Eilen yöllä tuli pelattua toi walking dead loppuun (PS3). Oli kyllä harvinaisen koukuttava, vaikkakin melko synkeissä meiningeissä oltiin.
Eilen yöllä tuli pelattua toi walking dead loppuun (PS3). Oli kyllä harvinaisen koukuttava, vaikkakin melko synkeissä meiningeissä oltiin.
^Nyt vaan Season 2:ta odottelemaan.![]()
Origin... EI! Itse kokeilin Originia ja joudun toteamaan, että BF:ää en pelaa netissä, koska crackätty versio pelistä. Samaten Uplay on tullut kokeiltua ja saanut Heroes VI jäädä hyllyyn pölyttymään.
Mikä muuten mahtaa olla EA:n ja Ubisoftin puolustus sille, etteivät käytä Steamiä, vaan ovat yrittää väkertää omat p***at viritelmänsä?
onx ketää TERAssa?
www.tera-europe.com
siis...
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Aloittelijan tyhmiä kysymyksiä:
Mulla on läppärBuffalo reitittimen, kun haluan striimata läppäristä PS3 Media serverin avulla dataa töllön ruudulle. Tämä siis onnistui, mutta nyt läppärillä yritän normisti selata nettiä, niin aina heittää Buffalon asetusosoitteeseen. Miten sen saa tajuamaan, että en halua käyttää nettiä sen kautta, vaan normi nettitikkua, joka siis koneessa kiinni?
Verkkoasetuksista vaihtamalla oletusverkkolaitteen. Ja jos Buffalo on johdolla kiinni, niin helpompi laittaa läppäri jakamaan nettitikun netti Buffaloon verkko asetuksista, kuin jatkuvasti säädellä asetuksista oletusverkkolaitetta.
Kysymykseesi kuulumatonta. Brütal Legend vihdoin Steamissä! Aivan järkyttävän rockaava peli. Kannattaa hankkia ja soundtrackin kera, jos vähääkään pitää metalli musiikistaSaan vihdoinkin myytyä xbox version on pois
![]()
^^Mikäs peli se tuommoinen on?PC-tukiketju löytyy myös foorumilta.
Mutta, olettaisin, että sulla on Winukka käytössä? Jos näin, niin mene ohjauspaneeli/control panel, sieltä valitset internetasetukset/internet properties ja välilehti yhteydet/connections. Sieltä sitten valitset nettitikun ja asetat sen oletukseksi.
Keskinkertainen hack and slash -peli. Mutta loistava, koska Jack Black, Lemmy Kilmister, Ozzy Osbourne, Rob Halford, Lita Ford ja aivan loistava soundtrack (Judas Priest, Mötorhead, In Flames, Def Leppard, Megadeth, Tenacious D, Ozzy Osbourne, Blakc Sabbath, Dark Tranquillity jnejne.) ja tietysti aivan eeppinen tarina metallijumalistaJa eikö kaikissa peleissä vain kuuluisi hakata kirveella, ajaa hotrodilla ja aina välillä piestä vihollisia kitarasooloilla?
Meinasin tota laonoven juttua, kun tää kuitenkin on pelaamisketju.![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."