Sivu 66 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1656626364656667686970 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,301 - 1,320 / 1475

Aihe: bogen cartot

Vs: bogen cartot

Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Hyvä pointti! Damn, saakohan tuolla puncherilla tehtyä tuollaisia isompia reikiä (n 2mm) bogeen ilman että teloo sen kelan karton sisältä..?
    Kyllähä sillä onnistuu kuhan neula hiukan menee kasaan
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Höyrykone Hellraiser's Avatar

Sijainti
    Blashyrkh
    Harvinaisen sitkas böge kun on mennyt jo lähes 40ml nestettä läpi eikä makukaan ole vielä pahemmin muuttunut..karto on edelleen kelvollinen..ollut yli kaksi viikkoa töissä jo käytössä lavatuuban nokassa ja boge on vieläpä näitä Puff:lta hankittuja valmiiksi reijitettyjä?..joskus näinkin

Höyrypää bandit's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Viikko sitten tuli 2pkt reijitettyä bogea nikotiinittomalta,esimmäisessä paketissa 3kpl viidestä oli paskana.
    Vastukset hehkui punaisena imeytysreikien kohdalla, eikä tullut höyryä ,ainoastaan palaneen nesteen makua.
    Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?

Eniten vitutti kun vaihdoin ensimmäisen viallisen tilalle toisen ja kolmannen ja nekin osottautui paskoiksi.
    5ml nesteitä hukkaan ja pari tuntia carto/tankki jumppaa
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
    -
    Hybridit: MISTer fullkit / Diablo Hybrid #666 / MISTer v.2 / Diablo One #0044
    -
    Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22

Höyryttelijä Quasar's Avatar

Sijainti
    Lappeenranta
    Itse käytän Bogen esirei'itettyjä SR/LR cartoja (puffilta ostettuja) vain tankin kanssa. Yhtään sutta ei ole vielä osunut kohdalle, parhaat yksilöt kestäneet kymmeniä täyttöjä (á 6 ml). Ajallisesti noin pari viikkoa/carto.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Siis häh. Kuvassa ei ole tankkia. Mitä hemmettiä, tottahan se kuivana hohkaa reijistä punainen, ja karto menöö pilalle.

Mitä nyt en tajunnut?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrypää E-Ferret's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Oiskoon ollu tiukkavanuisia...?

Höyrypää bandit's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Quasar Näytä viesti
    Itse käytän Bogen esirei'itettyjä SR/LR cartoja (puffilta ostettuja) vain tankin kanssa. Yhtään sutta ei ole vielä osunut kohdalle, parhaat yksilöt kestäneet kymmeniä täyttöjä (á 6 ml). Ajallisesti noin pari viikkoa/carto.
    Kyllä noissa viallisissa tankki on ollut kiinni,paketin ensimmäinen carto kesti tasan viikon käyttöä,seuraavat kolme ei toiminut ollenkaan??
    Täytyy varmaan alkaa tilata noi sitten puffilta, jos sillä on tasasempaa tuo laatu.
    Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
    -
    -
    Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22

Höyrypää bandit's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Siis häh. Kuvassa ei ole tankkia. Mitä hemmettiä, tottahan se kuivana hohkaa reijistä punainen, ja karto menöö pilalle.

Mitä nyt en tajunnut?
    Niissä viallisissa on ollut artic-tankki kiinni,ja ne cartot hohkaa punaisena vaikka tankki on puolillaan nestettä, ja cartot oli kortsu tekniikalla kostutettu ja ensimmäinen viallisista odotti tankissa n.2tuntia nesteessä ennen kuin kokeiltiin.paikalla oli myös toinen höyryttelijä nimimerkki AN14, jonka piti maistaa uutta nestettä mutta sai savut suuhun.
    -
    -

Höyrypää

Sijainti
    Helsinki
    Ehkä kovinkin tyhmä kysymys mutta jos joku lonkalta osaa vastata niin kiva olisi. Onko bogen single coil LR kartoissa se vastus/ato siellä aivan akkupään juuressa vai missä? Nuo itse kokkaamat VG:t kun on niin jäykkää matskua että boge+tankki -yhdistelmällä varmaan puolet bogesta on ihan kuivaa, eli siis se driptipin puoli. Litku on niin tiivista matskua että taitaa imeytyä vain kohtuu pienelle alueelle itse rei'itetyn karton reikien lähettyville.

