^Vanin nettikaupan pitäs aueta kahden viikon päästä.![]()
^Vanin nettikaupan pitäs aueta kahden viikon päästä.![]()
Mulle ei nyt oikein aukea tuon drop in VV-palikan hyöty.
Tietty jos ajelee oldskool setupilla ja 1,5 ohmilla se antaa lisäpotkua, mutta taitaa se hyöty alle ohmisissa jäädä vähäiseksi, ellei tuossa ole rajoittimet olemattomat.
Olisin ehkä ennemin ottanut Jhonutzin reguloidun piirin, tosin siinäkin iskee virtarajoittimet vastaan.
KGO & Twist
Eipä noissa rebuildableissa oikeen tehonsäädöllä hirveesti tee, kun pari kertaa harjottelee, niin saa tehtyä omaan makuun sopivan setupin jota ajaa sitten akkujännitteellä.
Toisaalta onhan tuolla VW:lläkin porukkaa, jotka käyttää Dogissaan yli 1.5ohmin setuppia tyytyväisenä akkujännitteellä, niin varmaan niille ihan hyväkin ratkaisu, kun jännite pysyy samana akun loppuun asti.
Pitänee katsoa, mitä sieltä on tulossa.. Jos on esim. 20W antava laitos, niin sittenhän jopa meikäläisellekin vois kelvata. :P
Aiheeseen liittyen; Dogista katosi droppi johonkin päivityksen myötä, mutta toi kikotin on kauheen tarkka nykyisin siitä notta miten nappia painaa. Jos vähänkään haparoiden koittaa sivusta painaa niin droppi on aivan jäätävä, mutta pöhinästä kyllä huomaa milloin se sweet spot löytyy. Diablon nappi hakkaa kyllä Vanin viritelmän 6-0, mutta mutta.. jos vaikka joskus tulis päivitystä tohon nappulaan
OT:
Mun on vaan jotenkin aivan käsittämättömän vaikeaa ymmärtää miten ihmiset voi tyytyväisenä höyrytellä yli ohmista genesistä, sen jälkeen kun tein ekan alle ohmisen setupin, koin "AHAA!!" elämyksen eikä takaisin korkeampiin vastuksiin ollut paluuta. Tai Silicaan. Ei kiinnosta kiskoa keuhkot ruvella teräviä pienhiukkasia höyryn mukana. Imeo ja venäläiset gayfun miehet, pitäkööt tunkkinsa. Jos meshistä jotain ylimäärästä tulee niin antaa tulla vaan, metallimiehiähän tässä ollaan![]()
Alkaa usko menemään dogiin pikkuhiljaa. Edelleen on laatikon pohjalla palasina odottamassa uutta hattua ja atomisaattoriosaa. Varmaan 2 tankillista saanu yhteensä höyryteltyä sillä. Enää ei viitti laittaa ees kiertoon kun on niin kauan maannu, et taidan suosiolla ootella niitä osia. Paskan möivät
Myy mulle halavallaAlkuperäinen postaaja Jali
![]()
[url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url
Jos jostain saan jonkun toimivan hybridin niin ton vois ehkä laittaa kiertoon. Vink vink juggernauttien ja ihybridien omistajatAlkuperäinen postaaja MPKO
![]()
Onko näihin tulossa jotain ilmaisia V2 päivityksiä ostajille?
Pitäis olla, mut ei oo näkyny eikä kuulunu
Eikös Del lähetä noita V2 atoja vain niille, joilla oli suuria ongelmia alkuperäisten atojen kanssa? Vai onko minulta mennyt jotain ohi?
Muille alkuperäisin ostaneille reilu alennut Vanin puotiin, kun se aukeaa.
Itse sain toiseen Rakkiin uuden aton, mutta toiseen Delillä ei ollut lähettää. Molemmat alkuperäiset atot olivat muuten ihan ok, mutta vuotivat top capin liitoksesta todella reilusti, enkä saanut Delin ohjeiden avulla vuotoa lakkaamaan.
Voltage droppi on nyt molemmissa erittäin pieni. Toisesta mittailin aikaisemmin alle 0,3V droppia noin 4v akulla ja 1 ohmin vastuksella. Sain tuo toisenkin Rakin toimimaan hyvin, kun hioin putkien kierteitä vielä kerran ja vetäisin nooxia niihin. En enää jaksanut mitata droppia, mutta mutuna tuntuu olevan samaa luokkaa aikaisemmin paremmin toimineen Rakin kanssa.
Joo ei se niitä turhaan lähetä vaan sit jos on jotain vikaa. Mä ilmeisesti ilmotin siitä liian myöhään ja mun pitää venaa et se kauppa aukee joskus kesällä varmaan. Alkaa vituttaa koko touhu jo
Maanantaina 50 - 100 kpl Vanin kauppaan uudella eristeellä.
KGO & Twist
Ens viikolla pitäis tulla v1 ja v2 varaosiakin kauppaan.
[url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url
Mikäs uusi eriste noissa on? Tai siis miten eroaa aikasemmista?
Tää ketju muuten varmaan kuuluis olla tuolla hybridi-osastolla. Mua on vähän kiinnostanut tuo v2:en ostaminen, mutta onkohan sitä tarpeeksi paljon parannettu v1:een että kannattaisi harkita?
Vuotamisongelmat ilmeisesti korjattu, mut mua askarruttaa jännitehävikki vielä kun toi nappi kerran on sama kun ennenkin. Tekis mieli ittekkin tollanen v2 tilata kun ton v1:n kerkesin laittamaan kiertoon jo
Olis hyvä jos tohon kävis jonkun muun modin tai hybridin nappi ja jos sitä sattuis olemaan viel varastossakin. Vois semmosella saada jännitehävikit kertaheitolla korjattua![]()