tästä voi olla jotain apua http://www.nettikioski.com/~overflow/e-savuke/calc/
tästä voi olla jotain apua http://www.nettikioski.com/~overflow/e-savuke/calc/
vapor freakilla näyttää olevan tulossa euforia penelope klooni.Eipä tosin niin yllättävä veto..
Vihdoin saapui nautilus JEEE! Nyt kaks setuppia tehty eka oli aikas farssi lanka liitoksista tuli hieman muhkeat joten oli hieman hankaluuksia niiden mahduttamisessa keramiikan uriin. Siitä johtuen kun kasasin pakettia kasaan niin se kiristys reinkula rahis ikävästi silicaa rasten ja eipä juurikaan wikannut paitsi nesteensyöttö täysin auki jolloin kurlas ihan pirusti oomit oli kyl ihan kohilla tuossa ekassa 1,1ohmia tuli 0,25 kanthaalilla. Nyt tein uuden 0,20kanthaalilla ja onnistuin tekemään hieman sirommat liitokset lankoihin ja oomeja syntyi 1,7 nyt istui nätisti keramiikan uriin ja homma näyttäis toimivan hyvinOn tää aikas loisto peli!
Se piti viellä mainita että toi normiSetin nesteen määrä on todella säälittävä. Onneks sain jo ostettua long setin nautilukseen Ehken tällä keskiviikkoon asti pärjää =)
Eihän Terminaattorin tai Nautiluksen kanssa ole vuoto-ongelmia (vertaa oddy)? Tuollainen on tulossa jenkeistä ja perseeseen hiipii pelko pikku hiljaa tuon oddyn kanssa
oikein tehdyllä setupilla ei
Kertokaas mulle kannattaako nesteensyöttö sulkea jos esim pitää pidemmän tauon höyryttelyssä esim jos ei vaikka ota höyryjä noin tuntiin? Onko sillä mitään merkitystä onko auki vai kiinni?
No ei siitä ainakaan haittaa ole.
Itse vetelin Odysseuksella syöttö valtaosan ajasta kiinni, ainoastaan tankkausta, kun alkoi kuivahtaa.
Mahtaakohan toimia tässä?
KGO & Twist
Mulla alkaa aika korisemaan kun tankki vetää tarpeeksi tyhjäksi - syöttö kiinni ja tiukkaa höyryämistä kunnes loppuu korina, jonka jälkeen auki ehkä puoli kierrosta ja hyvin taas toimii.![]()
![]()
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano