Olen itsekin tyytyväinen noihin pansun akkuihin!!!!! mitkä tuolla ylempänä mainittiin!!
Olen itsekin tyytyväinen noihin pansun akkuihin!!!!! mitkä tuolla ylempänä mainittiin!!
Tänään lähti VaporBreakin halppisvamo tilaukseen, saa nähdä mitä sieltä tulee ja kauanko tässä joutuu odottelemaan. Akuiksi valitsin Efestin IMR 18350 800 mAh ja Panasonicin NCR18650B:n 3400 mAh kapasiteetilla. Toivottavasti näillä lähtee homma pelittämään, ihan tietoisesti lähdin pienellä riskillä kokeilemaan jotain muuta kuin niitä paljon kehuttuja AW IMR -akkuja![]()
Jaa noista akuista vai?
Katso täältä Battery test-review 18650 comparator
On toi Pansu ihan ok. Toivottavasti et PCB suojattua ostanu, niissä järjestäänsä ~0.2v droppi vs samaan kennoon ilman PCB suojausta.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Mielenkiintoista.
Kuinkas toi voltage droppi Vamolla ilmenee?
Ettei nyt kuitenkin suurimmat ongelmat olisi koko ja suojapiirin amppeerirajoitus?
KGO & Twist
Joo, onUnohdin näköjään että postasin vamo ketjuun.
Niin että tokihan se koko ja ampeeri rajoitus on suurimmat ongelmat tälläsellä laitteella
Mutta jatkakaa harjoituksia..
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Käytössä Lambo V4, mitä etuja vrt Tesla V2:seen? Runsaammat höyryt hakusessa.
En ottanu suojapiirillistä. Panasonic NCR18650B 3400 mAh Li-Ion - Akkulasta! tämän valitsin, pitäis olla ilmeisesti ihan käypä vehje Vamon kanssa. Mulle nyt tärkeintä on se, että akkua riittää pitkälle, ettei tarvitse montaa akkua kanniskella mukana ja latailla koko ajan. Tuon kapasiteetin puolesta tään valitsin.
Näistä akkujen milliampeeritunneista kun on puhetta, niin kirjoittelin blogin selventämään miksi mAh ei yksinään kerro akun kestoa höyryttelykäytössä:
http://www.e-savuke.com/vb/blogs/mre...emman-vai.html
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Jotenkin musta tuntuu että Vamoa käyttäessä itse Vamo tekee mesh wickin teon mahottomaks.. Lieneekö esim se pulssijännite syynä. Nyt ekalla mekaanisella modilla homma onnistuu melkein liian helposti!
Oon selannu tätä lankaa ja oon menny alottelijana jo aika sekasin kaikesta informaatiosta joten voisiko joku tiivistää mulle:
Mitkä asetukset kannattaa ottaa aluksi käyttöön tuossa vamo v2 gun metal modissa?
Koko setti atm (sain tänään):
Vamo v2 gun metal -modi
arctic tank lasinen
boge kartoja: Boge 510DCT 2,0ohm LR XXL 50mm kartomisaattori DCT-tankkiin 1kpl/5kpl/10kpl/20kpl/50kpl / Atomisaattorit/kartomisaattorit/ clearomisaattorit/DCT-tankit/ korjattavat RBA RTA + tarvikkeet - Kartomisaattorit / kartomisoijat / PUFF p.s. en rehellisesti sanottuna muista onko ne 2 vai 3 ohm kartoja. Tuota kokoa kuitenkin ovat. Toivottavasti se XL bogelle tarkotettu lasinen arctic tank sopii niihin.
yks 18350 akku, valmistaja oli muistaakseni AW tai joku vastaava. Sitä täällä kovasti suositeltiin.
Suuri kiitos jo etukäteen kaikille jotka viitsivät neuvoa
- Kenssi
EDIT: kyseessä siis ensimmäinen modini, tätä ennen ollut ego käytössä![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Kiitos paljon! Pääsen heti höyryttelemään, onneksi noita kartoja tuli ostettua reilusti ihan varmuuden vuoksi niin ei haittaa vaikka ekan sössisinkinOsaatko sanoa sopiiko tuo xl bogeille tarkoitettu arctic tank noiden (linkki aikaisemmassa viestissä) xxl bogen kartojen kanssa? Kuitenkin noiden kartojen muovipakkauksessa lukee xl
Lasisen Arcticin ajoilla ei enää ole kuin kahta mittaa, joten pituuden puolesta pitäisi olla ihan ok.
Kun ennenvanhaa meillä oli vielä kolmea mittaa :
Boge, Boge XL ja Smok XL (40/45/50)
Nykyisin Boge XL:t on samaa mittaa kuin Smok XL (tunnetaan myös nimellä Boge XXL)
Eli pitäisi mennä ongelmitta![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Tietenkin siitä Vamosta pitää vaihtaa kiinan volteista/wateista -> normi voltteihin/watteihin.
Eli miinus tai plus nappi pohjassa ~10sek kunnes ruudussa näkyy N02
ja pitikös tossa nyt muistaa eka painella sitä modia tyhjiltään ettei tuu piikkiä ja polta kartoo heti alkuunsa? vaikka olis se NO2 tila käytössä?