siihen , että otan aton irti akusta ja tukin peukalolla ilmantulon täysin. Sitten pari voimakasta imaisua kunnon alipainen saamiseksi, niin jo on systeemi startattu eikä pissi suuhun, kuten akussa kiinni starttaillessa.
    Atoja voi käyttää niin kauan kuin vastus kestää. Se karstoittuu käytössä, mutta pesu ja kuivapoltto auttaa siihen. Youtubessa on hyviä videoita aiheesta ja erityisesti SiB77 on kunnostautunut niiden tekemisessä. Tavan tahvo saa olla, jos ei niiden perusteella tajua miten homma toimii.
    Onhan tuota pahaa makuakin puitu jo ketjussa jos toisessakin. Etsivä löytää, kun käyttää sopivia hakusanoja. Tällä foorumilla haku etsii kulloisestakin sijainnista alaspäin eli eniten tulee osumia, kun hakee etusivulta.

Höyrypää Lonelyrider's Avatar

Sijainti
    Turku

Tekasin eilen illalla videon ego-t kombon tuunaukseen. Tokihan nuo vinkit sopii mihin vaan höyryttelyyn. Mutta tässä http://www.youtube.com/watch?v=FY6L17CFm2c. Noi on tehty sillä mielellä että alottelija, millainen itsekkin olen, saisi mahdollisimman paljon irti siitä.

Höyrykone

Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Tekasin eilen illalla videon ego-t kombon tuunaukseen. Tokihan nuo vinkit sopii mihin vaan höyryttelyyn. Mutta tässä http://www.youtube.com/watch?v=FY6L17CFm2c. Noi on tehty sillä mielellä että alottelija, millainen itsekkin olen, saisi mahdollisimman paljon irti siitä.
    hyvä video! ja hyvät musiikkivalinnat!
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

Hyvät pätkät sulla noista on apua varmasti monelle uudelle höyryttelijälle 8) jatka vain samaan malliin propsit sulle

Lainaus Alkuperäinen postaaja alma Näytä viesti
    hyvä video! ja hyvät musiikkivalinnat!
    Just niin. Olen aloittelija joten hyvää tietoa tuli.

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri

Täällä taas uusi eGo-T.n käyttäjä, mahtava peli

Yksi havainto heti alkuun mistä en ainakaan näin äkkiseltään löytänyt vielä postauksia:
    -Palaneen maku 2 pvää käytetyssä atossa, sama maku toistui myös kun korkkasin uuden aton. Putsailemalla ja makua vaihtamalla ei helpotu, välillä saa hyvänmakuisia höyryjä mutta välillä taas maistuu kivasti palanut. Empiiristen tutkimusten jälkeen havaitsin seuraavan: Tankkia hieman nostamalla (muutamakin milli riittää) ja takaisin laittamalla palaneen maku häipyy. Nostaessa yleensä nousee ylös aina ilmakupla pohjalta. Mistä johtunee, onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia? Paljon höyrytellessä tämän operaation saa toistaa noin 5min välin ettei ala taas palanut maistumaan... Tuon ilmausreiän kanssa olen myös kokeillut, ei vaikutusta..

Niin ja laitteena LibertyFlightsilta hankittu Ego-T 900mAh TYPE C. Normiatoilla.

Palaneen maku johtuu lähes aina siitä, että atomisaattori on liian kuiva. Tankkimalleissa apua tähän saa sillä että imaisee reippaasti (nopeasti ja voimakkaasti) muutaman kerran ilman että painaa nappulaa. Tällöin alipaine toimittaa nestettä langan kautta vastukselle höyryteltäväksi. Kikan toimivuuden voi todeta juurikin tankissa imaisun jälkeen leijailevista ilmakuplista.

edit:Tempun liiallinen toistaminen saattaa aiheuttaa atomisaattorin tulvimisen tai vuotoja.
    Provari Mini V2.5 BlueLED Titanium White | MISTer | Lavatube V1
    Vapolla since 27.9.2011

Höyryttelijä

Sijainti
    Kuopio

Vajaa viikko ego-t:n käyttöä ja palaneen makua saatu useasti, mutta virheistä oppii ja kokeilemalla viisastuu.

Keinoja joita käytän ettei palaneen makua ilmestyisi.
    - Tankin nosto ja lasku ennen höyryttelyn aloittamista.
    - Muutama imaisu ilman napin painallusta
    - napin painamisen lopettaminen ennen imaisun lopettamista. Vastus kumminkin hohkaa ihan pienen hetken napin painalluksen jälkeen.

Aloituspakkauksen mukana tulleista atoista molemmat jo "purettu" ja kuivapoltettu. Omasta mielestä tuntuu sitä lankaa olevan liikaa siellä sisällä.
    Itse otin molemmista atoista toisen langan pois ja omasta mielestä höyryt ovat nyt paremmat. Lanka on nyt piikissä "nelinkerroin" vaikea selittää kun ei tullut kuvia otettua projektista.
    Jos tulee tarvetta taas ottaa piikki pois niin voin ottaa pienen kuvakollaasin.

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

[quote=Pössyttelijä;16700]
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eeHman Näytä viesti
    Ihan jees fotot, mutta kuten sanoin aikaisemmin - silica lankaa vaan ostamaan peleonilta. Se ei pala, eikä savua.

Jees, hyvä lanka parempi höyry.. Mä jouduin ekaan protoon vaihtaa heti perään toisen langan kun otin tuolta emännän lankakasasta aluksi villasukkalankaa, heh. Toi nykyinen lanka käy sen verran märkänä, että palovaaraa langalla ei ole, eikä siitä irtoo mitään ylimääräistä makua. Ok, mutta jos joku sattuu "tuunaamaan" atoonsa uuden langan niin kuulisin mielelläni testiraporttia.. Höyryttelemisiin
    Onkos tuo Pelen 0,6 mm lanka riittävä täyte, jos sen laittaa kaksinkerroin "lenkkimetodilla" atomisaattorin piikin sisään? Vai pitääkö lankaa saada tuonne enemmän, ettei kuse liemiä läpi?

Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •