Oliks tähän tarkoitus tehdä myös 510-adapteri...tai siis olis tosi hieno juttu jos tähän sellainen tulisi. Sit herra sexy viiksi laittaa sen revikan mahd. nopeesti pystyyn...et mee edes töihin, ilmoitat et olet nyt saikulla![]()
Oliks tähän tarkoitus tehdä myös 510-adapteri...tai siis olis tosi hieno juttu jos tähän sellainen tulisi. Sit herra sexy viiksi laittaa sen revikan mahd. nopeesti pystyyn...et mee edes töihin, ilmoitat et olet nyt saikulla![]()
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Sellasta ei kai noin oletuksena ole suunniteltu, mutta kyllä kai Veljonilta kaikki onnistuu jos kysyntää on tarpeeksi.
Katotaan millon tulee jotain revikkaa proto V2, pikkasen oli venähtänyt kuulemma proton toimitus, koska osat olikin vähän oletettua monimutkaisempia.
Joka tapauksessa se pitäis olla ulkona tulevalla viikolla, tosin oon itte Levillä 7 - 10.2, että katotaan ehtiikö saada uutta protoa käsiin ennen vai jälkeen reissun.
Sanoppas Jalippo ku nyt tätä protoa oot mulkuttanut, että kannattaako vartoa tätä vai hankkia joku silicavälimalli odotelles?
En oikeen keksi mitään varteenotettavaa jos Kayfunin ja Odysseuksen on jo kokenut.
Hybridissä noita on jalostettu hieman eteenpäin, kivasti risteyttäen ja omaan makuun yllä mainittu kaksikko on silica-atojen parhaimmistoa.
Tietty leiri vannoo spheroidien nimeen, mutta minua se ei sytyttänyt. :/
En oikeen keksi mitään varteenotettavaa jos Kayfunin ja Odysseuksen on jo kokenut.
Hybridissä noita on jalostettu hieman eteenpäin, kivasti risteyttäen ja omaan makuun yllä mainittu kaksikko on silica-atojen parhaimmistoa.
Tietty leiri vannoo spheroidien nimeen, mutta minua se ei sytyttänyt. :/
510-liitin on paperilla valmiina, odotellaan vielä tuleeko putkeen muutoksia.Alkuperäinen postaaja True Puffin
Dna20 piirejä on myös odotettavissa ensi viikolla tänne ihmeteltäväksi, suunnitelmissa on optioputki tuohon väliin![]()
Kattelinihailin just tuossa Tippatankkia ja Nautilusta... 8) kun tuli mieleen jos ne yhdistäisi nin tarvittaisiin vaan Tippatankkiin vähän erilainen pohjacäppi johon menisi nautiluksen, odysseys ja/tai oddyn sisukset, olisi täyttöreikä ja tiivisteet valmiina :P hm... ehkä pitempi imuputki.
Eikä kukaan voisi sanoa että olisi kopio kun se olisi "päivitys"
Mutta teillähän on työ alla se uusi silicavehjepäivitys tippatankkiin; uusi pohjacäppi johon menee se uusi silica-aton(sisus) tai yllämainitut
![]()
Uuh, ihmetelkää vaan vielä sittenkin vaikka kuukausi, rahatilanne semmoinen että vuokranantajan kanssa jo piti neuvotella, mutta tämä on SAATAVA!Noh, parempi taivasalla kuin ilman veljonin silicahybridiä.
Krääh DNA20 putki. MyydäänProvariKayfunPenelopeSetäAnoppi
Onkos tällä saralla tapahtunut mitään uutta?
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
No vihdoin ja viimein on! 8) 3h päästä saan proton kouraan, laitan tänne vielä kuvia tuossa puolen yön taitteessa.
:-X Nyt on aika pidättää hengitystäEnää ei tarvita kuin lista ja
![]()
Hehenyt sormet ja muut vehkeet ristiin että toi toimii edes välttävästi! Niin paljon on noita mahdollisia kompastuskiviä että vähän jänskättää..
Hyvin pöhisee
- Joni
Kuvia......ehkä......näytänäytänäytä![]()
Jumaleisson! Pakko siis valvoa puoleen yöhönAjattelin että tässä pitäisi yksi laatumodi vielä hommata joten olisiko se tässä? Who knows..