mitä vittua liberty ja posti, 18 pv menny eikä vieläkään näy. Pistää jo ärsyttää.
Ne on näitä postin sekoiluja taasOnko syynä sit joulukiireet, apulaiset vai motivaation puute - paha sanoa. Paketit lähtevät kuitenkin meiltä aina vrk:n sisällä tilauksesta, joten loppu on valitettavasti Itellan ja Royal Mailin käsissä. Takaamme tietenkin että jokainen saa maksamansa tuotteet, joten ottakaa yhteyttä ticket-systeemin kautta kun tilauksesta on kuulunut 16 arkipäivää ja lähetämme paketin uudelleen. Pahoittelemme viivästystä!
-Viljami
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
Taitaa tuona 17.12 lähteneet paketit kiertää jotain pitempää reittiä kun niin moni vielä odottelee. Minä mukaan lukien.
Tilattu 28.12.2012 ja tänään postilaatikossa. Ihan "normiaika" mitä mun tilauksilla on kestänytHyvin toimii!!
No niin! Siis 17.12 shipattu ja tänään postilaatikossa.. kylläpä kesti!
Puppua sanon minä, kuten osasin epäilläkin!
Tilasin 8.11.2012 30ml pulloissa gummy bearsia, alentamaton hinta millilitralle oli 0,483£
Tilasini 22.12.2012 10ml pulloissa (kun ei 30ml enää saanut) gummy bearsia , alentamaton hinta millilitralle oli 0,594£
Muutenkin aika laimeaa litkua se on muiden jälleenmyyjien "samaan" tuotteeseen verrattaessa.
Hintaan voi tietysti vaikuttaa kysyntä ja tarjonta, ja hinnan päättää myyjä, mutta jos mainostetaan/kehutaan jotain tuollaista olisi hyvä pitää myös ne puheet.
Muuten teidän pulju toimii hyvin, aina on tullu kohtuu ajassa ja ikinä ei ole ollut mitään reklamoitavaa.
eka veto maaliin niin ei oo nollista paineita
Onkos muilla vielä tulematta 17.12 lähetettyjä tilauksia? Alkaa huolestuttamaan, kun 24.12 lähetetty tilauskin tuli jo aikoja sitten.
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!