Onneksi ette vedä VG gorilla mehua.
Onneksi ette vedä VG gorilla mehua.
Ööööö missä mä oon...
Yritin ettiä sun kiusaksi kuvaa ja kirjoitin google kuvahakuun KayFun Sucks, mutta se antoikin sun kuvan.Ei oo ees vitsi.
Ööööö missä mä oon...
^Jalippo ja motomoto sieltä löyty![]()
Mäkin koitin ettiä jalipon kuvaa, mut vahingossa kirjotinki googleen "gay fun rocks" tuon kayfun sucksin sijaan ja sieltä löytykin poikien kimppakuva. Ilmeisesti superT:n ELA jo koekäytössä?
Köh, laitetaan linkin taakse että ihmiset ei pahastu
http://static.fleshjack.com/images/s...riginals/5.jpg
Mistäs sää tiiät mallin?
Onhan noita hAnus versioinakin![]()
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Äläpä höpötä, suosikki mehuja! Onhan tämä astetta vaativampaa käyttäjälleAlkuperäinen postaaja Hanus
![]()
Smokin R on oikeasti korjattavaks tarkoitettu ja avonaisempi imu kun vivissä. Ärrässä pitää korkeintaan suurentaa wick reikiä, jos haluu korkeampia tehoja käyttää, eli omasta mielestäni pesee vivin helposti.
Aika kevyttä. Vähän Lagavulinia, nallekarkkia ja hotellihuone omalla saunalla sekä porealtaalla.
![]()
Taitaa olla vaasan kantarellis hotelli :-) Muutama viikko sitte oltiin myös. Kannattaa katsoa tarkaa mitä poreammeessa kelluu ennenkä pulahtaa ;-) meillä sielä ui jonkun pimpsan tai pahemmas tapaukses munan karvat :'(Alkuperäinen postaaja Jalippo
Kelpaa se täälläkin 8)
![]()
Maistuu täälläkin turpeella lämmitetty savusauna!
Pölyinen pöytäVideo liittyy: http://www.youtube.com/watch?v=-XepXmESQ4k
17:47:38 < Jebiwot nussiminen onkin top3 puuhissa vasta neljäntenä tai viidentenä
Kaliat: Provari V2, EA MOD #128, PAPS V1, EPM Dublin Shankless Cocobolo
Kanat: 2x Spheroid V2, Odysseus V1, Severus V2, Tippa, Muna, Oddy
Vieläkös keräilet jännitehävikkilukemia? Modattu Bombshell pesee jopa P+:n:
Tuunattu BombShell +DID:
Atty faulty or not connected
Linear Vin = 4.235 V
Unloaded
Linear Vin = 3.633 V
Iave = 5.187 A
Pave = 18.844 W
Resistance = 0.600 ohm
vs P+ 18500 Somniumilla:
Linear Vin = 3.597 V
Iave = 4.574 A
Pave = 16.452 W
Resistance = 0.686 ohm
Tai sitten 18650 akusta lähtee vain enemmän virtaa ulos kuin 18490:sta.
Kyllä noi isommat akut tuntuu jaksavan paremmin kuormassa varsinkin kun tehot rupee oleen tota luokkaa.Alkuperäinen postaaja Rotax
Ittellä menossa pientä akku testii ehkä jotain tuloksia myöhemmin.
Kyllä mä tota listaa vielä päivittelen, mutta mittaukset olis hyvä tehdä 1,3 - 1,5 ohmin vastuksella, että olis edes vähän vertailukelpoisia.
Uniikkien/modattujen laitteiden tuloksia en ole päivittänyt, koska tarkoituksena lähinnä vertailla kaupallisia modeja sellaisenaan. Normi puhdistukset ja voitelut sallitaan, ovat kuitenkin jopa suotavia toimenpiteitä käyttäjän puolelta.
Akun mah luku (koko) todellakin vaikuttaa jonkin verran toteutuvaan hävikkiin, kuten myös monet muut (erittäin vaikeasti mitattavat) muuttujat. Lista ei siis ole mikään kiveen hakattu kymmenen käskyä, vaan +/- 3 % marginaalilla pyritään erottamaan jyvät akanoista.