Yksinkertainen on kaunista
- JJ
Yksinkertainen on kaunista
- JJ
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Miks mulle tulee aina jotain ylimääräistä/uutta katsottaessa mieleen että tuosta voisi jotain saada tehtyä sähkösavukkeeseen
kuten esim tästä, joutui vaihatamaan lääkitystä ja nyt insuliinikynäruiskuja tyhjenee kovaan tahtiin, pistin palasiksi ja sisällä oli lasiputkea, muutama meni palasiksi mutta tässäpä 6 putkea kumisella männällä:
Täytyy kokeilla joskus mitä tuollainen kestää lämpöä
Kuvassa toimiva ja halpa setti, jolla pärjää ihan mainiosti eli 18650 Joytechin putki ja matalavastus eli LR boge ja tankki. Akku ja nestemäärä riittävät helposti päivän höyryttelyt, hyvä vaihtoehto VV-laitteiden ja RDA-atojen säätämiseen kyllästyneille
Höyryttelemisiin
- JJ
Tällä ollaan menty pääasiallisesti WA+somppu yhdistelmän lisäksi:
![]()
Parhautta!
3 ohmin XL boge ja akussa jännite siinä 3,5V hujakoilla! Ei helvetti, että voiko parempaa kokea?!?!?!![]()
Ööööö missä mä oon...
Aika hyvin sopii toi sininen cartotankki tohon piippuun, mut ehkä toi tankki sopis tohon putkeenki mikä sul o. Miks tohon putkeen jää tollanen rako? Eiks sul oo oikeen kokost akkuu?
No en mä tajuu... Mulla on toi salakähmäisyys hattu tossa ja sen jatkona tuollainen putki ja sitten toinen putki. Kun ruuvaa niin tatti nousee ja jos ruuvaa liikkaa niin tatti irtoo. Ja akkuna mulla on tossa 14500. Jos ymmärsin mitä tarkoitat. ???
Pippuun menee kaikki AAA kosta isompaan. Oisko C isoin mitä sain menee... Vai pikku G?
Ööööö missä mä oon...
Mikäs tutti sillä (H)anuksella tuossa teletapin päässä on? Jonkin sortin anaalisondi?
KGO & Twist
Pahasti nyt sanotte, moni kuiteskin ON tuossa vaiheessa ja pelaa juurikin tuollaisilla setupeilla.
Kivaa toki olla pitää.
KGO & Twist
No pikkasen pitää olla pilkettä silmäkulmassa.
Niin ja anaalisondi hyvinkin! Kyllä ammattimies sondit tunnistaa!![]()
Ööööö missä mä oon...
Eihän siitä ole kuin vuosi, kun kaikilla oli kartotankki. Suurin osa oli vielä aika tyytyväisiä niihin. Toivottavasti voidaan taas hihitellä, ensi vuonna, siis jos tämä e-savukkeiden kehitys jatkuu näin nopeasti kuin tähän asti. Ja ehkä noi kartotankit on kuuminta retrohottia viiden vuoden päästä.