Repesin.Alkuperäinen postaaja Spellgoth
Loistoleffa.. Sry OT, oli vaan pakko
![]()
Repesin.Alkuperäinen postaaja Spellgoth
Loistoleffa.. Sry OT, oli vaan pakko
![]()
Do or do not, there is no Barole.
Voisko joku kellä tää jo on värkätä jotain videoarvostelua?
Joku video arvostelu/demo olis kyllä komia tässä kimppatilausta odotellessa :P
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Kuten sanottu, Nautiluksia ja Terminatoreita jengillä jo on, mutta tietääkseni tämän kimppatilaustehtaan tuotosta (oddy) ei ole vielä kenelläkään.Alkuperäinen postaaja Ahe222
No teoriassa ainakin pitäis olla "sama" laitos, mut en laittais päätäni pantiks jokasen yksityiskohdan osalta kun näitä kiinankopioita on ennenkin nähty.
Itse olen käpälöinyt Terminatoria ja siinä todellakin hinta kohtasi laadun!![]()
http://www.e-cigarette-forum.com/for...-quirks-5.html
Tuolta löytyi jotain vertailua...ainakin noissa kuvissa näkyy eroja, mutta omissa kätösissä erot olisi varmasti selvemmät.
edit: nämä tuotteet varmaan saa samanlaisen sekaannuksen aikaseksi kuin "lavatubet"...ota niistä sitten jotain selvää![]()
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
tuohon mahdollisiin eroavaisuuksiin tämän kiinan kloonin ja nautiluksen välillä vielä... tuossa "löysin" pöydältäni tuon jenkeistä tilatun nautiluksen pakkauksen ja siinä tosiaan lukee että made in china ja kuvassa on samanlainen kiiltäväpintainen "nautilus" ku monessa alibaban kuvassa...
20.12.12 tilattu Stormyltä, tänään lootassa. Huikean nopeaa ottaen joulun sun muut huomioon!!
EDIT: Jalippon videon mukaan tehty setuppi. Aivan LOISTAVA LAITOS! On kyllä hint laatu suhde kohillaan!
Ainut vaan että en kerinny tuota huuhtasta ennenkun setupin tein ja nesteet laitoin sisälle. Sivumakua ehkä hieman, en tiedä.
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Toivottavasti toi 510 base on erillainen siinä kimppatilauksen vehkeessä kun mitä tuolla ecf:än vertailussa. Tota ei ainakaan saa täysin kiinni modiin, mikä on mulle tosi iso miinus.
Jep. Esim. EAModiin jää millin rako.
-Spellgoth
Häh, noissahan on säädettävä keskinapa, eli eikö sen basen pohja ole tasainen vai mistä syystä jää rakoa?Alkuperäinen postaaja Jali
Pakkohan siihen pieni rako on jäädä ilman takia.
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Aivan, totta. V2 odyn 510-basessa olikin vasta ne ilmaurat, että sai modiin kiinni.Alkuperäinen postaaja Tontza
Mutta jos modin yläcäpistä löytyy ilmaurat, niin silloinhan ton voi kiertää ihan kiinni.
Ody v1:ssä on ilmareikä 510-kierteiden yläosassa, siten että se reikä täytyy jättää näkyviin, ellei sitä saa juuri hollille modissa mahdollisesti olevan uran kanssa. Esim. EAMODissa on jengassa neljä aukkoa, joista ilma kyllä kulkoo, jos se Odyn reikä *sattuu* olemaan juuri siinä kohdalla, muuten menee tiukaksi.
Tällä hetkellä mulla on EA:n ja Ody v1:n välissä noin 1mm rako ja se toimii hyvin.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.