No itse asiassa en mä enää edes sitä niin paljon kuolaa, katseet on jo käännetty uuden designin iHybridin titaaniversioon...
Kuvia ei vielä ole, mutta kovia odotuksia senkin edestä.
No itse asiassa en mä enää edes sitä niin paljon kuolaa, katseet on jo käännetty uuden designin iHybridin titaaniversioon...
Kuvia ei vielä ole, mutta kovia odotuksia senkin edestä.
Noi rintasyöpäeditionit on taas Yakousein heiniä...
Et sitten hirveen pitkään jaksanu Koiraa katella?![]()
No en mä oo sitä saanu vielä edes käteen, mut sä tiedät, elämä ei oo helppoo vuoristoradassa... O0
Lannistuitko Lassin puheista niin, että päätit laittaa kokeilematta vaihtoon vai?![]()
Kyllä mä sitä kokeilen, mutta ei siinä mitään menetä vaikka maailmalla onkin verkot vesillä.
Tiedän jo nyt, että mua alkaa ennenmmin tai myöhemmin ärsyttää liikaa toi umpinainen tankki. Joku pakkomielle kai, että haluu nähdä paljonko sitä nestettä on jäljellä...
Ite olin aikasemmin samoilla linjoilla ja alkuun olikin hölmö fiilis kun ei nähny paljonko sitä nestettä tankissa on, mutta kun sai tuntuman siihen kauanko yks tankillinen kestää, niin osaa jo varautua ensimmäiseen mietoonkin dry hittiin ja tankata kun alkaa olemaan kuiva.![]()
Kiitos vastauksestasi!
Tänään V2 postitettu esmokelta niin huomenna pääsee testailemaan. Ja eihän tuo taikasauvamaisuus nyt niin haittaa. Nytkin tonninen twisti ja XXL kartoja SS ming drip tipin kanssa, aikamoinen sapeli tämäkin.
V2:nen vois olla mielenkiintosen näkönen jos SS cone + kanger 510XXXL karto + tuo ming drip tip![]()
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Mitä jalipo on tykännyt tuosta reo grande+chalise composta? Onko ostamisen arvoinen laite?
Paljonko noille iHybridin erikoisuuksille jäi hintaa ilman postikuluja ? Perkele pakko saada toi Celtic !
"Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".
Reo Grandeja mulla on ollut varmaan 3 kpl, mutta ei valitettavasti yhtään Chalicea.
Karu fakta on kuitenkin se että Chaliceja ei haukuta missään ja niitä lähinnä vaan ylistetään, joten en voisi kuvitella Reolle parempaa kaveria...
Bottom feedereistä Reo on ollut paras mitä olen kokeillut, eli nesteensyöttö toimii ja laatu on kohdillaan, mutta suurehko jännitehävikki ärsyttää.
Hävikkiä voi osittain poistaa ainakin korvaamalla pohjajousen paremmalla ja villein kikka oli mekaanisen napin kielen päällystys hopealangalla.
Itse en oikein päässyt ikinä sinuiksi Reon kanssa ja parhaiten se toimi mulla HH.357 aton kanssa. Ehkä suurin "syy" oli se etten löytänyt sopivaa puristusta, koska varoin liikaa ylitäyttöä. Tuohan ei kylläkään vuoda, koska drip weld on niin hyvin suunniteltu. Tosin Chalicen kanssa saa ilmeisesti ruuttailla ihan rauhassa - ylimääräiset valuu takas pulloon.
Veikkaan että VV-reo olisi aika unelmakaveri tolle Chalicelle... esmokekin osti tavallisen ja VV:n sekä 2 chalicea, toinen setti päätyi myyntiin ja VV:n piti itsellään.
Käsitin et se meni sulle kun tuota myyntiosiota kaivelin
Pitäneen alkaa moista compoa metsästeleen jos jossain kävelis vastaan
Kyllä ja pari raipaniskua perään... toi S-dog jäi vaan jotenkin kaivelemaan kun se jäi aikanaan testaamatta ja upgrade palikat tiettävästi oli tulossa, joiden ainakin piti korjata ongelmat.
Sitten samaan aikaan musitelin Reon jännitehävikkiä ja ajattelin että perkele, annetaan koiralle mahdollisuus, kun kyseinen Chalice ei ollut varustettu TF lisäruuvilla, joten sillä ei olis oikeen muuta paikkaa ollut kuin Reo.
Tilasin tommosen Gummy Bears/Titanium Ice -hivakan teikäläisen inspiroimana ja eioohon vittuuntuneena. Nyt sitten en saanutkaan tota teikäläisen Excel -kokkauslaskuria mäkillä tietenkään auki ja kyselenkin nää tyhmät kysymykseni tässä livenä:
Oonko ihan pysäkillä kun laskeskelin että jos haluan noista sekoitella 12mg nallea niin tota 72mg titaniumia tulis 1/6 putelista? Eli jos sen vaikkapa sekoittelee 30ml puteliin, niin titaniumia tulis 5ml ja 0mg nallee 25ml?
Varmistelen vaan, ettei tuu sitten näitä rasvakeuhkokuumeita ja muita vitsauksia kun väärin on sekoiteltu
Nimimerkillä matikan- ja kemiantunnit koulussa lintsannut.
Voit jatkaa lintsaamista, oikein laskit.
1 osa titaania ja 5 osaa nallea = 12 mg.
72mg/ml * 5ml = 360mg niksaa
Niksa jaetaan kokonaismäärälle eli 30ml
360mg/30ml = 12mg/ml
Joten kyllä ainakin meikäläisen matikkapäällä 5ml titaniumia ja 25ml nallea.
Mutta juu, tuossapa myös asiallinen laskuri:
http://www.todmuller.com/ejuice/ejuice.php