Ja toinen kyssäri: Mikä on höyryämisen kannalta optimikorkeus rei'ittää karto? valmiiksi rei'itetyissä reiät on yllättävän korkealla ja nestettä pitää olla tankkaamassa useammin kuin lähemmäs akkupäätä itse rei'itetyillä. Voiko reiät olla liian alhaalla bogen akkupäässä vaikka ne jäisivätkin tankin sisäpuolelle?
    Näihin jos siasi vastauksen niin olis tosi jees! Tietäsi mille korolle jatkossa rälläköi mehuille reiät jotta aton toiminta olis optimaalista.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Onko bogen single coil LR kartoissa se vastus/ato siellä aivan akkupään juuressa vai missä?
    GrimmGreenillä on pätkä jossa suolestetaan eri cartoja, mm. Boge. LR ja SR cartojen vastuksen sijainnilla ei ole eroa.

Mikä on höyryämisen kannalta optimikorkeus rei'ittää karto?
    Eipä sillä oikeesti väliä ole, kunhan neste imeytyy vanuun ja kulkee sieltä vastukselle.. Itse punchasin reiät mahdollisimman lähelle alacäpin reunaa, jotta tankki imeytyi mahdollisimman tyhjäksi.

Voiko reiät olla liian alhaalla bogen akkupäässä vaikka ne jäisivätkin tankin sisäpuolelle?
    Tavallisissa tankeissa käytännössä ei. Katso tuo GrimmGreenin pätkä, niin näet kuinka alas periaatteessa reiät voi tehdä ja mitä sieltä sisältä löytyy.

Höyrypää

Sijainti
    Helsinki
    Kiitos Charun! Tää oli loistava vastaus videoineen kaikkineen. Ei tarvinnut itse alkaa purkamaan noita kartoja. Sä oletkin tainnut avustaa mua enemmänkin näiden mun kyssäreiden kanssa.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Autetaan, jos osataan.

Höyrykonkari JaniK's Avatar

Sijainti
    JaniK Global HQ
    Sama ongelma kuin banditilla. Tuntuu että ainakin yksi Boge viidestä on valmiiksi mäsä. Olen käyttänyt DCT-tankkia Bogejen kanssa jo jonkin aikaa, ja tosi usein maistuu palaneelta heti, vaikka antaa nesteen ensin imeytyä sen 10-15 minuuttia. Ihmetellyt jo pitempään, että teenkö jotain väärin. Onneksi en ole ainoa. :-)

Höyrykone terokum's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    itsellä käytössä noita SR XL valmiiksi reiät niin 10kpl ku ostaa niin 1-2 on valmiiksi rikki paukauttaa heti palaneen makua.toiset 1-2 kestää ehkä sen yhden täytön ja menee tukkoon.loput onki kelpo tavaraa kestää mun käytössä sen about vikkon per karto. nestettä menee sen 5-10ml päivässä.
    nyt menossa käytettyjen kartojen keittäminen kahdesti 15min ja sitten 75asteeseen uuniin kuivumaan 45min katotaan tekeekö noilla enään sen jälkeen mitään

Sijainti
    JaniK Global HQ
    Puffin omat, laipalliset & valmiiksi rei'itetyt kartot tuntuvat olevan laadukkaampia kuin Boget. Niitä ostelenkin nykyään yleensä.

Tai siis Puff tuskin niitä itse valmistaa, mutta sillä nimellä niitä myydään.

Höyrykone tripleA's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kvsl Näytä viesti
    Sama ongelma kuin banditilla. Tuntuu että ainakin yksi Boge viidestä on valmiiksi mäsä. Olen käyttänyt DCT-tankkia Bogejen kanssa jo jonkin aikaa, ja tosi usein maistuu palaneelta heti, vaikka antaa nesteen ensin imeytyä sen 10-15 minuuttia. Ihmetellyt jo pitempään, että teenkö jotain väärin. Onneksi en ole ainoa. :-)
    todella paljon riippuu myös siitä mikä modi käytössä ja pelaako se laite niin kuin pitäisi, ja tietysti onko sr- vai lr-kartot kyseessä ja millä volteilla niitä ajelee.

