50€ ei riitä. Se on nettohinta myyjällä, siihen toki päälle alv+tulli+postitukset kahteen kertaan.
50€ ei riitä. Se on nettohinta myyjällä, siihen toki päälle alv+tulli+postitukset kahteen kertaan.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Lisääppä tuohon hintaan +24% ALV + tullimaksu ja sitten kuukauden++ toimitusajat.
Irkun hinnassa on verot sisälletettynä, maksat lisäksi vain postikulut 5e+.
Tuotteet ja postikulut yhteensä 56,24 €
Maksettavaa tullissa (noin) 13,50 € (tulli 0,00 € + alv 13,50 €)
= 69.74€
jooh, on se muutama kymmentä senttiä halvempi. ja toimitus sitten kestää ties kuinka kauan.
kiitos mutta otan omani eu:n alueelta.
eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR
en kehtaa koko viestiä tähän liittää mut kysyin alibabalta mitä mahtais maksaa parikymmentä tollasta niin toki tohon hintaan tulis vielä dhl:ät päälle.
E: sillä kysyin josko oltais saatu uus kimppa aikaseksi![]()
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Tuskin täällä ketään kauppias riehumaan alkaa, mutta tuskin kauhean hyvälläkään katsoo. Jo järjestetyt kimpat ovat mielestäni olleet OK ja niihin olen itsekin osallistunut avustamaan, koska näitä tuotteita ei ole suomesta saanut mistään kaupasta. Mutta siinä vaiheessa kun kimpat alkavat mennä tuotteisiin, joita suomalaisista kaupoista jo löytyy, aletaan kuseksimaan omille nilkoille rankan puoleisesti.
Enkä varmasti puhu vain omasta kaupasta, vaan yleisesti. Vaikka yhdestä modista on valmis säästämään sen pari kymppiä viikkojen odottelun kustannuksella, niin pidemmän päälle tämä alkaa näkymään suomalaisten kauppojen varastomäärien pienenemisenä ja varovaisuutena uutuuksien ennakko-ostoissa.
Onko se sitten enään niin hyväsydämistä, kun voikin tarjota foorumilaisille sisäänostohinnoilal tuotteita ja samalla tappaa suomalaiset vapo-laitteiden myyjät.
^Allekirjoitan täysin. Eikä se ole yhdestä tuotteesta kiinni. Sitten pyydetään vähempikatteisia tuotteita myyntiin ja itketään kun ei saadakaan postimaksuitta ja halvemmalla kuin kimppatilauksesta.
Kannatan suomalaisuutta ja suomikauppoja ketään väheksymättä.
Tuo odykopio-kimppakin on siinä rajoilla. Vaikka sen markkinoille tuova kauppias jakaakin mielipiteitä, menetti hän suunnilleen 200 potentiaalista tilausta, jonka tuoman kassavirran ja luottamuksen turvin olisi saanut kauppaan 1-2 uutta tuotetta. Tämän sijaan saakin nyt miettiä uskaltaako sitä seuraavaa tuotetta ottaa valikoimiin, vai kannattaako suoraan jättää jonkun kimppatilattavaksi.
Joo tässä vaiheessa kyllä kanssa suomikauppojen puolella... vaikka noita nautiluksia lähtikin kimpassa tilaukseen niin en tuossa vaiheessa tiennyt että oli edes suomikauppoihin tulossa, mutta ei nyt kuitenkaan kaikkia kamoja kimppojen kautta viiti lähtee tilaamaan ja kusemaan se palvelu mitä nää suomi kaupat ja kauppiaat tarjoo!
Voin kyllä allekirjoittaa tämän. Tosin kauppias ei valitettavasti ollut oikeaan aikaan oikeassa paikassa, jos olisi Nautilus/Terminator ketjussa vinkannut että heille on tulossa ko. tuotetta hintaan XX, niin eipä olisi enää maksanut kenellekään vaivaa ruveta järkkäämään kimppaa.
Jos olisin tiennyt ajoissa että suomikaupastakin saa (ja vielä lähes samaan hintaan) niin olisin kyllä ottanut huomattavasti mielummin sieltä, jo takuuasioidenkin takia.
-Provari v2+Zap
-Somnium hybrid
aihe ehkä vähän karannut offtopicin puolelle. kommentoidaan sitä ensin.
itse kanssa mukana tuossa oddy kimpassa. voi olla etten ois mukaan lähtenyt jos olisin tiennyt että suomikauppiaalle on sama tuote tulossa noinkin edulliseen hintaan. kun tämän huomasin niin en nähnyt muuta vaihtoehtoa kun tilata ko. laite myös suomikauppiaalta. jos ei muuta niin ihan vain kannatuksen takia, hinta oli kuitenkin kohdallaan.
sitten tämä eVic
laitetta kohta vuorokauden käyttäneenä. ei voi valittaa.
hommasin myös kangerin t3 clearoja joita olen tässä käyttänyt, setupin rakensin itse uudelleen.
pitkä plussa siitä ettei t3:n kanssa tarvitse käyttää adapteria vaan clearo istuu suoraan eVicin omiin kierteisiin.
tehomäärähän tuossa eVicissä on rajallinen mutta riittää ainakin minun tarpeisiin tällä hetkellä.
kaikenkaikkiaan ihan pätevä laite.
Eikös se kuulu pakettiin?
En oo muualla tollaseen törmänny. Laadukkaan oloisia oli ne Saksan RST putket, conet ja pohjakorkki.Alkuperäinen postaaja khaimera