Viimeinen tilaus terminaalissa perjantaina, elii viikossa ehti sinne, nyt sitten kamat lepää suomi postin harteilla..
Jo on asiakaspalvelu.. Vastaavat englanniksi lähetettyyn kysymykseen puolaksi. ??? Ja tuon saitin ulkoasu on kyllä aivan kammottava. Toki sisällöltään kauppa on loistava.
"on't follow leaders, watch your parkin' meters."
-Bob Dylan-
Puolalaiset nettisivut näyttää kaikki samanlaisilta, se on vaan niiden tyyli.![]()
Halpa firma tosiaan. Kovin koitin rekata, muttei onnistunut fatal error. Syyksi huomasin ettei hyväksynyt minun hotmail osoitettani. Sama juttu oli ilman rekkausta olevan tilauksen kanssa. Vaihdoin luukun osoitteeseen niin johan toimi kuin junan vessa. Maksukin kävi hyvin visa electronin kanssa. Sai sieltä tilauksen jälkeen , kun meni maksu kohdassa paypal ja ei PP- tiliä ja valitsi visan ja näpytteli electronin tiedot ruutuun. Pankki näköjään veloitti 1,2 euroa toimenpiteestä.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Huomenna tullee postilaatikkoon ilmoitus kirjatusta kirjeestä, jonka voit sitten hakea postista.
Ainakin normaalisti menee noin, jos et kovin syrjäkylillä asusta.
eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)
Itsellä on tapana tulostaa Postin sivuilta kuponki, jossa on viivakoodi - saavat suoraan luetuksi koneelle eikä tarvitse käsin naputella sitä hankalahkoa numerosarjaa.
Tulostettavan koodin saa kun käyttää yrityspuolen seurantaa. Kysyin taannoin asiakaspalvelulta miksei sellaista käytetä, ja tuonne opastivat...
Kappas, tuo yrityspuolen viivakoodi näyttää tosiaan kätevältä vaihtoehdolta.
Veikeää, 26.10 tuli kuittaus että lähetetty puolasta. Tänään tuli seurantatunnus sähköpostiin ja kappas, sehän on jo postin lajittelukeskuksessa. 9 päivää meni siis koko rumbaan tilauksesta, kun huomenna voi noutaa postista jollei ihmeitä tapahdu.
Uudempi tilaus, joka käsitti lähinnä erilaisia lisävarusteita, näytti tulleen Suomeen. Se vähän syö miestä, että vanhempi wysylka, jossa on ne varsinaiset tehokitit, on sillä w-asteella vieläkin. Itse asiassa ihan mielenkiintoista puuhastella puolalaisten kanssa ja samaa voi sanoa koko tästä höyryttelypuuhasta. Taidankin vasten tapojani ensi kesänä ajella mp:llä Puolan kautta Välimerelle enkä menekään suoraan Rostockiin. Liikenne ja tiet ovat kyllä vähintäänkin haastavia, minulle on kerrottu.
20.10 tilattu ja tänään haettu postista. Seurantakoodi tuli lauantaiyönä, eli ihan sopivasti niin ei tarvinnut kotona käydä lappua hakemassa vaan suoraan koulusta postiin. Nyt vaan uusia makuja testailemaan. Juicy peach 11mg PG ainakin todettu jo hyväksi uudesta dc-cartosta höyrytettynä, onneksi otin kerralla 30ml. Kylkiäiseksi tuli 100ml pohjanestettä, mitä tilasin muutenkin yhden pullon.
Perjantaina laitoin tilauksen ja tuli maksu hyväksytty, ja valitsin nopeamman tilauksen. Lähetyksen status edelleen maksu hyväksytty, ja he ovat vielä lykänneet minun osoitteeni maaksi "polskan", vaikka valitsin Suomen. :-[
"on't follow leaders, watch your parkin' meters."
-Bob Dylan-
Lomailevat 3.11 asti Puolassa nyt. Mullakin paketti ehdittiin just Puolan postiin toimittamaan ennen tota, mutta siellä se kai nyt lepää, ei kai siellä postikaan toimi.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.