Höyrykonkari

Sijainti
    kymenlaakso
    Semmonen idioottivarma konsti on karton kosteaksi saamiseen seuraavanlainen: Karto tankkiin, tankki täyteen ja kiinni akkuun. Sitte teippiä pari kierrosta saumakohtaan ettei mistään tuu ilmaa, muutama voimakas imu ja karto vetää ittesä täyteen nestettä. Heti käyttövalmis ilman imeyttelyä ja odottelua.

Sijainti
    JaniK Global HQ
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    todella paljon riippuu myös siitä mikä modi käytössä ja pelaako se laite niin kuin pitäisi, ja tietysti onko sr- vai lr-kartot kyseessä ja millä volteilla niitä ajelee.
    Mulla on Vamo V2 ollut nyt käytössä kuukauden päivät. Boget on ollut tyyppiä 2,0 ohm XL. Nyt viime aikoina olen siirtynyt Puffin laippallisiin 1.5 ohm-kartoihin. Toimineet paremmin.

Vamossa olen käytellyt 12-13 wattia. Vähemmän jos laittaa, niin höyryt eivät ole niin hyvät. Olen säätänyt mieluummin watteja kuin voltteja.

Ennen Vamoa mulla oli viime kesästä asti Riva King-piippu, jossa siis ei ole voltti- tai wattisäätöä. Samoja ongelmia oli sillä. Kun se kosahti, niin ostin tämän Vamon. Rivaan ei tullut enää virtaa, enkä sen tarkemmin osaa sanoa, mikä sille tuli. Lakkasi vaan toimimasta. Muuten piippu oli aika jees.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Elukka Näytä viesti
    Semmonen idioottivarma konsti on karton kosteaksi saamiseen seuraavanlainen: Karto tankkiin, tankki täyteen ja kiinni akkuun. Sitte teippiä pari kierrosta saumakohtaan ettei mistään tuu ilmaa, muutama voimakas imu ja karto vetää ittesä täyteen nestettä. Heti käyttövalmis ilman imeyttelyä ja odottelua.
    Ok... pitääpä koittaa.

Ai niin, sellanen homma vielä, että jos laitan DCT-tankin täyteen nestettä, niin sitä litkua alkaa valumaan läpi paljon. Olen laitellut vain sellaisen 1/5-tankin verran yleensä vaan. Silloin ei vuoda. Onkohan kellään tietoa, mitä tälle voisi tehdä tai mistä tämä johtuu?

Höyrykone tripleA's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kvsl Näytä viesti
    Mulla on Vamo V2 ollut nyt käytössä kuukauden päivät. Boget on ollut tyyppiä 2,0 ohm XL. Nyt viime aikoina olen siirtynyt Puffin laippallisiin 1.5 ohm-kartoihin. Toimineet paremmin.

Vamossa olen käytellyt 12-13 wattia. Vähemmän jos laittaa, niin höyryt eivät ole niin hyvät. Olen säätänyt mieluummin watteja kuin voltteja.
    Kannattais ehdottomasti koettaa korkeampiohmisia sr-kartoja jos noin kovilla tehoilla tykkäät ajella. Sitävartenhan ne on tehtykin

Sijainti
    JaniK Global HQ
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    Kannattais ehdottomasti koettaa korkeampiohmisia sr-kartoja jos noin kovilla tehoilla tykkäät ajella. Sitävartenhan ne on tehtykin
    Oon ajatellut että joko lisätään watteja tai vähennetään vastusta. Vai onko tässä jotain muuta? Onko korkeammista ohmeista jotain muuta hyötyä, kuin että pitää lisätä tehoja?

Aloin käyttämään LR-kartoja Riva King-piipussa, ja siirryttyäni Vamoon huomasin, että sillä saa niistä vielä paremmat höyryt. Vamossa kun voi säätää tehoja ja piipussa ei voinut.

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •