Mun perheeseen kuuluu poika 8 v, tyttö 7 v, mies ja koira 2 v. Höyryttelijöitä meillä minä ja ukko. Mä höyryttelen missä vaan kotona ollessani ja autolla ajaessa menee kans höyryä, vaikka muksut on kyydissä. Miks ei menis? Jos mä kerran uskon tähän glooriaan, että ulospäin tulee vain vesihöyryä ja minimaalisia määriä muita aineita, ni onhan se nyt perhana vaarallisempaa viedä muksut vaikka kaupungin keskustaan syömään pakokaasua kuin höyrytellä samassa huoneessa. Tosin, tällä hetkellä asutaan omakotitalossa, jossa ilmatilaa on sen verran reilusti, ettei pitäis höyryn paljon haitata. Ja lämmitetään puulla, jolloin ilmassa kyllä leijuu savukaasujakin, ainakin päätellen tosta mustasta noesta, jota pöllähtelee ulospäin välillä puita lisätessä. Sisällä en polttanut, mutta lasten seurassa ulkona kyllä. Nykyään tekee pahaa viedä lapsia tietyille kavereille kylään, koska haistaa tupakan niin selvästi. Heillä kotona on erillinen tupakkahuone, johon lapsilla ei ole asiaa, mutta kummasti se haju ainakin on koko kämpässä todella vahvasti. Kovasti ovat taas pyydelleet kylään, mutta yritän saada heidät tällä kertaa tänne meille päin. Meillä saavat kyllä mennä terassille tupakalle.