Ei ole vielä kaupassa saldoilla mitään. Niitä tulee sinne sen jälkeen kun ennakkotilaukset on lähtenyt maailmalle.
onko antaa jotain aikaa? vieläköhän kerkeis tällä viikolla saamaan hyppysiinsä kaupan kautta?
Ei kyllä tälle viikolle kerkee mitenkään, on kädet täynnä noiden ennakkotilausten kanssa. Laitan kyllä viestiä facebookkiin/tänne/newsletteriin kun niitä tulee saldoille.
Diablo haettu vähän aikaa sitten postista ja hyvin tulittaa. Hieman oli hankaluuksia saada akkukokoa mahtumaan, kun nuo Efestin 18650 tuntuu olevan sitten melkoisia järkäleitä, mutta hetken kun jaksoi säätöjä laittaa niin tämähän toimii. Hyvin tuntuu iskevän, tehdään mittauksia sitten ajan kanssa.
Itse tein eilen nopeita mittauksia ja näytti 0,3v droppia 0.8ohmin vastuksella. Vaikuttaa tosi paljon akku myös noihin mittaustuloksiin.
Pikamittauksilla samansorttista tulosta, .9ohmiseen 0.26vdrop. Iskee kyllä pirun lujaa, jopa niin lujaa että oli hieman setupointiongelmia. Ei ehtinyt hirveän paljon säätämään tosin kun jo piti lähteä asioille. Illasta vähän paremmin tutustuu. Kierteet oli ainakin omassa yksilössä melko puhtaat, eikä tuoho mittauksee oltu vielä noaloxeja laitettu. Hattu oli jääny paskaiseksi tosin, mutta mainittuja sävyeroja ei mun yksilöön eksynyt. Palaillaan astialle, kyllä tästä videorevikka tehdään. Paljos tuo hatun ilmareikä on?
^Poraa vaan suosiolla se hatun ilmareikä vähän isommaksi jos oot vähääkään tottunu löysempään imuun, hönkii muuten paljon paremmin isommalla reiällä eikä mielestäni maku kärsi yhtään. Oman maun mukaan 1,2-1,5 on aikas passeli koko.
No väkisin tuo vähintään 1.2 on, mutta tuntumapohjalla ei ihan 1.5 vaikuttanut kuitenkaa olevan. Just passeli mitä hetken höyryttelin, mut siksi kysyin että sais spesifin tiedon.
Ilmareikä on 1.2mm
Näin mä vähän epäilin, että pakko olla 1.2-1.3mm. Kiitti kuitenki tarkennuksesta. Eikös ekan satsin hyrbidit ollu 1.5mm?
1.2mm reikä ainakin mun Diablossa ekasta satsista.
SX Mini M, iStick 50W, SuBox * 2, Peacemaker #164, GGTS #2715, ProVari Mini, Poldiac #2349, EA Mod#110, GUS 22...
Subtank Mini *5, Kayfun Lite+, Helix, GP Spheroid v2, Taifun, Storm Rider 2.1, Hatty, Zag...
Ota se eristerengas irti ja sitten kierrä se kullattu sormiruuvi auki ja poista sieltä 1-2kpl prikkoja. Tämän jälkeen tarkasta napin liike kun akku on sisällä ja tarvittaessa säädä sitä pituutta vielä sillä mutterilla.
Idea tässä uudessa napissa on se että saa täydellisen kontaktin riippumatta akkukoosta.
Kiitoksia. Otin molemmat prikat pois ja nyt pelittää hyvin.
Laitanpa näin aloittelevan meshi-laitteen käyttäjän ensikokemuksia.
1. Tommonen välttävä setuppi helppo tehdä. Ei höyryä niin hyvin kuin gixxxerin vehje videossa mutta ihan ok.
Tankillisen kohta höyryttyä tuntuisi höyryn määrä lisääntyvän.
2. Aikaisempi ykköslaite Reo+Era. Tässä tuntuisi makua tulevan enempi.
3. Reo+Eraan verrattuna tässä ei imuvastusta ole ollenkaan.
Ei vuotoja, ei ainakaan häiritsevää värivirhettä putkissa. Kierteissä ei mitään moitittavaa.
Viikonloppuna taidan testata setuppia niin että tohottelen kun tuli noi vehkeet hommattua.
Hyvä vehje ja aivan varmasti hintansa väärti.
Nyt menen täyttämään tankin, höyryttelen sen ja ihmettelen taas kun ei uni tule
Vaihdoin uuden aw imr-akun ja jouduin laittamaan toisen prikan takaisin.
Vanha akku jotain vuoden vanha. Suomesta kaikki tilattuja.
Onko akkujen mitta muuttunut vai onkohan toinen akku vähän vähemmän aito?
Tohottamattomalla meshillä saat aikaiseksi paremman lopputuloksen. Kokeile vaikka näillä minun vinkeillä.
Suosittelen kyllä tuota hapettamatonta meshiä. Helppo tehdä ja antaa todella hyvin makua ja höyryä. Itse käytän lankana 0.25:sta ja kolmea kieppiä.
Vuototestailua...
![]()