Ei kai julkisella puolella, mutta Charunin tavara vois olla kovaa valuuttaa ainakin huuto.netissä?Alkuperäinen postaaja PalleX2
![]()
Ei kai julkisella puolella, mutta Charunin tavara vois olla kovaa valuuttaa ainakin huuto.netissä?Alkuperäinen postaaja PalleX2
![]()
Tää ei oo se ratkaisu. Kyseessä kun kuitenkin on uniikki tuote, jonka arvo mitataan laadulla ja joka sillä pystyy laittamaan kampoihin kaikkea kiinan- ym. bullshittiä vastaan. Hienoa on se, että suomalainen mies/miehet vastaa kehityksestä ja laadusta ja se kunnia heille ansiosta kuuluu.
Oon ylpeä tästä hankkeesta!
^ Tuhositte ketjun, kiits.
Kyllähän on Suomalaisella peräänantamattomuudella saatu loistokkaan näköinen ja oloinen höyrytyybi kehiteltyä, kädet ylös ja huutoa... :
Tänne ja yksi heti kun mahdollista, raha polttaa jo taskussa.
Ai saatana, se oliki Wamo mikä tulitti 9:lläwatilla Tribecan tuoksua kalsareihin![]()
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
Löysin tämän ketjun ensimmäistä kertaa eilen. Parin pikaisen vilkaisun ja sivun vaihdon jälkeen totesin, että täähän täytyy lukea oikein alusta asti. Kun laitteen malli alkoi varmistumaan silica-hybridiksi, olin jo varmistunut ostajaksi. Ketjun viimeisen postauksen luettuani huomasin työpäivän loppuneen jo puoli tuntia sitten. Kerrassaan mahtavuutta, että jaksatte tehdä tälläistä kehitystyötä ja vielä lisäksi tapa, miten tämä yhteisö toimii on mahtavaa seurattavaa. Sanoinko mahtavaa jo?
Pieni aikataulupäivitys, viimeistään 31.1 saadaan uudet protot kouraan. Jos käy niinkin hyvin että muutoksia ei tarvitse tuohon enää tehdä, niin helmikuun lopussa saadaan ensimmäinen sarja näitä myyntiin O0
Toivotaan kovasti että tammikuun lopussa olis valmiit kourassa ja tuotanto voitaisiin aloittaa. Tätä odotellaan täälläkin kovasti![]()
Tämä kyllä täytyy tilaukseen laittaa vaikka en niin silicalaitteista välitä mutta pitäähän sitä tukea suomituotantoa puolin ja toisin![]()
Hienoutta että vielä kiinnostusta piisaa vaikka tässä onkin kestänyt ja kestänyt... Toivottavasti ois kohta vastoinkäymiset selätetty ja alkais aurinko paistamaan tähänkin risukasaan 8)
Kokemuksella voin sanoa että ei näitä asioita nopeasti saa hoidettua. Itsellä meni se 4kk siitä kun suunnittelu alkoi ja ensimmäinen tuotantoerä oli valmis ja sekin tuli tehtyä todella nopealla aikataululla.
Katsotaan kauanko kestää seuraavien tuotteiden osalta. Nyt kun on jo valmiina kaikki paikat mistä osat saa teetettyä/tilattua niin se toki helpottaa asioita.
Tämä onkin meille ihan uusi tilanne kun ei päästäkään itse tekemään osia pois, tuntuu typerältä odotella vaan tumput suorina. Tuo sama 3-4kk tähänkin tulee uppoamaan ajatuksesta - myyntiin. Dear santa: http://www.nugget.fi/slsarja.htm