Ei oo. Kyl mä oon ihan hyvin ainakin pärjänny. Yllättävän paljon noita koodaajia kyl on. Sen takia mulla on muutama vakioserveri missä pelaan. Semmosia missä tiedän olevan melkeen aina admin paikalla, et saa ne koodarit ulos tuolta.
Ei oo. Kyl mä oon ihan hyvin ainakin pärjänny. Yllättävän paljon noita koodaajia kyl on. Sen takia mulla on muutama vakioserveri missä pelaan. Semmosia missä tiedän olevan melkeen aina admin paikalla, et saa ne koodarit ulos tuolta.
xbox call of dutyt (kaikki)![]()
![]()
- Kicked Gus + Mini Did -
Cargo Commander Sector - E-SAVUKE
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Eilee oli bf3 "salakavala" haxori. Low rank tyyppi jollai 23-11 stateilla rupes pätkii mua pislalla seinien läpi one shottina ja huuti että mää haxaan.
Yritin siinä selvittää että tuo jannu käyttää koodeja ja muut vaa huutaa "wtf no one cheating!!1".
Onneksi admini oli kerranki asiallinen ja heitti sen menee.
Joululahjaksi mm. Saints Row: The Third. Kipeähköä!
ps3-i`m alive, n.15 egee playstation storesta, vie vaan hermot, kun on aika vaikea ja kuoleminen palauttaa noin puolen tunnin päähän taaksepäin perskeles:/ Vois kai mennä ostaan medal of honor uusimman tai black ops 2 :n
Silent hill ystävänä sanoisin että uusin oli surkea
Anttilassa ois PS3 hintaan 189,- kannattaako? Taisi joku autopelikin tulla matkaan..
"Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"
Stiimaleista ei tullu tänä vuonna ostettua mitään muuta kuin Death Rally ja joku Wormsi, oli kyllä aivan surkeet alet ainaki tähä asti.
Itelle tuli alesta ostettua kaikki Hitmanit, Legend of Grimrock, Binding of Isaac: Warth of the Lamb ja vihdoin kaikki Skyrimin DLC:t.
En tahtois olla eri mieltä, mutta ollaanko samassa alessa?
Far Cryt, CODit, Assassins Creedit, Saints Rowt, Warhammerit, Left 4 dead, Borderlandsit, Bioshockit, Shogunit, ja CS +muut!
Niin tuota mitä tästä puuttuu?
Nyt on mun mielestä vaatimukset kohdallaan jos tämä on surkea ale ollut. Ite pitää joka päivä melkein ostaa jotain kun halvalla saa![]()
"Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"
On kyl ollu aivan mahtavat alet. Aivan järkyttävät määrät kaikenlaisia pelejä aina AAA-peleistä indie-peleihin järkyttävissä alennuksissa julkaisupäivästä riippumatta. Ainoa mikä itseäni harmittaa on ettei rahatilanteen takia viittinyt ostaa Sleeping Dogsia ja Borderlands 2:sta.
Ja nyt sit ristitään sormia ja toivotaan, että Steam Giftsissä onni potkisi edes kerrankin jonkun kivan kohdalla. Tosin en kyllä koskaan mitään voita paitsi jos on taito kyseessä...