Mitäs toi on Suomeksi![]()
Mitäs toi on Suomeksi![]()
Scottilta videoo:
http://www.youtube.com/watch?v=CtsQ5-tEPyU
Onkos näitä tuubeja siis erilaisia kun en omastani (16) löydä kyllä mitään saumoja
Hienosti kyllä höyryää tämä vehje! Huomaan, että modeista tämä on päässyt nyt siihen joka-päivä-käytössä osastoon. Toimii!
Vaping since 2011.
Tuleeko tästäkin lista myös tänne vai meneekö ulkomaan puolelle?
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Sulla on toi laite rakennettu eri pajalla kuin seuraava satsi ja siellä ekalla pajalla ei ollu käytetty hitsattua putkea. Seuraava erä tehdään taas hitsaamattomasta putkesta.
En itsekkään tuota ollut huomannut ollenkaan ennen kuin Stalker siitä mainitsi. Kiillotetussa tuota saumaa ei näe mitenkään.
Ok ja ilmeisesti tulee tonne uk vapersin puolelle.....? Tarvii varmaan alkaa tekeen toimenpiteitä siihen suuntaan![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Voi per-c ku nyt alko entistä enemmän himoittamaan tämä Diablo. Olisi pitänyt perskule laittaa se nimi listaan kun pakkiksella sitä katselin![]()
^Saahan noita vielä ostettua kun lisää valmistetaan. Täytyy sanoa että ei tämän kanssa ainakaan rahat mene hukkaan. Tästä tuli itellekkin ykkös modi kertaheitolla.
Siis totta kai suomalaisten tarpeet pitää täyttää ekana ja sit vasta maailman valloitus..![]()
Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
Caravela#262 + ???
Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0
Yhden sarjan koko on aina 100kpl eli kyllä sieltä saadaan myös suomeen menevät laitteet. Ja kun on vain yksi lista niin helpottaa minun työtä.Alkuperäinen postaaja vrtane
Ja edelliseltä listalta joka täällä oli, noin 30% listalla olijoista perui tilauksensa.
Laite on valmiina ja voi tulla noutamaan tai voin laittaa torstaina postiin. Jos postin kautta niin sitten eka maksu tilille.Alkuperäinen postaaja ViZi
Vapepitillä on kaveri vaihtamassa Diabloa hellfire megaan.
Mikä noissa atoissa on niin erikoista että ne on 200 euron arvoisia?