Näytä äänestyksen tulokset: Haluatko että kirppis-kohteita voisi kaupata samanaikaisesti useilla eri sivustoilla?

Äänestäneet
27. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kyllä

16 59.26%
  • En

11 40.74%
Sivu 30 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2026272829303132333440 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 581 - 600 / 1165

Aihe: Foorumin parannusehdotukset

Höyrykone K-57's Avatar

Sijainti
    Hobo
    Luupponen on hätäinen kun Roadilla! Sormi sirran napilla ja megafoni auki! On se

PoliisiGuru Rotax's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Onko mies pölliny mun paidan
    Pitää painua kaapille tarkistamaan
    Käsittääkseni noita paitoja on tehty ainoastaan kaksi kappaletta eli ovat harvinaisuuksia. TF voinee vahvistaa

:wq

Höyrykone eLehis's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Kukaan maininnut tässä keskustelussa Dropboxia, niin easy että tulee käytettyä jopa bluutuutin sijasta siirrettäessä kuvia kännykästä tietokoneeseen ja muokkaaus on helppoa, kun muokkaa kuvaa dropbox hakemistossa se tietysti päivittyy myös linkkiin

http://db.tt/tUIFbB4y tosta kun valkkaa tulee mulle 16MB lisätilaa

HöyryPoliisi luuponen's Avatar

Sijainti
    Steamland Yard
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Eihän tuollaiset -eistickyt-
    nonyt on tahmana.

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Kukaan maininnut tässä keskustelussa Dropboxia, niin easy että tulee käytettyä jopa bluutuutin sijasta siirrettäessä kuvia kännykästä tietokoneeseen ja muokkaaus on helppoa, kun muokkaa kuvaa dropbox hakemistossa se tietysti päivittyy myös linkkiin
    Itsehän käytän dropboxia.. Mutta turha sitä on alkaa opettamaan jos online hostaaminenkin tuottaa vaikeuksia.

http://db.tt/tUIFbB4y tosta kun valkkaa tulee mulle 16MB lisätilaa
    Johan on paska soppari sulla.. Itse ainakin saanut aina 500MB (ja >>tästä<< mulle 500MB :P )
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Höyrykone eLehis's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Itsehän käytän dropboxia.. Mutta turha sitä on alkaa opettamaan jos online hostaaminenkin tuottaa vaikeuksia.

Johan on paska soppari sulla.. Itse ainakin saanut aina 500MB (ja >>tästä<< mulle 500MB :P )
    Vähän huonosti luin näkyy tuo olevan sen 500 täälläkin, onko tuo invite ensin 16mb ja kun kaveri on asentanut dropboxin koneelleen tulee se 500mb bonus

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Campbellin laki:
    Luonto suosii tyhjänpäiväistä kokeilijaa.
    KGO & Twist

Vähän huonosti luin näkyy tuo olevan sen 500 täälläkin, onko tuo invite ensin 16mb ja kun kaveri on asentanut dropboxin koneelleen tulee se 500mb bonus
    Kyllä se on aina ollut 500MB.. Taisit sekoittaa sen siihen up-to 16GB osaan.. GB ja MB eroavaisuus vaivaiset 16368MB :P

(Itsellä 4.2GB kasassa kun kaikki to-do listan kohdista täyttänyt ja pari inviäkin menny läpi).
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Lainaus Alkuperäinen postaaja CoccoBill Näytä viesti
    Onko excel-taulukoiden (.xlsx/.xls) liittäminen postauksiin estetty? Jos on niin saisiko pois?
    Niiii jotta oliko ja saako?

On estetty. Ei noista foorumille mitään haittaa ole mutta lukijalle voi olla tietoturvariski. Mieluummin siis estetään.

Ymmärrän kyllä, vaikka samalla tavalla sitä haittakoodia löytyy mm. jpegeistä ja pdf:istäkin, kenties jopa enemmän.

Höyrykonkari

Sijainti
    Kerava
    Oon yrittänyt jo jonkinaikaa ettii sitä nappulaa mistä sais ne "uudet viestit omiin vastauksiin" vai mikäs se oli tuolla vanhalla foorumilla? onko, tai onko tulossa?

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    ^Pikalinkit ja sieltä Tilatut aiheet.

Höyrykone lagittaja's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Ei. Tilatut ketjut ajaa saman asian, kun postaat johonkin ketjuun, niin ketjun _pitäisi_ automaagisesti mennä sinun tilattujen ketjujen listaan.
    Sinne pääset esim jos olet foorumin etusivulla niin tuolta Pikalinkit -> Tilatut aiheet

E: olem hidas
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

Banned

Sijainti
    Kerava
    Moro

Foorumin kellonaika taitaa olla pari tuntia jäljessä eli onko siihen tulossa korjausta.

- JJ

HöyryPoliisi luuponen's Avatar

Sijainti
    Steamland Yard
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jyjarvi Näytä viesti
    Moro

Foorumin kellonaika taitaa olla pari tuntia jäljessä eli onko siihen tulossa korjausta.

- JJ
    ja uudestaan teletappi vastaa, säädäppä kuule ihan itte asetuksistasi se timezone kohilleen. kiitoshei

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Höyrykone lagittaja's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

Banned

Sijainti
    Kerava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jyjarvi Näytä viesti
    Moro

- JJ
    Juu täs se taas nähtiin en vaan osaa

- JJ

HöyryGuru Urdu's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    sivun alalaitaan samanlainen navigointi kuin yläreunassa
    "keskustelu -> sivusto & yleinen keskustelu -> liibalaaba"
    tuo pikanavigointi nappi on niin pirun kömpelö
    miten ois?

vaikka tuohon tapaan