1.6 vastuksella
No huh huh. On kyllä kontaktit kunnossa.
Jos täällä blogissa on hiljaisempaa, niin ei hätää... en ole poistunut keskuudestanne, vietän vain aikaa myös uudella suomalaisella foorumilla: http://www.vapefest.fi/forum/index.php
Tuo yllä oleva foorumi on riippumaton paikka, eli voittoa ei kerätä ja siellä keskustelu pyörii enemmän noiden high-end modien/atojen/hybridien ympärillä.
Mukavempaa lukea kun on tuhtia tietoutta päivän polttavista uutuuksista, listoista ja ennakkotilauksista.
Eikä 80 % viesteistä ole carto sitä, clearo tätä, mikä mulle, kerro heti, ei toimi, anna ilmaseks.![]()
Älä jätä meitä, vaikka elitisti oletkin!![]()
KGO & Twist
En mä nyt sentään mainostajaksi ala, mut lähinnä vinkkinä kansalle, joka on kiinnostunut noista uutuuksista perus bogejen sijaan.
Täälläkin (e-savuke) on kuitenkin paljon linkkejä jaeltu noihin kansainvälisiin foorumeihin, missä puhutaan huomattavasti enemmän high-end laitteista, mutta kaikille ei tuo Lontoo taivu, joten nyt on kotimainenkin vaihtoehto tarjolla.
Eikä tuolla ehkä joudu hullujen höyrypäiden kynsiin, jos omistaa sattumalta muutaman satasen maksavan modin, kun kiinasta saa halvemmalla...![]()
Plus toi evoluutio oli odotettavissa kun tuota laitekantaa alkaa täälläkin jo olla. Sinänsä sääli, että osa tiedosta katoaa VFFlle.
KGO & Twist
Eihän kukaan pakota valitsemaan puolia, sen kun käyttää molempia.
Itsekin tulen käyttämään molempia, mutta luonnollisesti tulee varmaan viihdyttyä enemmän siellä, missä on enemmän tarjontaa itselle.
Jo viimeiset puoli vuotta oon seuraillu aika paljon noita kansainvälisiä foorumeita ja pitää niitä edelleenkin seurata (siellä on yleisesti ottaen kaikki listat), mutta nopean ja kattavan yhteenvedon varmaan VFF tarjoaa kotimaisella kielellä.![]()
Jos siellä puhuttais vaan Kayfunista ja näkee kuvat herroista Jalippo, Vanttila ja Hanus, niin tuntuu eksyneensä todella väärään paikkaan. Ja vielä lisäks se hymiöiden määrä!
Hienosti tuntuu toimivan nuo Jasson tekemät kayfunin lisätiivisteet. Nyt oon testikäyttänyt hetken tota protoa, joka on vähän turhan paksu, mutta tiivistää keskinavan nätisti.
Annoin olla ruuvinkin paikallaan, koska täytän aina yläkautta. Tosin ruuvia ei olis pakko tuolla enää pitää, kyllä toi niin tiivis rinkula on.
Toi tiiviste tekee samalla sen, että collector tank ei ole enää niin syvä.
Toisinsanoen ainakin vielä vaikuttais siltä, että jos pääsee vähän kurlaamaan täytön yhteydessä, niin sain höyryteltyä collectorissa olevat ylimääräiset nesteet pois ihan normaalisti.
Edit: Näyttäis olevan settiä myynnissä ainakin täällä: http://91.121.16.211/~vapefest/forum...c8dbe26ccc5525 ja varmasti Jasson kautta saa lisätietoa!
Testaajan pyynnöstä sarjaan lisätty 06/18mm tiiviste. Jo postitetuille pistän tulemaan ton ylimääräisen tiivisteen vielä tänään jos kerkeän![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Alumiininen suippo 510 drip tip ensin hiottu sopivaan muotoon, sitten toholla kuumaksi ja painosovitettu muovisen stemmin sisään:
Sinne se solahti ja on ikuisesti siellä, lopputulos näyttää tältä:
Malttoi tonkin modata, kun tuli penelope myytyä ja stemmi jäi vähän niinkuin "ylimääräiseksi".![]()
Osaisiko Jalippo sanoa mihin pitäisi ottaa yhteyttä, kun en saa rekisteröitymistä tuonne skulaamaan millään. Sivustolla käsketään ottaa ylläpitoon yhteyttä, jos "vahvistuskoodikuva" ei näy. Mistään vaan ei löydy ylläpidon yhteystietoja. Oon koittanut IE:lla, tuliketulla ja Safarillla, mutta eipä se vahvistuskuva näy lainkaan, jotta voisin rekkautumisen vahvistaa.
Eiköhän tuo ole viimeistään viikonloppuna kunnossa? Oon kans laittanu viestiä tosta foorumia ylläpitävälle taholle.Alkuperäinen postaaja Nsd
Veikkaan että johtuu tosta serverin vaihdosta, joka on vielä osittain kesken osoitteenmuutoksen osalta, mutta nyt toi ainakin toimii ilman mitään viivettä.
Tervetuloa vaan, kunhan noista alkukankeuksista selvitään.