Copy pastesin suoraan tuosta ohjeesta mailia welholle päinEiköhän ne pisteet jossain vaiheessa ilmaannu
www.eCigWizard.com - EN / FI / DE | www.vapelab.com | VapeShop | FB & Twitter | ASPA Suomeksi : cs@ecigwizard.com
Täällä vielä odotellaan sitä jouluaattona lähetettyä viallisen tuotteen korvaajaa, kai se huomenna sit tulee ku itsellä ei tänään tuuri käynyt
Postilla kyl ihme säätöä ku kauan sen jälkeen lähetetty Bargainvapourin paketti saapui eilen.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Vähän OT menee kyl mutta mikä on kun ei saa ecigiin resetattua salasanaa? Aina kun laittaa uuden salasanan linkin kautta, niin sivut bugaa eikä pääse enää eteenpäin? Lisäksi, näkyykö uk-eliquidista tilatut tuotteet kirjautumalla ecigiin, kun ei tuonne uk-eliquidiin pysty ilmeisesti kirjautumaan ollenkaan?
Kokeillut toista selainta? Java & Flash ajantasalla?
Jos ei tuokaan auta, niin laitatko mulle viestiä cs@ecigwizard.com
Mainitset vain, että uuden passun pyytämisen kanssa ongelmia, niin vaihdan sen manuaalisesti.
Ja ei, UK-E historiikkia ei pysty eCW puolelta näkemään.
www.eCigWizard.com - EN / FI / DE | www.vapelab.com | VapeShop | FB & Twitter | ASPA Suomeksi : cs@ecigwizard.com
Onhan surkeat uudet nettisivut. Ei ainakaan itselläni toimi ollenkaan. Uusimmalla Firefoxilla ja Cromella kokeiltu, ja sivut vaan jumittaa ja jumittaa
Edit: Taispa jäädä tilaus tekemättä...
Edit2: Tunnin taistelun jälkeen ei sivut edes enää aukea. Kiitos ei ja hei
Edit3: Hieman tutkittuani tätä lankaa ja omaa konettani, niin Java oli omalla koneellani päin persettä. Pahoitteluni Wizardilleoma moka (tai päivitysautomatiikan
) Sain tilauksen tehtyä. Eli summa summarum: Kannattaa tarkastaa koneelta Javan tilanne
Case Closed
Charun
Joo, ne Welholla ihan tarkotuksella hilloaa asiakkaiden paketteja ihan kiusallaan.. :
Postihan ei toki yksittäisiä paketteja koskaan pidättele/hukkaa, vaan vika on aina lähettäjässä.. ^-^J
Meinasin vain että kumma että englannista tulee muista paikoista halvoilla posteilla viikon sisällä paketti ja puolasta kanssa....Valitseeko siis posti siis juuri tämän kyseisen paikan paketit ja hukkaa ne tai viivyttelee niiden postia niinkuin "annat ymmärtää!!" Kumma että samalla firmalla aina kestää noi lähetysten tulemiset!! Ja itse lähetyksen "shipped" vei tuossa viime tilauksessa 3 päivää ja tavaraa piti olla varastossa!! LF:n tilaukset lähtee yleensä samana päivänä ja peleonilla yleensä seuraavana!!..vaikka on halvin mahdollinen lähetystapa. Mutta niinhän se menee ..."halvalla harvoin hyvää saa" ja"paska ja haju liikkuu samassa kaveripiirissä" ^-^
Jep Einstein!! ^-^ Mä en nyt jaksa tästä asiasta jauhaa. On muitakin tilauksia vetämässä!! Jos et ole sattunut huomaamaan niin moni muukin on valittanut tilausten hitautta...tai sitten kenties kärsit lukihäiriöstä. Totta hemmetissä ne tulee nopeasti jos maksat kalliin taksan mukaan mutta niin ne myöskin tulee kiinasta nopeasti jos maksaa. Ei mulla mitään tunnesidettä ole mihinkään paikkaan ja tilailen useasta paikasta tavaraa!! Olet sä joku hemmetin erikois mies velholle mille kulkee posti erikois kuljetuksilla ja laitetaan vielä hyvän miehen lisää mukaan tilaukseen![]()
No tämä asia on tässä....mitäs aikamiehet jaarittelee asioista...tai mistäs mä sun ikää tiedän??...sen verran laiska ettei viitti edes klikata tota profiiliasi ^-^
Mutta samapa tämä asia ja yks fucking tilaus!!
Tänään on keskiviikko ja aika alkaa kulkuttaa taas viinaa naamariin ......portti henkimaailman asioihin on merkillinen!!
No pitipä kuitenkin klikata...niinpä ajattelinkin.....eihän sulla edes ole ollut ikää tilatakaan kovin kauaa aikaa laillisesti niksanesteitä
Eikös tuonikäisen pitäisi pystyä lopettamaan tupakointi ilman mitään sähkötupakkaakin vai kuulutko kenties taas siihen porukkaan että höyryttelee kun se on niin muodikasta ja muillakin on!
No se siintä aiheesta...mä lähen baariin paskan jauhantaan...ku se on näköjään päässy jo hyvälle alullekin!!..."aikamiesten kanssa" 8)...hik
^Hohhoijjaa... Eikös sunkin, "aikuinen mies" ois pitäny pystyä tupakointi lopettamaan ilman mitään sähkötupakkaakin? :
Sama homma täällä, aina tullu alle viikossa, lukuunottamatta paria tilausta, jotka oli "niinä päivinä" lähetetty (eli samana päivänä postitetut kamat useammasta firmasta jumitti, kun vissiin postisäkit oli jossain hukassa).
Kyllähän tässä on jo viime elokuusta saakka tavaraa tilailtu, ja jokakerta otettu se halvin postitustapa, ja mikään erikoismies en tuonne tosiaan ole. Ja mitäköhän se ikä tässä kohtaa merkitsee? Höyryttely alkoi tuttavapiirissä, jossa yksi henkilö sitten tilaili kaikki tuotteet kaikille, nyt kun ikä täynnä, niin tilaan tietenkin ite. Sama se on minkä ikäinen oot jos yrität lopettaa röökaamista, ei tää sähkiksen imuttelu oo yhtää sen "siistimpää" ku analogisen vetäminen, vaan 5 vuotta kun kuitenkin analogisia vedin, niin oon ollu tyytyväinen että sain tällä lopetettua.
Turhahan asiasta nyt noin helposti on kilahtaa... ihan asiallisesti tääl kuitenki keskustellaan. Huomaa vaan taas että MITÄ se ikä merkkaa :![]()
Mulle kyllä kanssa tippunu halvimmalla postilla n. viikon sisään aina kaikki romppeet... mutta noita posteja varmaan tossa joulun aikaan menny vituralleen aika paljon... itellä seikkaili aikalailla tasan kuukauden gus g16 kreikasta tänne... muutamaa päivää myöhemmin tilasin samasta putiikista toisen putken tohon gussiin ja se tuli n. viikossaeli kyllä se taitaa vaan olla huono arpaonni jos kestää paketin tulo.
![]()
Ei se ikä näköjään ihan kaikkea merkkaa kun lukee täällä näitä juttuja![]()