Hyvältähän toi näyttää. Voi tosin silti olla, et mun näpeissäni siitä tulee kiiltävä aika nopeesti. Saa nähdä![]()
Hyvältähän toi näyttää. Voi tosin silti olla, et mun näpeissäni siitä tulee kiiltävä aika nopeesti. Saa nähdä![]()
Toi sininen vivahdus tulee jostain muualta, on muuten yllättävän hankala keksiä miltä tää pinta tuntuu tai näyttää kun ei oikeen itekään vielä ymmärräSanotaan näin että tuntuu ihan hyvältä käsissä eikä näytä erityisen pahalta, kelpaa meikäläiselle haalarin taskuun oikein mainiosti.
Näyttää todella hyvältä!
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Vimonen odotuskuukausi käynnistyy!
Laskettu aika osille on 25.3, tuohon 24h sykkeellä kasaus ja ultraäänipesu päälle niin eiköhän ne maaliskuun vikalla viikolla saada matkaan. -Eiköhän!
Osuu aika sopivasti kun mulla on syntymäpäivä 26.3...minulla ja hybridillä on sama laskettuaika päivämäärällisesti![]()
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Hienoa,tätähän ei ole juuri odotettukaan![]()
Tätä on todellakin odotettu.
*shut up and take my money*
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Pääsin defunctan protoa hiplaileen ja tein ostopäätöksen jo heti siihen paikkaan.
Nyt on hyvä tietää että odotuksen kärsimys palkitaan.
Joko hinta on selvillä?
Kiva kuulla että miellytti160e muodostui hinnaksi peruspaketille.
Jos näillä on kysyntää tarpeeksi, niin eri akku / tankkiputket ainakin tulossa jälkikäteen. Eilen aloin suunnittelemaan tuohon täysin suljettavissa olevaa pohjakiukaallista mesh -atopalikkaa, katotaan tuleeko siitä mitään..
Mitäs sille DNA palikalle kuuluu, eikös se ollu jo aikaisemmin työnalla?
Mikäköhän mahtaa olla sun mielestä "taivaisiin karannut" hinta? Semovar maksaa 139€, siitä voi ottaa vertailukohtaa.
Pistähän Veljon sitten tänne heti ilmootusta, kun verkkokaupasta kyseinen kuningatar löytyy? Mielellään jo etukäteen ja sekunnilleen![]()
Tarjouksia ei ees uskallettu kysyä kun nyt on pääoma sen verran kortilla.. Viimeisin ajatus ois sisältänyt kolme koneistettua osaa + lasiputken, ja tuolla tyylillä protojen tekeminen ois ollut nelinumeroinen summa. Toi on kyllä niin rautainen piiri että kyllä sitä vielä funtsitaan tuohon. Pari touhu-tonnia ku ois sijoittaa niin ois homma ihan toinen![]()
LSVapen hieno pre-view video: